Prachtig toch! Denken alles te kunnen bepalen daar die 2.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:26 schreef Rhosyn het volgende:
Een 24 uur opdracht op de middag dat Bern en Sasha een activiteit hebben gepland. Al dat werk, voorbereiding voor niks. Ik zou behoorlijk pissig zijn. Het is niet dat ze achter niet van de act. weten. Sterker nog ze willen alles van te voren weten, geven een timing etc. En dan dit.
Eikels zijn het! Of gewoon dom!
Maak een pollquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wie gaat als eerste zijn/haar bek opentrekken?
Babsquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wie gaat als eerste zijn/haar bek opentrekken?
Jasper vroeg of dat een probleem was voor de opdracht, volgens mij niet, maar de oempa loempa is niet altijd even goed verstaanbaar.quote:
Hahaha, idd ja, zo onnatuurlijk ditquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Het geluid is weer verkeerd. Ik kap er mee want ik word gek van die klereherrie. Mogen ze niet lullen word je gek van kastdeurtjes die dicht klappen, pannen gekletter en water dat blijft lopen en dat achter elkaar door zonder onderbreking van ander geluid.
Tis een loop zeg ik je.
.
Bietensaladequote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Isaac is wel druk bezig boodschappen over te brengen.
En ik zie Rupert een klodder mayo in de stamppot gooien
3 bier, ik betaal....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk om je tijd uit te zittenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Immadin rolt de tijd wel uit met z'n hoverboard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |