Op dat bord, wel focussen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh. Vetrollen galore.
Verder discrimineer ik nooit.
Dat jij geen docent bent geworden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Courgette, paprika, ui, aubergine en cherrytomaten.
Receptdie ga ik misschien eens makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn Marokkanen die dat doen grapjasquote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En vanavond weer in de beamer met 220 op naar Duitsland voor een ramkraak
Presentatrice van de NPO bleef er ongemakkelijk veel nadruk op leggen tijdens de uitzending. Die dacht ha actie tijdens mijn uitzendingquote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Courgette, paprika, ui, aubergine en cherrytomaten.
ReceptWoar is 't vleisch @de_boswachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Woar is 't vleisch @:de_boswachter
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zijn Marokkanen die dat doen grapjas
Bijna alle plegers van plofkraken, zeker die bendes die naar Duitsland gaan, komen uit de hoek van de Marokkanen, niet Antillianen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Althans, het is niet zo zwart/wit ().
ik hou meer van geel maatquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is onzin wat je zegt. Althans, het is niet zo zwart/wit ().
quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 21:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu op NPO1 samenvatting Carnaval @:RamboDirk
quote:
quote:A courtship display is a set of display behaviors in which an animal, usually a male, attempts to attract a mate; the mate exercises choice, so sexual selection acts on the display. These behaviors often include ritualized movement ("dances"), vocalizations, mechanical sound production, or displays of beauty, strength, or agonistic ability.
Het is gewoon niet waar. Zoek de rechtzaken er maar eens over op. Het merendeel ja, maar dat is niet ‘bijna alle’.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijna alle plegers van plofkraken, zeker die bendes die naar Duitsland gaan, komen uit de hoek van de Marokkanen, niet Antillianen.
ja is goed Tongquote:Op zaterdag 29 juli 2023 23:12 schreef COVID-19 het volgende:
Rode kaart, gele kaart
Kijk of het mij raakt
Het enige dat uiteindelijk telt
Is de andere ploeg pijn doen
quote:Op zondag 30 juli 2023 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
hele fijne dag gewenst
[ afbeelding ]
@Wereldgozerquote:A courtship display is a set of display behaviors in which an animal, usually a male, attempts to attract a mate; the mate exercises choice, so sexual selection acts on the display. These behaviors often include ritualized movement ("dances"), vocalizations, mechanical sound production, or displays of beauty, strength, or agonistic ability.
Name?quote:Op zondag 30 juli 2023 08:11 schreef vrijgevochten het volgende:
hele fijne dag gewenst
[ afbeelding ]
Max Verstappen fanforum.quote:Op zondag 30 juli 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het koude F1 bad maar snel weer verlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |