SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos![]()
Hing er 1 aan de auto om terug te krijgenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:36 schreef Revanches het volgende:
Wat gebeurde er? Zit momenteel op het werk
En zij is de baas in de ploeg, dus kan ze hem ook ontslaanquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Knaven kan beter een nachtje in een blijf van mij lijf huis boeken. Die krijgt het er thuis van langs met dat strenge wijf van hem.
Fluiten in de geest van de wedstrijd, als de scheidsrechter bij een doodschop in de eerste minuut geen rood geeft. Ook altijd zo'n leuke rubriek.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ging over de opmerking van van Moorsel, die vond de straf voor Danny Stam terecht, maar vond het "jammer voor de koers" dat Vollering straftijd kreeg
Als je dat nog niet zeker weet moet je toch maar alles zetten op het feit dat je die docu gaat bekijken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze bij SD nogal eens in het negatieve blijven hangen.
Typisch.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:57 schreef wimderon het volgende:
De volledig van de wereld zijnde Ewers is weer op de fiets gezet
Ik ben razend benieuwdquote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je dat nog niet zeker weet moet je toch maar alles zetten op het feit dat je die docu gaat bekijken.
De andere ging ervandoorquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft SD Worx maar één oto in koers?
Vrouwen en kaartlezen...quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heeft SD Worx maar één oto in koers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |