Dat iemand als Petri hieraan meedoet verbaasde me ook al.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan het ook een leuk mensen vinden zonder me in haar te herkennen. Ik waardeer haar humor en nuchterheid.
Het blijft me verbazen dat mensen als Petri meedoen aan zo’n programma.
Oh echt? Dat interesseert me nou niks. Ik kijk alleen voor de mooie plaatjes en om te lachen.quote:Op maandag 31 juli 2023 21:28 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er straks een aantal mannen komen die ze echt zelf heeft uitgezocht en die haar beter
bevallen. Dat zou in ieder geval mooi zijn voor ons als kijkers ook, dat er nog een wending in het
programma zit. Ik vind het heel leuk om te lachen en klagen over stomme deelnemers maar ik kijk
uiteindelijk toch ook lekker ouderwets romantisch en hoop dat iedereen dit het wil ook echt iemand
vindt die bij hem/haar past.
Ze kunnen toch ook gewoon inloggen vanaf de bank.quote:Op maandag 31 juli 2023 23:08 schreef loveli het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom alle zweverts naar Frankrijk afreizen, terwijl ze elkaar vast tegenkomen op workshops, beurzen en retraites in het alternatieve wereldje.
Zoals bij Astrid vorig jaar was toch prima?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh echt? Dat interesseert me nou niks. Ik kijk alleen voor de mooie plaatjes en om te lachen.
Daar is vast op gegokt. Ze hebben Petri zelfs dezelfde halsketting (product placement?) gegeven als Astrid vorig jaar omhad. Met dat grote zilveren hart aan een kettinkje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zoals bij Astrid vorig jaar was toch prima?
Moeten ze wel allemaal op dezelfde spirituele golflengte zittenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook gewoon inloggen vanaf de bank.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar is vast op gegokt. Ze hebben Petri zelfs dezelfde halsketting (product placement?) gegeven als Astrid vorig jaar omhad. Met dat grote zilveren hart aan een kettinkje.
Die labiele gek heeft een wanhopige man aan de haak geslagen die nog een gat in de muur zou neuken. Nee, dat soort types zijn gewoon hele goede tv.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Helemaal prima! En fijn voor hun. Maar om te kijken boeit het me niet. Het maakt het niet leuker of minder leuk voor mij om naar te kijken. Maar al die rare types wel.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Petri lijkt me niet eens het type voor kettinkjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar is vast op gegokt. Ze hebben Petri zelfs dezelfde halsketting (product placement?) gegeven als Astrid vorig jaar omhad. Met dat grote zilveren hart aan een kettinkje.
Ik hoop uiteindelijk wel dat er liefde ontstaat. Ik weet dat mijn lief er ook zo over denkt en dat vind ik zo leuk aan hem, dat hij ook een hopeloze romanticus is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal prima! En fijn voor hun. Maar om te kijken boeit het me niet. Het maakt het niet leuker of minder leuk voor mij om naar te kijken. Maar al die rare types wel.
Misschien die toy boy van Marian met zijn halsbandquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Petri lijkt me niet eens het type voor kettinkjes.
Wat is voor elkaar hebben in jouw ogen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 16:32 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die labiele gek heeft een wanhopige man aan de haak geslagen die nog een gat in de muur zou neuken. Nee, dat soort types zijn gewoon hele goede tv.
Die zullen ook nooit een man tegenkomen die het voor elkaar hebben. Die mannen hebben vaak veel betere opties of zijn al heel lang van de markt.
Florerende professionele carrière, goede sociale kring, sterke familieband, eigen woning, geen schulden, mentaal geen issues, absoluut niet dik zijn en sociaal sterk zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:38 schreef Pruim het volgende:
[..]
Wat is voor elkaar hebben in jouw ogen?
lolquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 17:44 schreef Document1 het volgende:
Wat moet die Ed nou met die uitgelubberde ballon van een Marjan?
Ik zag het laatst toen ze zo’n cameramomentje had. Meestal heeft ze sjaaltjes om, maar nu droeg ze zichtbaar die ketting. Dat moest vast even van de sponsor.quote:
Die koffers .. die herken ik welquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zag het laast toen ze zo’n cameramomentje had. Meestal heeft ze sjaaltjes om, maar nu droeg ze zichtbaar die ketting. Dat moest vast even van de sponsor.
De koffers schijnen ook gesponsord te zijn en zo nog wat ander spul. Dus die sieraden waarschijnlijk ook.
Ze eten ook allemaal lays oven bakedquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 18:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zag het laatst toen ze zo’n cameramomentje had. Meestal heeft ze sjaaltjes om, maar nu droeg ze zichtbaar die ketting. Dat moest vast even van de sponsor.
De koffers schijnen ook gesponsord te zijn en zo nog wat ander spul. Dus die sieraden waarschijnlijk ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |