Dankquote:
Hey Bosquote:
Hij/zij smult er lekker vanquote:
Heerlijke prankquote:
Goedemorgen!quote:
Wowquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik heb al een dagtaak achter de rug
Er pruttelt stoofvlees, er staat een bananenbrood in de oven en het bed is verschoond.
Vanmiddag nog even naar het centrum en een stukje fietsen, als het droog blijft.
En jij?
Lummelen, dat wil ik vandaag ook nog doen jaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik heb wat gelummeld tot nu toe maar heb zo wat overlegjes te gaan om volgend jaar te plannen enga dan naar de bosbaan om wat jeugdwedstrijden te bekijken
Zo dan, jji bent van de vlottequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Er pruttelt stoofvlees, er staat een bananenbrood in de oven en het bed is verschoond.
Vanmiddag nog even naar het centrum en een stukje fietsen, als het droog blijft.
En jij?
Verse tomatensoep maken ga ik vandaag ook nog doenquote:
Wat huishoudelijke dingen, dan F1 kijken, nog even langs mijn vader en dan weer F1 kijken. En vanavond weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En jij?
Lust het wel maar maak het eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse tomatensoep maken ga ik vandaag ook nog doen
Bezig bijtjequote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse tomatensoep maken ga ik vandaag ook nog doen
Echt zaterdagdingen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat huishoudelijke dingen, dan F1 kijken, nog even langs mijn vader en dan weer F1 kijken. En vanavond weet ik nog niet.
Inderdaad, dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep
[..]
Iemand moet het doenvoordeel is wel dat jezelf kan bepalen wat je eet.
De liefde van een man gaat door de maag.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat doe ik dus ook![]()
Maar hij zou elke dag wel soep lusten, dus vandaag zit het wel goed
Morguh SBEquote:Op zaterdag 29 juli 2023 11:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De liefde van een man gaat door de maag.
Morge.
Middag Marcbquote:
Vreselijke muziek, rij er altijd snel voorbij als ik ze in de stad tegen komquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef pullup het volgende:
Elke zaterdag rond het middaguur komt er zo'n Amsterdams draaiorgel langzaam langs door de straat
Die is me nu al minutenlang aan het rickrollen
Ies koeltoer,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef pullup het volgende:
Elke zaterdag rond het middaguur komt er zo'n Amsterdams draaiorgel langzaam langs door de straat
Die is me nu al minutenlang aan het rickrollen
Ja hier moet ik toch wel een uurtje aan geloven nuquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke muziek, rij er altijd snel voorbij als ik ze in de stad tegen kom
stond er in mijn oude dorp ook regelmatig 1 ja,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreselijke muziek, rij er altijd snel voorbij als ik ze in de stad tegen kom
Hij doet nu Barry Manilowquote:
Kan die zich ook weer eens omdraaien in zijn grafquote:
En dan staan ze nog met een bakkie te rammelen onder je neus. Of je er maar geld in wil doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
stond er in mijn oude dorp ook regelmatig 1 ja,
steeds meer mensen die er in een boog omheen gingen.
Nee ze blijven soms ook nog even stilstaanquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hier moet ik toch wel een uurtje aan geloven nu![]()
Heel hard rijd hij niet hehe
1 keer gevraagd hoeveel ik hem geven moest om nooit meer terug te komen,quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan staan ze nog met een bakkie te rammelen onder je neus. Of je er maar geld in wil doen.
ik zeg altijd zolang er muziek uitkomt krijg je niets
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer gevraagd hoeveel ik hem geven moest om nooit meer terug te komen,
was ook niet de goede vraag blijkbaar
Uh, hij leeft nog.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan die zich ook weer eens omdraaien in zijn graf
Dat doet ie nu recht onder mijn raamquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze blijven soms ook nog even stilstaan
quote:
Laat hem even naar dat draaiorgel luisteren, lost dat probleem snel weer opquote:
Het meisje dat met het centenbakje staat te rammelen ziet er niet heel happy uitquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Is er ooit onderzoek gedaan of het aantal zelfmoorden in de buurt van een draaiorgel toeneemt
Dan lekker genieten zou ik zeggenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat doet ie nu recht onder mijn raam![]()
![]()
Ik vind het best leuk hoor, alleen dat rickrollen was minder
Quokkaquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is dat voor ultiem blij beestje? Lijkt op mij als ik eet @:m1st1g![]()
De nieuwe rol zit er net in zo te horenquote:
Oké dat wordt mijn happyplacequote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Quokka![]()
https://bondiwash.com.au/(...)lias-happiest-animal
Fijne dag Pullupquote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
De nieuwe rol zit er net in zo te horenmaar ik ga zelf weer op pad
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er achter gekomen dat hoe schoon mijn huis is een y=x² grafiek is waarbij y de mate van chaos in huis is en x de vrolijkheid is.
Krijg je een mooie hyperbool waarbij zowel bij somberheid als bij vrolijkheid je huis een chaos is.
Mooi man
Zie nu pas dat ze Bassie verkocht hebben, da's wel een topdeal voor zo'n waardeloze spelerquote:
Ja nauwelijks verlies op geledenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 15:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ze Bassie verkocht hebben, da's wel een topdeal voor zo'n waardeloze speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |