Dankquote:
Hey Bosquote:
Hij/zij smult er lekker vanquote:
Heerlijke prankquote:
Goedemorgen!quote:
Wowquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb al een dagtaak achter de rug
Er pruttelt stoofvlees, er staat een bananenbrood in de oven en het bed is verschoond.
Vanmiddag nog even naar het centrum en een stukje fietsen, als het droog blijft.
En jij?
Lummelen, dat wil ik vandaag ook nog doen jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik heb wat gelummeld tot nu toe maar heb zo wat overlegjes te gaan om volgend jaar te plannen enga dan naar de bosbaan om wat jeugdwedstrijden te bekijken
Zo dan, jji bent van de vlottequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Er pruttelt stoofvlees, er staat een bananenbrood in de oven en het bed is verschoond.
Vanmiddag nog even naar het centrum en een stukje fietsen, als het droog blijft.
En jij?
Verse tomatensoep maken ga ik vandaag ook nog doenquote:
Wat huishoudelijke dingen, dan F1 kijken, nog even langs mijn vader en dan weer F1 kijken. En vanavond weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En jij?
Lust het wel maar maak het eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse tomatensoep maken ga ik vandaag ook nog doen
Bezig bijtjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse tomatensoep maken ga ik vandaag ook nog doen
Echt zaterdagdingen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat huishoudelijke dingen, dan F1 kijken, nog even langs mijn vader en dan weer F1 kijken. En vanavond weet ik nog niet.
Inderdaad, dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep
[..]
Iemand moet het doenvoordeel is wel dat jezelf kan bepalen wat je eet.
De liefde van een man gaat door de maag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik dus ook![]()
Maar hij zou elke dag wel soep lusten, dus vandaag zit het wel goed
Morguh SBEquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De liefde van een man gaat door de maag.
Morge.
Middag Marcbquote:
Vreselijke muziek, rij er altijd snel voorbij als ik ze in de stad tegen komquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef pullup het volgende:
Elke zaterdag rond het middaguur komt er zo'n Amsterdams draaiorgel langzaam langs door de straat
Die is me nu al minutenlang aan het rickrollen
Ies koeltoer,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef pullup het volgende:
Elke zaterdag rond het middaguur komt er zo'n Amsterdams draaiorgel langzaam langs door de straat
Die is me nu al minutenlang aan het rickrollen
Ja hier moet ik toch wel een uurtje aan geloven nuquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke muziek, rij er altijd snel voorbij als ik ze in de stad tegen kom
stond er in mijn oude dorp ook regelmatig 1 ja,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke muziek, rij er altijd snel voorbij als ik ze in de stad tegen kom
Hij doet nu Barry Manilowquote:
Kan die zich ook weer eens omdraaien in zijn grafquote:
En dan staan ze nog met een bakkie te rammelen onder je neus. Of je er maar geld in wil doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
stond er in mijn oude dorp ook regelmatig 1 ja,
steeds meer mensen die er in een boog omheen gingen.
Nee ze blijven soms ook nog even stilstaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier moet ik toch wel een uurtje aan geloven nu![]()
Heel hard rijd hij niet hehe
1 keer gevraagd hoeveel ik hem geven moest om nooit meer terug te komen,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan staan ze nog met een bakkie te rammelen onder je neus. Of je er maar geld in wil doen.
ik zeg altijd zolang er muziek uitkomt krijg je niets
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer gevraagd hoeveel ik hem geven moest om nooit meer terug te komen,
was ook niet de goede vraag blijkbaar
Uh, hij leeft nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan die zich ook weer eens omdraaien in zijn graf
Dat doet ie nu recht onder mijn raamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze blijven soms ook nog even stilstaan
quote:
Laat hem even naar dat draaiorgel luisteren, lost dat probleem snel weer opquote:
Het meisje dat met het centenbakje staat te rammelen ziet er niet heel happy uitquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Is er ooit onderzoek gedaan of het aantal zelfmoorden in de buurt van een draaiorgel toeneemt
Dan lekker genieten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet ie nu recht onder mijn raam![]()
![]()
Ik vind het best leuk hoor, alleen dat rickrollen was minder
Quokkaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is dat voor ultiem blij beestje? Lijkt op mij als ik eet @:m1st1g![]()
De nieuwe rol zit er net in zo te horenquote:
Oké dat wordt mijn happyplacequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Quokka![]()
https://bondiwash.com.au/(...)lias-happiest-animal
Fijne dag Pullupquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwe rol zit er net in zo te horenmaar ik ga zelf weer op pad
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat hoe schoon mijn huis is een y=x² grafiek is waarbij y de mate van chaos in huis is en x de vrolijkheid is.
Krijg je een mooie hyperbool waarbij zowel bij somberheid als bij vrolijkheid je huis een chaos is.
Mooi man
Zie nu pas dat ze Bassie verkocht hebben, da's wel een topdeal voor zo'n waardeloze spelerquote:
Ja nauwelijks verlies op geledenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ze Bassie verkocht hebben, da's wel een topdeal voor zo'n waardeloze speler
Echt overal jaquote:
Ik ben blij dat ik geen vakantie heb en niet weg hoefquote:
Ging ik vanmiddag ff de deur uit omdat het aan mijn kant droog en bijna zonnig leek... kom ik buiten (aan de andere kant) miezert het en meer en meer .. Klaar met shoppen schijnt de zon weer, maar de donkere luchten dreigden op een korte afstand ..quote:
Ja het ging bij mij heel even mis. 10 minuutjes schuilen was voldoendequote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging ik vanmiddag ff de deur uit omdat het aan mijn kant droog en bijna zonnig leek... kom ik buiten (aan de andere kant) miezert het en meer en meer .. Klaar met shoppen schijnt de zon weer, maar de donkere luchten dreigden op een korte afstand ..
Zoals vroeger gewoon was .quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het ging bij mij heel even mis. 10 minuutjes schuilen was voldoende
Maar hier in Nederland is het gewoon een normale zomer vergeleken bij elders
Nou ja, is het nog normaal? Zijn we ondertussen niet iets anders gewend?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, is het nog normaal? Zijn we ondertussen niet iets anders gewend?
In Nelgie euh Belgie is het niet veel beter hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat zal niet vaak voorkomenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In Nelgie euh Belgie is het niet veel beter hoor.
Daar is alles toch beter?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In Nelgie euh Belgie is het niet veel beter hoor.
Weet je zeker dat het er geen 16 zijn? Die ene telde echt minstens dubbelquote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
België heeft acht ministers van volksgezondheid![]()
Er zijn weinig landen die dat overtreffen.
Ik bedankquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dames, heren of hoe u zich ook anders wil laten vertegenwoordig,
mag ik uw aandacht voor het volgende:
Vandaag, om 20h00 is op RTL 7 (ja, ik heb het gecontroleerd), weer sprake van een epische film. Een van de absolute hoogtepunten van de hedendaagse films. Het briljante pareltje dat u niet mag missen.![]()
![]()
![]()
Zolang je geen titel noemt ga ik niet kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
Dames, heren of hoe u zich ook anders wil laten vertegenwoordig,
mag ik uw aandacht voor het volgende:
Vandaag, om 20h00 is op RTL 7 (ja, ik heb het gecontroleerd), weer sprake van een epische film. Een van de absolute hoogtepunten van de hedendaagse films. Het briljante pareltje dat u niet mag missen.![]()
![]()
![]()
Gewoon kijken, hier ga je van genietenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je geen titel noemt ga ik niet kijken
Verstandige beslissing.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
Wij kwamen hier laatst toeristen uit België tegen. Die hadden besloten om voor de verandering eens naar het noorden te gaan i.p.v. het hete zuiden.
Zijn er meer ?quote:
Maar als ze als uit de lucht vallen? Ik zou het wel welkom vinden dat haaien gaan vreten in winkelstraten daar horen ze ze niet maar mensen ook niet in de zee. Daar wonen die beesten. Ga dan niet zeuren dan ze een hapje nemenquote:
Duidelijk ...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar als ze als uit de lucht vallen? Ik zou het wel welkom vinden dat haaien gaan vreten in winkelstraten daar horen ze ze niet maar mensen ook niet in de zee. Daar wonen die beesten.
Nee maar als mensen aangevallen worden door haaien is dat ineens schuld van de visjes. Wij horen niet in de zee. Die haaien wel.quote:
Ik noem dat geen visje.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar als mensen aangevallen worden door haaien is dat ineens schuld van de visjes. Wij horen niet in de zee. Die haaien wel.
Is goed ... ik denk niet dat ik ga kijkenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar als mensen aangevallen worden door haaien is dat ineens schuld van de visjes. Wij horen niet in de zee. Die haaien wel.
Ik wel en die leeft daar wij nietquote:
Ik ben het met je eens hoor.quote:
Tuurlijk wel. Haaien zijn hier niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor.
Die haai weet niet beter, die ziet gewoon een lekker stukje vlees![]()
Ik zou sowieso niet in zee gaan zwemmen
Bange poeperdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
De zee heeft meer gevaren dan alleen haaien.
Nou ja weet je het respect voor wilde dieren is weg. Ik zie ook filmpjes dat mensen wilde dieren uitdagen en voor een tiktok hun leven wagen en soms gaat het foutquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
eVW's bvquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had het niet over kwallen.quote:
Net als de mooie foto's op een klif en dan misstappenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja weet je het respect voor wilde dieren is weg. Ik zie ook filmpjes dat mensen wilde dieren uitdagen en voor een tiktok hun leven wagen en soms gaat het fout
Uitstappen in een wildparkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de mooie foto's op een klif en dan misstappen
Lekker joh, in de golven en dan het liefst met lauwwarm zeewaterquote:
Ja negeren van dranghekken en het met de dood bekopen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als de mooie foto's op een klif en dan misstappen
Ik hou sowieso niet zo van strand en zee.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker joh, in de golven en dan het liefst met lauwwarm zeewater
Dan ben je heel dom jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Uitstappen in een wildpark![]()
Hoe dom ben je dan?
Hier is het water te koud, maar in het buitenland houd ik er wel van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet zo van strand en zee.
Dan liever kijken naar een naderende onweersbui.
Ik loop liever in een bos. Verkoeld ook meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is het water te koud, maar in het buitenland houd ik er wel van.
Dat wel, maar er is nu niet echt verkoeling nodigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik loop liever in een bos. Verkoeld ook meer.
Die kunnen ook nog zeer gevaarlijk zijn.quote:
quote:Badeendjes maken wereldreis
In 1992 sloeg een container met 28.000 plastic badeendjes overboord van een containerschip dat onderweg was van Hong Kong naar de Verenigde Staten. Niemand vermoedde op dat moment dat diezelfde rubberen badeendjes na 20 jaar nog steeds over de oceanen van onze planeet werelds oceanen zouden zwerven.
Bovendien kon niemand toen vermoeden dat de vloot van plastic eenden enorm zou bijdragen aan ons begrip van oceaanstromingen, alsmede onze kennis over plastic vervuiling in oceanen.
Uh, juist niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan?
Dat is waar. De zomer zit wel even in een dieptepunt momenteel...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wel, maar er is nu niet echt verkoeling nodig
Tuurlijk joh, nog meer vervuiling. Tijd om die meuk te ruimen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kunnen ook nog zeer gevaarlijk zijn.
[..]
Het lullige is dat die moeder is opgevreten ipv die muts die uit de auto stapte. https://www.google.com/se(...)af87,vid:ju5qeghvNj8quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan?
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, juist niet?
Je moet zo intensief mogelijk genieten van het moment. Dat kan niet vanuit een auto/bus/whatever
Gruwelijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lullige is dat die moeder is opgevreten ipv die muts die uit de auto stapte. https://www.google.com/se(...)af87,vid:ju5qeghvNj8
Sorry hoor maar dan ben je voerquote:
Nee hoor Darwinquote:
Juistquote:
Heb je die dan nooit gezien? Dat is best een toffe filmquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:01 schreef chufi het volgende:
Denk dat ik Braveheart ga kijken ipv dat gehaai in de baai
Dan vraag je je af of die mensen echt geen verstand hebben. Ik heb veiligheidscursussen moeten doen en als je je verstand gebruikt dan slaag je zonder een lesboek ingezien te hebben.quote:
Wat ze eigenlijk hadden moeten doen is die beesten aaien en knuffelenquote:
Tsjaa. 99.999999999999% zal het niet in zijn hoofd halenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan vraag je je af of die mensen echt geen verstand hebben. Ik heb veiligheidscursussen moeten doen en als je je verstand gebruikt dan slaag je zonder een lesboek ingezien te hebben.
Een aai en je bent je hand kwijt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ze eigenlijk hadden moeten doen is die beesten aaien en knuffelen
Ja het grappige is dat die familie met die dooie moeder het park hebben aangeklaagd voor een aardig bedrag. Dat ging niet door vreemd genoegquote:
Heel vreemdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het grappige is dat die familie met die dooie moeder het park hebben aangeklaagd voor een aardig bedrag. Dat ging niet door vreemd genoeg
Je kan het altijd proberenquote:
Is ook niet gelukt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Kansloos lijkt me.
Staat met koeienletters aangegeven...
quote:
Ja ook wel en die Sharknado in vlagen denk ikquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die dan nooit gezien? Dat is best een toffe film
Ik denk dat echt heel veel drugs nodig heb wil ik Sharkonado willen zienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook wel en die Sharknado in vlagen denk ik
Dacht dat je geen drugs meer deedquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat echt heel veel drugs nodig heb wil ik Sharkonado willen zien
Oh wie zei dat?quote:
Welke?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook wel en die Sharknado in vlagen denk ik
Het is onschuldig hoorquote:
Oh FFS !!!quote:
Gewoon Jawsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke?
Sharknado?
Sharknado 2: The Second One?
Sharknado 3: Oh Heel No!?
Sharknado 4: The 4th Awakens?
Sharknado 5: Global Swarming
The Last Sharknado: It's About Time
Nou? Welke?
Het is denk ik een jaar geleden dat ik er was. Maar ik denk dat ik er snel weer ben.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die coffeeshop ... nu je het zegt /
Had je zoveel ingeslagen ?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is denk ik een jaar geleden dat ik er was. Maar ik denk dat ik er snel weer ben.
Welke?quote:
Die dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Poster op mijn kamer[ link | afbeelding ]
Ik heb het boek (daar zat die poster bij) en daar zaten best wel wat erotishe dingen in. Die zie je niet in de filmquote:
Die bioscoop is er niet meer ik ben daar regelmatig geweest. Je kon er nog parkeren en hadden love seatsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:35 schreef pullup het volgende:
Begin van een periode rampenfilms en gruwelfilms. Ik herinerme nog een heel eind gefietst te hebben om 'Earthquake' te gaan zien in een bioscoop omdat de trillingen heel echt zouden zijn met nieuw sensorround geluid. Hadden ze alleen op het August Allebee plein.
Viel ook zwaar tegen
Oh jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bioscoop is er niet meer ik ben daar regelmatig geweest. Je kon er nog parkeren en hadden love seats
En een berg ellende in de bioscoopquote:
Het was ooit een fijne bioscoopquote:
nooit geweest .... mn dochter volgens mij wel ... meen haar er ooit eens opgepikt te hebben ..quote:
Redelijk luxe vergeleken met de restquote:
Ja klopt maar verpest door de jeugd die daar hangtquote:
Ja voor mij als Watergraafsmeer bewoner toen was het ook gewoon te verquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar verpest door de jeugd die daar hangt
Ja dat werd toen zo'n hangjongeren plein meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt maar verpest door de jeugd die daar hangt
Ja klopt alles kapotquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat werd toen zo'n hangjongeren plein meen ik me te herinneren
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat werd toen zo'n hangjongeren plein meen ik me te herinneren
Dat de Movies het weer goed doen is wel weer leukquote:
Ja ik ben er donderdag nog geweest.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat de Movies het weer goed doen is wel weer leuk
Ik ook niet maar hulde. Desmet is er ook nog maar dat is een studio ofzo nu.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben er donderdag nog geweest.
Ik had eigenlijk gedacht dat ze covid en de eindeloze verbouwing niet zouden overleven
Oh helaas. Desmet en bovenin Studio K als bioscoop was het vroegerquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet maar hulde. Desmet is er ook nog maar dat is een studio ofzo nu.
Ja daar heb ik ooit met fok een film gezien. Ik weet de film niet meer. Die zou ik graag nog een keer willen zienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh helaas. Desmet en bovenin Studio K als bioscoop was het vroeger![]()
Kriterion is er nog wel geloof ik
Ik heb ooit opgebiecht dat ik ik als jonkie niet begreep dat er altijd Sneak Preview was. Dat moet wel een goeie film zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:10 schreef pullup het volgende:
Elke dinsdag sneak preview kijken in Kriterion
Ik zie nu dat ze dat nog steeds doenDat was echt tof
Ik ga dat eens vragen in F&S die film was echt wat raar. En dan zit je in een zaal met fokkers en je kent niemandquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ooit met fok een film gezien. Ik weet de film niet meer. Die zou ik graag nog een keer willen zien
Ik ben er ook wel benieuwd naar nuquote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga dat eens vragen in F&S die film was echt wat raar. En dan zit je in een zaal met fokkers en je kent niemand
Ja die film was echt weird maar vermakelijk.quote:
Gevraagd in FB er waren een boel fokkers die avondquote:
Ik zie dat je al antwoord hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewaagd in FB er waren een boel fokkers die avond
Echt ik weet niet of die te downloaden is maar het was grote lol !!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat je al antwoord hebt.
Ik ken die film niet
Niemand kent die film behalve een zaal met fokkers. Ik heb het iig wel te pakken in de download. Hahaha Copycat weet er ook nog van.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie dat je al antwoord hebt.
Ik ken die film niet
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand kent die film behalve een zaal met fokkers. Ik heb het iig wel te pakken in de download. Hahaha Copycat weet er ook nog van.2012 was het
Ik heb hem niet gezien of gemist.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die Sharknado net gemist hebben,
je kan nu beginnen aan Sharknado 2
Mocht je die missen, daarna komt ook 3 nog
niets gemist dusquote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien of gemist.
Dat jij niet kijkt snap ik. Eendjes gaan als eerstequote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien of gemist.
SBE eet haaien voor ontbijt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat jij niet kijkt snap ik. Eendjes gaan als eerste
Kan het ook anders dan?quote:
Het is geen kip en ik ben geen Chinees.quote:
Gewoon doorzwemmen alsof er niets aan de hand is die beesten zijn te dom voor eendjesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen kip en ik ben geen Chinees.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon doorzwemmen alsof er niets aan de hand is die beesten zijn te dom voor eendjes
1 was nog wel redelijk,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat ik vorige week al de slechtste film ooit had gezien, maar ik zie net een stukje Sharknado 2![]()
Welke heb je dan een week geleden gezien?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat ik vorige week al de slechtste film ooit had gezien, maar ik zie net een stukje Sharknado 2![]()
Ik heb 1 gemist, al was ik sowieso niet van plan te kijken, maar ik was ingesloten door een paar Schotse Hooglanders.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 was nog wel redelijk,
begin 2 is echt![]()
Ergste misschien wel,
de aftakeling van Tara Reid
Die film is veel beter alleen een heftig einde.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb 1 gemist, al was ik sowieso niet van plan te kijken, maar ik was ingesloten door een paar Schotse Hooglanders.
Horizon Line, ook hardop om gelachenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke heb je dan een week geleden gezien?
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Horizon Line, ze zijn net het vliegtuig uitgeklommen om een lek in de brandsstoftank te dichten, en ze hebben net het lijk van de overleden piloot naar buiten gegooid![]()
Geen aanrader.
Een aantal gezien, wat is er mee?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke?
Sharknado?
Sharknado 2: The Second One?
Sharknado 3: Oh Heel No!?
Sharknado 4: The 4th Awakens?
Sharknado 5: Global Swarming
The Last Sharknado: It's About Time
Nou? Welke?
Jij hebt ze gezien, ik pas.quote:
Begin? Er zijn echt veel oudere rampenfilms dan Jawsquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:35 schreef pullup het volgende:
Begin van een periode rampenfilms en gruwelfilms. Ik herinerme nog een heel eind gefietst te hebben om 'Earthquake' te gaan zien in een bioscoop omdat de trillingen heel echt zouden zijn met nieuw sensorround geluid. Hadden ze alleen op het August Allebee plein.
Viel ook zwaar tegen
Het was gewoon humor die filmsquote:
Dan kan dit nog wel het begin van een periode zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Begin? Er zijn echt veel oudere rampenfilms dan Jaws
Jaws vind ik geen rampenfilm.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Begin? Er zijn echt veel oudere rampenfilms dan Jaws
horrorfilm eerderquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaws vind ik geen rampenfilm.
Valt onder dieren volgens wikiquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaws vind ik geen rampenfilm.
Lijkt mij ook logischer, een horrorfilm is het ook niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt onder dieren volgens wiki
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rampenfilms
thriller of actiefilm dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook logischer, een horrorfilm is het ook niet.
Een thriller naar mijn mening. Maar sommige films bevatten meerdere categorieën.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
thriller of actiefilm dan?
Of fantasy
Of tegenwoordig een familiefilm
Klassieker valt ie gewoon onderquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een thriller naar mijn mening. Maar sommige films bevatten meerdere categorieën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:45 schreef drakin het volgende:
Maar hoe vinden jullie sharknado? Lachen toch?
Als ik wil lachen dan ken ik wel betere films met echte humor.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Als ik wil lachen dan ken ik wel betere films met echte humor.
Grappig!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand kent die film behalve een zaal met fokkers. Ik heb het iig wel te pakken in de download. Hahaha Copycat weet er ook nog van.2012 was het
nou?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Als ik wil lachen dan ken ik wel betere films met echte humor.
quote:
Zeggen me beide niets neequote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon even deze 2 omdat ze best wel goed zijn en niet zo bekend.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Smokey and the Bandit, Stripes, Blues Brothers, Flodder, Crocodile Dundee, Sister act...
Whoopi Goldberg vind ik toch wel een goede actrice.quote:
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whoopi Goldberg vind ik toch wel een goede actrice.
Wassup Marcus?quote:
Ik vind haar ook wel een goede rol spelen in de tv serie van Star Trek.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wassup Marcus?
Echt een verschrikkelijk mens. Als dat mokkel in een film zat keek ik niet.
Goede films op tv manquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wassup Marcus?
Echt een verschrikkelijk mens. Als dat mokkel in een film zat keek ik niet.
Smaken verschillen, voor mij is het een zap-moment.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel een goede rol spelen in de tv serie van Star Trek.
En zo is dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, voor mij is het een zap-moment.
Haha, ik las het hier.. Net thuis, al die topfilms moeten missen. Zou nog de kroeg in gaan met wat luitjes maar ben te moe dus ff een docu kijken nu met vino en nutsz:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede films op tv man
Zelfs the Hoff zit in deze
Jij nog wat spannends?
Nare uitstraling.quote:
Wilt was wel een grote wat ik overal zo hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, ik las het hier.. Net thuis, al die topfilms moeten missen. Zou nog de kroeg in gaan met wat luitjes maar ben te moe dus ff een docu kijken nu met vino en nutsz:
https://www.rottentomatoes.com/tv/goliath_2023/s01
[ [url=https://resizing.flixster.com/F_8w2Upx9Eq0tVthztobUj5QkEM=/206x305/v2/https://flxt.tmsimg.com/assets/p24973558_b_v12_ab.jpg]afbeelding[/url] ]
Eerste aflevering gezien vorig weekeinde en was best goed.
Review:https://www.nytimes.com/2(...)ain-bill-walton.html
Ja, echt heel bijzonder. Zeker voor zo'n lange gast en dan toch dat atletische. Zie je zelden. Kon ook op de atletiekbaan goed mee. Zie filmpje. En dat block-shot is echt wel erg hoog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wilt was wel een grote wat ik overal zo hoor
Hij is niet oud geworden zie ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, echt heel bijzonder. Zeker voor zo'n lange gast en dan toch dat atletische. Zie je zelden. Kon ook op de atletiekbaan goed mee. Zie filmpje. En dat block-shot is echt wel erg hoog.
Ja, gaat die Marcus de docu spoilen op de valreepquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij is niet oud geworden zie ik.
Atletische man wel.
Have funquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:53 schreef sly-nl het volgende:
Ik ga den docu kijken.
Las dat je vakantie is begonnen. Have fun!
Nighty Marcus
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nare uitstraling.
En holocaust-opmerkingen die haar domme gezicht nog minder glans geven. Dom wijf en raawr
Tja mijn inziens zijn Joden ook geen ras maar een bevolkingsgroep met een geloof. Met de holocaust probeerden de nazi's ieder om het leven te brengen die in ogen minderwaardig waren. Geestelijk gehandicapt, homofiel, zigeuner... verdwijn maar door de schoorsteen. Je ras of huidskleur maakt niet uit.quote:Goldberg kwam onder vuur te liggen bij verschillende Joodse organisaties nadat ze in de talkshow onder meer had gezegd dat het tijdens de Holocaust ging om ‘twee groepen witte mensen tegenover elkaar’ en dat je daarom niet kunt spreken van een rassenkwestie. ‘Tijdens de show zei ik dat de Holocaust niet ging om ras, maar om hoe mensen inhumaan kunnen zijn tegen andere mensen. Ik had moeten zeggen dat het om beiden gaat’, reageerde de actrice later op Twitter. Ze bood toen ook haar excuses aan.
quote:Op zondag 30 juli 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Tja mijn inziens zijn Joden ook geen ras maar een bevolkingsgroep met een geloof. Met de holocaust probeerden de nazi's ieder om het leven te brengen die in ogen minderwaardig waren. Geestelijk gehandicapt, homofiel, zigeuner... verdwijn maar door de schoorsteen. Je ras of huidskleur maakt niet uit.
Joden zijn ook geen ras, dus dat is niet een heel bijzonder vaststelling. En een Jood is ook niet per definitie joods.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Tja mijn inziens zijn Joden ook geen ras maar een bevolkingsgroep met een geloof. Met de holocaust probeerden de nazi's ieder om het leven te brengen die in ogen minderwaardig waren. Geestelijk gehandicapt, homofiel, zigeuner... verdwijn maar door de schoorsteen. Je ras of huidskleur maakt niet uit.
Het is net zo'n gelul dat er Marokanen geholpen hebben Nederland te bevrijden omdat er een Marokkaans ereveld ligt in Zeeland.
De Arabieren en grotendeels moslims juigde de oorlog van Duitsland wel toe. Met name omdat Frankrijk en Engeland Afrikaanse landen gekoloniseerd hadden. De joden werden als bedreiging gezien daar zij aanspraak op Israël wilden hebben.quote:
Een ruineteken nog wel…quote:Op zondag 30 juli 2023 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De Arabieren en grotendeels moslims juigde de oorlog van Duitsland wel toe. Met name omdat Frankrijk en Engeland Afrikaanse landen gekoloniseerd hadden. De joden werden als bedreiging gezien daar zij aanspraak op Israël wilden hebben.
De Arabische wereld leverde genoeg soldaten om 8 SS divisies te maken. Die werden vooral tegen Rusland ingezet. Ze mochten alleen het beruchte ss teken niet dragen en dat werd een ander ruine teken.
[ afbeelding ]
Een ras is geologisch bepaald daar ze dezelfde huids kenmerken hebben. Het 2de deel heb je wel wat gelijk in maar de slag in Duinkerk was wel aan het begin vd oorlog en heeft weinig te maken met de bevrijding van Nederland.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Joden zijn ook geen ras, dus dat is niet een heel bijzonder vaststelling. En een Jood is ook niet per definitie joods.
En ras en huidskleur maakte uiteraard heel veel uit. Snap niet hoe je kunt zeggen dat dat geen issue was.
De Marokkanen hebben niet daadwerkelijk op Hollandse bodem gevochten, maar in Duinkerken, en zijn of overleden door verwondingen op zee, of naar de kelder geholpen op zee en daarna aangespoeld in Zeeland.
Ze hebben dus wel werkelijk een bijdrage geleverd aan de bevrijding.
Dat klopt idd, Frankrijk had die landen als kolonie en had daar het vreemdelingen legioen opgericht waar die mensen in gerekruteerd waren.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Een ruineteken nog wel…
Zal allemaal best, maar in het Franse leger dienden veel Marokkaanse en Algerijnse soldaten.
Neeeheee, gewoon in het Franse leger.quote:Op zondag 30 juli 2023 00:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat klopt idd, Frankrijk had die landen als kolonie en had daar het vreemdelingen legioen opgericht waar die mensen in gerekruteerd waren.
Neeeheee, Frankrijk had daar idd wel legers maar die waren in Frankrijk nodig na wo 1 Het vreemdelingen legioen werd daar toen opgericht. Daar kon iedereen in dienst komen ipv het reguliere Franse leger. Mannen die in die tijd veroordeeld werden voor een zwaar misdrijf kregen de keuze tussen een gevangenisstraf of naar het vreemdelingen legioen.quote:
Ach jij bent ook niet relevant. Jij etaleert je vaker in één post dan ik in een jaar bij elkaar.quote:Op zondag 30 juli 2023 01:01 schreef sly-nl het volgende:
Zelden iemand zoveel onzin zien uitkramen in enkele posts![]()
Totaal niet begrijpen wat racisme is. 'Geologisch" noemen waar 'Geografisch" moet staan. Lullen of ruïnes, of bedoelde je nu een ruin/hengst waar runentekens misschien beter waren geweest? Van de hak op de tak springen, zonder werkelijk enige samenhang. Een paar feitjes die je kent of net las invoegen terwijl die totaal niet / zero relevant zijn als het gaat om een ongelooflijk domme doos genaamd Woepie, waar het eigenlijk om ging bla..
WatdefekKan nog wel ff doorgaan maar zal je sparen. Wat een domheid etaleer je
![]()
Ga verder kieken. Liefs
Bij het smufendorp linksaf meen ik.quote:
Smurfen zul je bedoelen...quote:Op zondag 30 juli 2023 01:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij het smufendorp linksaf meen ik.
Tja, ik heb voorlopig wel weer genoeg van dit forum. Gezeik om de kleinste dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |