Natuurlijk had dat wel gekund, alleen is de vraag hoe veel het zou opleveren als je Kamminga of Schouten rugslag laat doenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:25 schreef franklop het volgende:
Nederland niet door op de 4x100 mixed. Zonder Kamminga, Korstanje, Schouten en Steenbergen kwam het een seconde tekort
Al hadden die niet allemaal kunnen starten![]()
Op Steenbergen na was dat ook geen verbetering geweest in dezenquote:Op zaterdag 29 juli 2023 07:25 schreef franklop het volgende:
Nederland niet door op de 4x100 mixed. Zonder Kamminga, Korstanje, Schouten en Steenbergen kwam het een seconde tekort
Al hadden die niet allemaal kunnen starten![]()
Een rugslag op een vrije slag estafette lijkt me sowieso niet de beste optiequote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk had dat wel gekund, alleen is de vraag hoe veel het zou opleveren als je Kamminga of Schouten rugslag laat doen
Oh ja, 4x100 mixed gemengd is al geweest, ik haal al die miljoen onderdelen door elkaar geloof ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 08:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een rugslag op een vrije slag estafette lijkt me sowieso niet de beste optie
Vandaag weinig van te merken, gewoon 4-5-3 op 1-2-3.quote:
Oh bloedsnel is het zeker. 24.77 ook behoorlijk.quote:
Schoenmaker. Hafnaoui. McIntosh.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel goud is er voorlopig gewonnen door andere landen dan Australiė, VS, China en GB?
Dan houden we alleen Marchand, Meilutyte en Ceccon over toch?
Het valt nog wel ietwat mee dan.quote:
En Kos op de 200 rug.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het valt nog wel ietwat mee dan.
Tsja 50 meter loterij.quote:
Taylor Swift, heeft ze toch nog ergens een beetje verstand van.quote:
Dit is wel haar zwakste slag natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |