Waren ze wel lekker? Alleen als t niet lekker is/was is het mislukt natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe ik verkeerdonlangs een simpel recept gekregen van iemand om "gezonde" pannekoeken te maken
2 eieren
2 bananen
100gram bloem
Het probleem is dat de pannekoeken erg dik zijn (het beslag) waardoor er aan de binnenkant nog deeg is.
Of heb ik te hoog vuur gebruikt? of moet ik minder bloem in doen?
Doe je dan bananen als ze te rijp zijn zonder schil in de vriezer?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik verving een deel bloem door amandelmeel, dat gaf het net wat meer smaak. En ja, zo horen ze te zijn. Lang niet meer gemaakt, goed idee om weer eens te doen. Ik maakte ze meestal met overrijpe bananen uit de diepvries, die ontdooien vanzelf al tot een soort moes, lekker makkelijk.
Met of zonder maakt eigenlijk niet uit, meestal lui gewoon met schil en daar heb ik dan weer spijt van bij het ontdooien vanwege het gekliederquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doe je dan bananen als ze te rijp zijn zonder schil in de vriezer?
Het is hier CUL ....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:39 schreef Centenbak het volgende:
Tip voor TS, koop kant-en-klare pannenkoekenmix waar alleen nog water bij hoeft.
Gegarandeerd succes! Eerst mislukte ook altijd 80% van m'n pannenkoeken, sinds ik deze mix gebruik gaat het gewoon altijd goed
Dat de eerste mislukt, ligt er meer aan dat de pan nog niet heet genoeg is.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:39 schreef Centenbak het volgende:
Tip voor TS, koop kant-en-klare pannenkoekenmix waar alleen nog water bij hoeft.
Gegarandeerd succes! Eerst mislukte ook altijd 80% van m'n pannenkoeken, sinds ik deze mix gebruik gaat het gewoon altijd goed
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, kaneel door het beslag heen is ook een goed idee
Toch proef ik geen verschil tussen deze mix en mix waar verse eieren en melk bij moet. Terwijl ik toch best wel een fijnproever ben die vaak A-merk koopt omdat B-merk smerig is. En ze zien er een stuk beter uit dan de pannenkoeken uit de OPquote:
Daar zit, anders dan de eieren en bananen, geen vocht bij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:07 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Toch proef ik geen verschil tussen deze mix en mix waar verse eieren en melk bij moet. Terwijl ik toch best wel een fijnproever ben die vaak A-merk koopt omdat B-merk smerig is. En ze zien er een stuk beter uit dan de pannenkoeken uit de OP
Dat is ook het probleem, er moet melk bij.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:19 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daar zit, anders dan de eieren en bananen, geen vocht bij.
Waarom zou je dat halen? Meer betalen voor hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:39 schreef Centenbak het volgende:
Als ik speciaal melk en eieren moet kopen voor die pannenkoeken ben ik veel duurder uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:38 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat halen? Meer betalen voor hetzelfde.
Meel
Ei
Melk
Zout
Suiker optioneel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |