Waarvan er dus ook nog 2 goud van Ledecky is (minder relevant in mijn ogen)quote:Op zaterdag 29 juli 2023 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 goud, 16 zilver, 11 brons (lol)
En dan nog Femke ookquote:Op zondag 30 juli 2023 12:56 schreef Marcoss het volgende:
Goed dat de NOS op de laatste dag een analist heeft ingevlogen!
Superveel onderdelen ook te gaan nogquote:Op zondag 30 juli 2023 12:56 schreef Marcoss het volgende:
Goed dat de NOS op de laatste dag een analist heeft ingevlogen!
Met mogelijk Nederlandse deelnamequote:Op zondag 30 juli 2023 13:03 schreef superniger het volgende:
Maar 2 onderdelen vandaag volgens de OP?
Alleen met mogelijke Nederlandse deelname (op voorhand). Waarom niet gewoon het hele programma er in staat, geen ideequote:Op zondag 30 juli 2023 13:03 schreef superniger het volgende:
Maar 2 onderdelen vandaag volgens de OP?
Dat vind ik altijd wel ja.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:05 schreef heywoodu het volgende:
Wel een beetje B-onderdelenavond zo, die slotavond
Ze moeten die rug- of schoolslagsprint eerder doen, en dan de fantastische vlinderslagsprint op de slotdagquote:
Glansrijkquote:Op zondag 30 juli 2023 13:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heeft Marrit die swim-off nog gewonnen?
Dat doet de NOS ook bij de stream. Heel achterlijk alleen de wedstrijden met de Nederlanders.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen met mogelijke Nederlandse deelname (op voorhand). Waarom niet gewoon het hele programma er in staat, geen idee
[ afbeelding ]
De vlinderslagsprint vind ik juist meestal de minst spectaculaire. Rugslagsprint en vrij sprint vind ik prima, maar doe gewoon ook nog 1 200m op de laatste dag.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze moeten die rug- of schoolslagsprint eerder doen, en dan de fantastische vlinderslagsprint op de slotdag
quote:Op zondag 30 juli 2023 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
De vlinderslagsprint vind ik juist meestal de minst spectaculaire.
Probleem is dat als je deze zware nummers eerder doet er waarschijnlijk veel geskipt gaat worden. Hetzelfde geldt voor de niet-Olympische 50 meters.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De vlinderslagsprint vind ik juist meestal de minst spectaculaire. Rugslagsprint en vrij sprint vind ik prima, maar doe gewoon ook nog 1 200m op de laatste dag.
400IM en 1500 vrij zijn ook niet de meest aansprekende onderdelen. Medleys vind ik wel sprima.
Dat zit al in haar naam.quote:Op zondag 30 juli 2023 13:14 schreef Remco het volgende:
Meilutyte is er niet bepaald vrouwelijker op geworden
En finishen is veel moeilijker. Er is niets fijner dan precies uitkomen bij het keerpunt of de finishquote:Op zondag 30 juli 2023 13:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog meer dan de vrijeslagsprint vind ik dat hét onderdeel waarbij echt pure kracht de boventoon voert, ik geniet daarvan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |