Klopt. Ze is een oplichter.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Gaf Claudia niet allemaal volstrekt cursussen? Kon je haar niet betalen om op afstand je kind te laten behandelen of iets dergelijks?
Ik zie die vrouwen toch heel anders dan jij. Anna is heel druk, vrolijk, maar niet dom en weet wel wat ze wil. Claudia is een vreselijk mens en spoort niet helemaal. En Ingrid is heel rustig en heeft wel veel humor, en daar maakt ze nu gebruik van om de boel eens af te kijken. Haar enige fout was dat domme geschreeuw.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:23 schreef jaha het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet getroffen met de vrouwen tot nog toe: Anna is erg hebberig en ascoiaal, Claudia is echt een mooi mens, maar nog veel te veel in een bepaald verwerkingsproces. Die is nog niet toe aan een relatie en iets als friends with benefits of een open relatie al helemaal niet. En ik vind Ingrid een strenge schooljuf, daar zou ik ook niet een hele avond intiem mee op de bank kunnen zitten.
Dat komt waarschijnlijk hierdoor:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klopt. Ze is een oplichter.
De vraag is of ze dat zelf doorheeft. Ze is misschien zo ver heen, dat ze het zelf gelooft.
Maar oplichting blijft het.
Neuro Linguïstisch Programmeren = Hersenspoelen maar dan legaal en gesubsidieerd door de overheidquote:In 2019 ben ik begonnen met de jaaropleiding NLP ( Neuro Linguïstisch Programmeren) , van therapeut tot coach.
Schopje OUD.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
http://ikinnerlijkekracht.nl/luisterkind/
Een luisterkind afstemming kost ¤ 70.00
Jezelf een coach noemen kan altijd, maar er zijn wel degelijk gecertificeerde opleidingen en een beroepsregister. Bedrijven en overheid huren coaches in met een fatsoenlijk diploma en werkervaring op zak. Beetje te vergelijken met makelaars.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:42 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk hierdoor:
[..]
Neuro Linguïstisch Programmeren = Hersenspoelen maar dan legaal en gesubsidieerd door de overheid![]()
Ik zie Claudia "als mens" dan ook meer als 'slachtoffer' van dit zweeftevencircus dan als 'dader'. Maar ik snap dat anderen daar anders tegenaan kijken...
Ik dacht Leenderd, we hebben er al 4 gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
Welke B&B eigenaar krijgt zeven dates? Walter? Of tv-maakster Debbie? (In ruil voor reclame B&B.) Andere eigenaren krijgen vijf dates.
Exact !! Een vrij beroep net als die klank therapeute.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jezelf een coach noemen kan altijd, maar er zijn wel degelijk gecertificeerde opleidingen en een beroepsregister. Bedrijven en overheid huren coaches in met een fatsoenlijk diploma en werkervaring op zak. Beetje te vergelijken met makelaars.
Ik vraag me inderdaad af hoe ze is als B&B host en ik geloof niet dat ik direct wil boekenquote:Op zondag 30 juli 2023 02:24 schreef Flow3r het volgende:
Vies onverzorgd smoezelig mannetje die Walter![]()
Petri is een ongezellig mens, straalt die saaie B&B van haar ook uit
Ze zouden allebei 15 kunnen zijn.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Toch wel apart dat die Bram die Suus wel ziet zitten. Dat is gewoon een kind. Ze ziet eruit alsof ze 15 is en gedraagt zich ook zo.
Het heeft wat viezigs, net als zijn haar, zijn voorkomen en zijn kleren. Eigenlijk alles aan die kerel.
Ja, voor mij zegt dat eigenlijk dat ‘ie zelf geestelijk nog niet helemaal volwassen is en vooral zijn eigen zin wil doorduwen in een relatie.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Toch wel apart dat die Bram die Suus wel ziet zitten. Dat is gewoon een kind. Ze ziet eruit alsof ze 15 is en gedraagt zich ook zo.
Het heeft wat viezigs, net als zijn haar, zijn voorkomen en zijn kleren. Eigenlijk alles aan die kerel.
Die tweede meid is Jaimy-Lee toch? Daar zou ik verliefd op kunnen worden: Een normaal beroep, geïnteresseerd maar niet meteen aandacht zoekerig en ik vind haar er ook heel mooi uitzien al mogen de vrouwelijke rondingen wat meer. En de laatste vrouw die afviel bij Leendert, dat is nou een leuke oudere dame. Daar vind ik het oprecht jammer van dat het toekomstperspectief niet overeenkwam; ik had het hem wel gegund. En zelf zou ik haar ook uitkiezen. Alle andere vrouwen in dit seizoen zou ik overslaan.quote:Op zondag 30 juli 2023 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zouden allebei 15 kunnen zijn.
-edit
Oh wacht, ik dacht dat je die tweede meid bedoelde.
Dan val je qua leeftijd op een ruime groep vrouwenquote:Op zondag 30 juli 2023 12:20 schreef jaha het volgende:
[..]
Die tweede meid is Jaimy-Lee toch? Daar zou ik verliefd op kunnen worden: Een normaal beroep, geïnteresseerd maar niet meteen aandacht zoekerig en ik vind haar er ook heel mooi uitzien al mogen de vrouwelijke rondingen wat meer. En de laatste vrouw die afviel bij Leendert, dat is nou een leuke oudere dame. Daar vind ik het oprecht jammer van dat het toekomstperspectief niet overeenkwam; ik had het hem wel gegund. En zelf zou ik haar ook uitkiezen. Alle andere vrouwen in dit seizoen zou ik overslaan.
Wat ik laatst gelezen heb is dat de deelnemers er zelf een aantal uitkiezen en dat de productie er een paar uitkiezen (lees, uit de kaartenbak trekken).quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:00 schreef Aventura het volgende:
Waarom heeft Debbie Erwin uitgekozen? Ik snap het niet.
Ja, dat had ik ook begrepen van wat Italië -Hans had aangegeven, dat de productie niet eens alle aanmeldingen laten zienquote:Op zondag 30 juli 2023 13:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat ik laatst gelezen heb is dat de deelnemers er zelf een aantal uitkiezen en dat de productie er een paar uitkiezen (lees, uit de kaartenbak trekken).
Ja, hij verzorgt zichzelf niet lijkt het. Raar ventje is het. Ik vermoed dat alles moet gaan zoals hij het wil en anders niet.quote:Op zondag 30 juli 2023 10:38 schreef Duiveltja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |