SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos![]()
Waar kijk jij naar? dat is exact wat er nu gebeurt, Vleut rijdt niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:20 schreef Toby56 het volgende:
Jammer. Het zou grappig zijn geweest als Vleut de tactiek van Vollering zou overnemen: alleen het wieltje pakken.
Maar goed: dat is ook niet gunstig voor haarzelf; tenzij ze gewoon denkt: ik ben al heel gelukkig, ik heb de Giro binnen, geen vloek van de regenboog... en wat al niet.
Ook niet zo moeilijk om in het hoofd van Vollering te gaan wonen, dat staat helemaal leeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:21 schreef Columbiafan het volgende:
Heerlijk hoe Annemiek speelt met Demi.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Steven184 het volgende:
Ach, nu gaan Reusser en Kopecky brommeren. Die rijden het zo een halve minuut eraf.
Natuurlijk, 3e doet niets voor haar carrière en geel is een enorme bonusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Toby56 het volgende:
Rox geeft allemaal verstandige adviezen, maar Niewiadoma kan nu niet gaan afgeven. Dit is toch een kans voor haar. Wie gaat het haar aanrekenen dat de twee grote favorieten hier alsnog bijhalen en inhalen? Ze moet er gewoon vol voor gaan.
Jammer dat die nog enigszins in de buurt zatenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Steven184 het volgende:
Ach, nu gaan Reusser en Kopecky brommeren. Die rijden het zo een halve minuut eraf.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Steven184 het volgende:
Ach, nu gaat Reusser en Kopecky brommeren. Die rijden het zo een halve minuut eraf.
Ik keek zojuist naar een Van Vleuten die wel overnam; hetgeen ook door de commentatoren werd geconstateerd. (Al rijden ze beiden niet voluit.)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar? dat is exact wat er nu gebeurt, Vleut rijdt niet.
Eigenlijk moet je Van Vleuten thuis laten, maar dat mag dus niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Loes Gunnewijk heeft ook een groot probleem.
Hoop dat Miek er straks van weg brommert bergopquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef Steven184 het volgende:
Ken nog wel grotere tactische fouten in het vrouwenwielrennen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef TAmaru het volgende:
ongelooflijk wat hier gebeurt
als Kasia straks de ronde wint, gaat dit de geschiedenisboeken in als de grootste tactische fout ooit
Van Vleuten gaat waarschijnlijk bij de start al demarreren. Zin in.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:22 schreef DiegoFuser het volgende:
Loes Gunnewijk heeft ook een groot probleem.
Tokyo 2020 was nog wat debieler jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:23 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ken nog wel grotere tactische fouten in het vrouwenwielrennen.
Samen met Vos, want die zitten in hetzelfde teamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Vleuten gaat waarschijnlijk bij de start al demarreren. Zin in.
Totdat het zo steil wordtquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Benieuwd hoe lang Reusjer dit vol gaat houden.
Erg lang, vrees ik.
zie TTquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Aratanax het volgende:
Ik schakel voor het eerst in. Wie moet er winnen?
De beste.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Aratanax het volgende:
Iedereen behalve Demi, Annemiek of Lottequote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Aratanax het volgende:
Gelukkig is het mannenwielrennen 100% logisch.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:26 schreef WAvanBuren het volgende:
Het blijft merkwaardig, dat vrouwenwielrennen.
Iedereen behalve Alien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:25 schreef Aratanax het volgende:
KOM OP HE! KOM OP HE! KOM OP HE!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gelukkig is het mannenwielrennen 100% logisch.
Die topics worden ook nauwelijks volgeschreven op Fok!... wat zouden we moeten zeggen?
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
Vos met het oog op het WK toch gewoon?
Oneensquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Vos heeft alleen een erelijst omdat het vrouwenwielrennen in haar tijdperk niets voorstelde.
Stelling: als Vos er niet was geweest, dan zou het vrouwenwielrennen niets voorstellen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Stelling: Vos heeft alleen een erelijst omdat het vrouwenwielrennen in haar tijdperk niets voorstelde.
Bijzonder weinig te halen vandaag en morgen ook voor haarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
Stelt het nu wel wat voor dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
Vrouwenwielrennen nu is gewoon als de jaren '70/80 bij de mannen.quote:
Top 5 misschien wel als ze niet ploftquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:31 schreef Columbiafan het volgende:
Kopdecy naar top 10 in het eindklassement?
Zeg het maar.quote:
Kutdeel om in je eentje te zitten 4% omhoog en dan iemand erachter die zich leeg kan rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die hele voorsprong kwijtspelen op amper 4 kilometer is ook wel matig van Nieuwiadoma
Zeker met die tijdrit morgenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Top 5 misschien wel als ze niet ploft
Vanavond ff kuurtje nemenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar Lotte heeft nog nooit een fatsoenlijke tijdrit gereden?
Het was voor haar gewoon de moeite waard om het te proberen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kutdeel om in je eentje te zitten 4% omhoog en dan iemand erachter die zich leeg kan rijden.
Had ze dan ook niet gewoon kunnen winnenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Top 5 misschien wel als ze niet ploft
Ik zei het toch?quote:
In tegenstelling tot de bv Vollering, die niet eens voor de bv Vollering wenst te rijden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:34 schreef DiegoFuser het volgende:
De bv Kopecky rijdt tegen alle verwachting voor de bv Kopecky
Stel je het Belgische commentaar voor als het andersom wasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:34 schreef Sked het volgende:
Kopecky rijdt niet voor Vollering. Belachelijk natuurlijk.
Lol.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de bv Vollering, die niet eens voor de bv Vollering wenst te rijden.
Tsja, wie wel?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar Lotte heeft nog nooit een fatsoenlijke tijdrit gereden?
Denk dat dit forum zal crashen in dat geval.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:23 schreef DeeBee het volgende:
Wint Kopecky hier de Tour?!
Sporza is in topvorm
Miek wil vooral Demi en Lotfe laten verliezenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
Om te winnen moet je durven verliezen..
Maar miek en Demi willen niet van elkaar verliezen
quote:
Wie niet in Polen.quote:
Maar als Miek 1 keer aanzet rijdt ze toch gelijk een kwartier weg?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza gelooft er inmiddels helemaal in.
Vollering wil graag een explosieve finale. Logisch dat ze nu nog wacht.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
SD kijk eens dom. Ja ho maar weer.
Lotte demareert zometeenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Lotte gewoon in het wiel van Mieke
Als ze het doet wel ja...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar als Miek 1 keer aanzet rijdt ze toch gelijk een kwartier weg?
Je bent overtuigd gelovig, en/of getuigend.quote:
Demi ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ben inmiddels voor mijzelf wel op het punt: iedereen behalve Kopecky.
Alles behalve SDquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik ben inmiddels voor mijzelf wel op het punt: iedereen behalve Kopecky.
Het wordt zo te doen in de tijdrit en dan heeft Koplacky straks nog een serieuze kans ook.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:47 schreef Pino112 het volgende:
Maar hoe groot zullen de verschillen morgen zijn, ook niet heel veel toch?
Voor de eer van Frankrijk.quote:
Van Hummel zou hier de rit pakken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:49 schreef Szura het volgende:
Die aanvallen kan Kenny van Hunmel nog beantwoorden
Joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:49 schreef Szura het volgende:
Wat doet het ertoe?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:49 schreef Szura het volgende:
Zeker, maar ze moeten wel nog even het Niewadoma inhalen ook. Dus niet te lang wachten,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kopecky gaat er binnen een kilometer wel af.
Eitjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeker, maar ze moeten wel nog even het Niewadoma inhalen ook. Dus niet te lang wachten,
In vergelijking met vandaag, zeker groter.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:47 schreef Pino112 het volgende:
Maar hoe groot zullen de verschillen morgen zijn, ook niet heel veel toch?
Bakpoeder genotquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:54 schreef Columbiafan het volgende:
Kopecky is zelfs als ze nu als een baksteen lost nog lachwekkender dan Van Aert in de Tour onderhand.
Als dit een competitieve sport was met een brede top wel ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:54 schreef Columbiafan het volgende:
Kopecky is zelfs als ze nu als een baksteen lost nog lachwekkender dan Van Aert in de Tour onderhand.
Waarom moeten ze Kasia inhalen?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Zeker, maar ze moeten wel nog even het Niewadoma inhalen ook. Dus niet te lang wachten,
Angst om te verliezen en Koplacky lacht zich rotquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:55 schreef Columbiafan het volgende:
Deze extreem gehypete rit is onderhand wel een muis aan het baren.
Viaplay zekerquote:
Is echt teveel in zichzelf gaan geloven he? Vond haar in het begin nog best ok. Op de radio tijdens de Tour ook al verschrikkelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Knetemann moet gewoon lekker gaan hardlopen voor drzelf, beter dan commentaar geven.
Oepsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Toby56 het volgende:
OK, Vleut heeft de Giro gewonnen. Niet zonder geluk. Wat als ze gewoon, zoals we eerder dit jaar al -tig keer veronderstelden (en zelfs konden zien), ze gewoon de topvorm niet meer heeft? Niet zo vreemd voor een vrouw van 40.
Dan laat Vollering zich hier goed foppen.
Ze werd al gefopt door haar eigen ploegleider.
En nu door haar grote (?) concurrent.
Tenzij Demi nog gaat schroeien natuurlijk.
This aged badlyquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef Toby56 het volgende:
OK, Vleut heeft de Giro gewonnen. Niet zonder geluk. Wat als ze gewoon, zoals we eerder dit jaar al -tig keer veronderstelden (en zelfs konden zien), ze gewoon de topvorm niet meer heeft? Niet zo vreemd voor een vrouw van 40.
Dan laat Vollering zich hier goed foppen.
Ze werd al gefopt door haar eigen ploegleider.
En nu door haar grote (?) concurrent.
Tenzij Demi nog gaat schroeien natuurlijk.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Geef me een beeld van een spartelende alien.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef franklop het volgende:
Zal Demi wel balen dat ze niet gewoon doorreed net
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heel weinig zin in meisje Vollering, maar we wisten dat dit ging gebeuren.
Ik schreef het omdat ik de Vleut dit seizoen nog niet zo overtuigend vond.quote:
Die heeft al aangegeven te gaan knechten, dacht ikquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je Van Vleuten thuis laten, maar dat mag dus niet.
Wij gunnen dit Vollering welquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nog oppassen dat je niet per ongeluk het ravijn inrijdt
Ik loop. Achterquote:
Ik vind het wel bij de Pyreneeën horen.quote:
"Miek gaat winnen tenzij Demi wint"quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik schreef het omdat ik de Vleut dit seizoen nog niet zo overtuigend vond.
Net als velen hier trouwens.
En dat klopt dus.
Ook vandaag heeft ze, behalve de niet zo aanval-aanval op de Aspin, nog weinig laten zien.
"Tenzij Demi nog gaat schroeien natuurlijk."
Het is wachten op de 1-2 van Georges en Jerome van Aert.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo de dromen dat eindelijk nog eens een Belg de TDF wint mag weer in de kast
Alsnog wordt ze waarschijnlijk wel “gewoon” 2equote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik schreef het omdat ik de Vleut dit seizoen nog niet zo overtuigend vond.
Net als velen hier trouwens.
En dat klopt dus.
Ook vandaag heeft ze, behalve de niet zo aanval-aanval op de Aspin, nog weinig laten zien.
"Tenzij Demi nog gaat schroeien natuurlijk."
Anderen hebben ook voordeel van hun gewicht. Dubbele morele winnares.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Kopecky heeft geen hoogtestage gedaan.
Wederom morele winnares
Tijd voor de familie pogacar om een mutant te verwekkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het is wachten op de 1-2 van Georges en Jerome van Aert.
Op dit moment lijkt het wel zo te werken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
"Miek gaat winnen tenzij Demi wint"
Zo werkt dat niet...
Misschien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alsnog wordt ze waarschijnlijk wel “gewoon” 2e
Nee ik bedoel zeg dan niets.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt het wel zo te werken.
Ik ben veel meer benieuwd hoe Pieterse mee kan want die heeft een enorme stap gezet op de MTB en was in de strade al goedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou van Anrooij in de toekomst een Vollering kunnen bedreigen in dit soort klimwerk? Die heeft een veel hogere gunfactor (niet dat dat bij Vollering erg moeilijk is, maar toch)
Hou toch eens op man.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zeg dan niets.
Verwacht dan eerder iets van Realini qua echte concurrentiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou van Anrooij in de toekomst een Vollering kunnen bedreigen in dit soort klimwerk? Die heeft toch een veel hogere gunfactor (niet dat dat bij Vollering erg moeilijk is, maar toch)
Wellicht Puck Pieterse, maar dat zal niet voor 2025 zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zou van Anrooij in de toekomst een Vollering kunnen bedreigen in dit soort klimwerk? Die heeft toch een veel hogere gunfactor (niet dat dat bij Vollering erg moeilijk is, maar toch)
Ik denk dat ik ophou, tenzij ik niet ophou.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hou toch eens op man.
Ga een ander lastig vallen.
Alsof jouw geleuter over bollen zo boeiend is.
Maar daar doet niemand verder moeilijk over.
Zeikerd.
Die focust zich de komende jaren sowieso op de MTB toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik ben veel meer benieuwd hoe Pieterse mee kan want die heeft een enorme stap gezet op de MTB en was in de strade al goed
Die zal alsnog wel top 5 gaan rijden.quote:
Daar ging de gele trui best hard andersquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:05 schreef TAmaru het volgende:
maar als demi straks een minuut heeft voor de tijdrit zal ze er toch misschien niet helemaal gerust op zijn na de tour bij de mannen
Zeker zal op zijn vroegst voor na Parijs zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die focust zich de komende jaren sowieso op de MTB toch?
Het "zeg dan niets" of "dagjesvolk, beter zwijgen" en al dat soort commentaren: ik heb er niets mee.quote:
en ik heb niets met analyses als "ik denk dat Miek wint, tenzij Demi wint".quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het "zeg dan niets" of "dagjesvolk, beter zwijgen" en al dat soort commentaren: ik heb er niets mee.
Nee. Realini wel bij Trek.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat wordt toch een strijd tussen Kasia en Kopecky zo?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Die zal alsnog wel top 5 gaan rijden.
En mensen zullen het nog morgen een race proberen te maken tussen Mieke en Kasia voor het podium. Aan die mensen zou ik adviseren om eens te kijken naar de uitslagen van Kasia
Oei, zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:09 schreef TAmaru het volgende:
sinds ze een vriend heeft traint Miek gewoon niet meer genoeg denk ik
Krijgen we een Remco-vingertje op de finish?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Demi kan leuk een interview geven dat ze ondanks iedereen gewonnen heeft.
Ik kan het woord bollen niet meer horen zien.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En op weg naar de bollen, mooie beloning
Kopecky zal wel een kutwijf zijn omdat ze niet meereedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Deze is voor jou, Danny.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dit gaan we zeker krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Verontwaardigd dat ze zelf een inspanning van maar liefst 5 kilometer moest doen om een grote ronde te winnen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gebruikt Vollering dat woord dan wel eens, "kutwijf", in interviews?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kopecky zal wel een kutwijf zijn omdat ze niet meereed
Die vriend heeft ze al heel lang tochquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:09 schreef TAmaru het volgende:
sinds ze een vriend heeft traint Miek gewoon niet meer genoeg denk ik
Dit topic zit in zak en as, erg mooi.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is heel erg mooi voor de Demi haters.
Dagjesvolkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gebruikt Vollering dat woord dan wel eens, "kutwijf", in interviews?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk verbazingwekkend dat ze tot boven rijden, ook voor het publiek vrij gevaarlijk straks.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gelukkig geen afdaling in deze omstandigheden.
Haten is sowieso dom.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is heel erg mooi voor de Demi haters.
Ff klagen hoe de rest reed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |