Ik zie het gelukkig niet echt als probleemquote:
rellen? waar?quote:
Vorige pagina mssn? of ik zie ze vliegen. kan ook.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie het gelukkig niet echt als probleem
[..]
rellen? waar?
Air & MK? mwa, storm in een glas waterquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vorige pagina mssn? of ik zie ze vliegen. kan ook.
Geen zin vandaag
Storm is iets...quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Air & MK? mwa, storm in een glas water
Ik ook niet.
Het weer is wel al stukken droger dan gisteren
ja, gisteravond was wel vies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Ik dacht dat we code geel zouden krijgen vandaag? Of iig de rest van NL.
Gisteravond regende het wel ff heel hard
Storm is gaafquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Storm, code geel, ik hoor een goede reden om lekker terug naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Storm is iets...
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinigquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Storm, code geel, ik hoor een goede reden om lekker terug naar bed te gaan.
had dat even een paar uur eerder gezegd..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinig
Ow sorry, dacht dat het algemene kennis was.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had dat even een paar uur eerder gezegd..
5 dagen en 6 uurquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sorry, dacht dat het algemene kennis was.
Hoelang moet je nog uitwerken?
Ik heb wel aangegeven welk model ik wil, daar wordt nu op gezocht. maar verder nog niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow das al snel. Aftellen
Al nieuwe auto uitgezocht?
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Er zijn altijd goede redenen om terug naar bed te gaan. Redenen om op te staan zijn er maar heel weinig
wacht maar tot er met 4bft een boom op je valtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Faxie het volgende:
Code geel, alsjeblieft zegStraks krijgen we nog code rood met motregen en 4bft
Geeft het niveau van de gemiddelde nederlander aan, zelf nadenken als je naar buiten kijkt/loopt is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:45 schreef Faxie het volgende:
Code geel, alsjeblieft zegStraks krijgen we nog code rood met motregen en 4bft
zitten we nu dan in een gele week?quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Het loopt ook de spuigaten uit met die codes. Voor elke bui regen komt een code geel aan te pas.
Dat moet wel haast.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zitten we nu dan in een gele week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |