Wie heeft dit rotspel bedacht?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef Yver73 het volgende:
Wendy voelt zich echt totaal niet veilig om die vragen te gaan beantwoorden.
Echt awkward voor haar, ook de plek tegenover Babette…
Wat ik erg vind om te zien is dat Wendy, die eigenlijk ‘slachtoffer’ is, hier weinig kan zeggen zonder een bom te laten barsten (waar ze dan zelf last van krijgt). Terwijl Babette weer lult met een mega bord voor d’r kop en nergens last van heeft.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
of een beginnend psycholoog? Dit is echt gevaarlijk voor een finale
Testimonials , elke BB zit er vol mee, de kijkers moeten Emo-gebonden blijvenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:09 schreef spapaars het volgende:
Wat een verplicht nummertje moeten ze weer opvoeren.
Dit was met een dubbel moraal....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:14 schreef magnaal het volgende:
Haha Wendy is verbaasd dat ze kan leven in een omgeving waar het vies is..
Ze zei dinsdag is het 1 augustus en dan begint de twaalfde maand.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
Huh Babette zegt dat het 'vandaag' dinsdag 1 augustus is......
Beetje dom want dit is juist een moment waar je dat zou kunnen doen.. er zitten genoeg anderen omheen die in kunnen springen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:07 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Wat ik erg vind om te zien is dat Wendy, die eigenlijk ‘slachtoffer’ is, hier weinig kan zeggen zonder een bom te laten barsten (waar ze dan zelf last van krijgt). Terwijl Babette weer lult met een mega bord voor d’r kop en nergens last van heeft.
Toen iemand Martin suggereerde ging hij bijna over zijn nekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik gaat als eerste Mirthe zien buiten de loods.
De behoefte om Erik nog te zien zal niet zo groot zijn bij de meeste bewoners.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Erik gaat als eerste Mirthe zien buiten de loods.
Vind je? Een goed moment? Vieren van het afscheid van de manager, iedereen heeft lol en dan gaat Wendy een serieuze rel beginnen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beetje dom want dit is juist een moment waar je dat zou kunnen doen.. er zitten genoeg anderen omheen die in kunnen springen.
Ik hoop dat Mirthe een beetje uitkijkt, die is te lief om nee te zeggen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
De behoefte om Erik nog te zien zal niet zo groot zijn bij de meeste bewoners.
Dus nodigt hij zichzelf alvast uit,
Ja, maar ze zou zich ook nog wel met hem vermaken als ze echt met elkaar af gaan spreken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mirthe een beetje uitkijkt, die is te lief om nee te zeggen.
Denk dat ze wel zo sociaal is om hem nog te ontmoeten, maar Erik moet er verder niets achter zoeken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mirthe een beetje uitkijkt, die is te lief om nee te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |