Zou meteen rechtsomkeert maken.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet je je voorstellen dat je na een lange reis bij de b en b van Petri aanklopt. "Ja? Moeten jullie ook mee eten?" "Oh nou als het niet uit komt" "Nee dat komt het zeker niet"
Misschien iets mis met haar zonnevlecht.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Petri lijkt de verkoudheid van Walter te hebben
Ik beloof plechtig nooit meer een post te schrijven voordat een kandidaat gesproken heeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Corina: een blije vrouw. Walter gaat weer energie krijgen.
Een B&B is niet mijn ding, maar als het toch zou moeten zijn mijn basisvoorwaarden:quote:Op maandag 31 juli 2023 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou daar best een half jaar kunnen wonen.
Enige B&B die me kan bekoren.
Nee ik zou ook nooit naar een B&B gaan.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Een B&B is niet mijn ding, maar als het toch zou moeten zijn mijn basisvoorwaarden:
- Hygiëne
- Gastpersoon met sociale voelsprieten
Zeker bij de B&B's van de heren heb ik hier geen enkel vertrouwen in.
De volgende mag nog even de gang op en moet dan omdraaien. Die daarna mag meteen doorrijdenquote:Op maandag 31 juli 2023 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verbaas me wel dat Petri bij deze minder geduld heeft. Leken de vorige twee dan wel meer een potentiële kandidaat?Of is haar geduld op.
Ongelofelijk idd ..quote:Op maandag 31 juli 2023 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het wel een ongezellige conferentie kamer waar die gesprekken van Petri plaatsvinden
Zou de regie haar niet expres steeds zo neerzetten? Ik verbaas me nergens meer over. En een tuin is er niet, toch?quote:Op maandag 31 juli 2023 21:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het wel een ongezellige conferentie kamer waar die gesprekken van Petri plaatsvinden
Jawel. Petri werd nog pissig toen Hans de boom snoeidequote:Op maandag 31 juli 2023 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou de regie haar niet expres steeds zo neerzetten? Ik verbaas me nergens meer over. En een tuin is er niet, toch?
Ben zelf helemaal niet zo'n gastheertype, maar vind het ergste denkbaar als mensen het gevoel zouden kunnen hebben dat ze niet gerust een hapje of drankje kunnen nemen vanwege gebrekkige hygiëne.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik zou ook nooit naar een B&B gaan.
En idd dat laatste. Thailand leek me sowieso vies en dit bevestigt het weer.
Dat had hij dan ook oprecht niet moeten doen. Doe dat lekker bij een meterslange heg ofzo, niet een boom. Ik zou het ook niet leuk vinden.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Jawel. Petri werd nog pissig toen Hans de boom snoeide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |