Hoor dit.quote:
Jee wat heftig!!!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoor dit.
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders meer om redenen.
Staat m'n vader vanmiddag voor m'n woning.
Hij heeft zich voorgedaan als een koper op marktplaats, alleen om contact met mij kunnen krijgen.
En het stomme is, hij heeft het nog gekocht ook. Puur om de schijn op te houden dat het heel toevallig is!
Kun je voorstellen hoe genaaid ik me voel??quote:
Holyshit. Dat is heftig. Dikke knuffel...quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:06 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hoor dit.
Ik heb al jaren geen contact met mijn ouders meer om redenen.
Staat m'n vader vanmiddag voor m'n woning.
Hij heeft zich voorgedaan als een koper op marktplaats, alleen om contact met mij kunnen krijgen.
En het stomme is, hij heeft het nog gekocht ook. Puur om de schijn op te houden dat het heel toevallig is!
Ja kan ik. Heb naasten , beste vriend en schoonzus die geen contact hebben. Die zouden ook heel boos zijn!quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Kun je voorstellen hoe genaaid ik me voel??
Ik wil emigreren.
Oh fijn dat je even tijd voor jezelf hebtquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:55 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen. Net terug van een rondje boodschappen. De rest van de dag heerlijk relaxen
Hoe gaat het met je moeder?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier even een rustig dagje
Lief dat je het vraagt.quote:
Hopelijk is ze snel pijnvrij.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt.
Ze heeft veel pijn, valt tegen, maar ze doet het goed.
Zorgen valt me wel mee. Huishouden er bij even en vooruit koken.
Dat komt vooral dat ze eigenwijs is. Mitella verdween direct thuis in de prullenbak. En die arm wel belasten en zo. Dus tja...quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hopelijk is ze snel pijnvrij.
Fijn dat het tot nu toe meevalt.
Haha, dat is lastig.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat komt vooral dat ze eigenwijs is. Mitella verdween direct thuis in de prullenbak. En die arm wel belasten en zo. Dus tja...
Tja... het is al lastig zat om haar zover te krijgen dat ik haar mag helpen. Maar ze heeft geen keus en ik doe het met liefdequote:
Denk wel aan je eigen grenzen. Voldoende is goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... het is al lastig zat om haar zover te krijgen dat ik haar mag helpen. Maar ze heeft geen keus en ik doe het met liefde
Ja... klopt... niet mijn sterkste kantquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Denk wel aan je eigen grenzen. Voldoende is goed genoeg.
Goed bezig!!! Blij te horen dat je tijd voor jezelf hebt ingepland.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt... niet mijn sterkste kantik heb wel afgesproken dat ik vrijdag, zaterdag en zondag niet kom. Vrijdag logeert een vriendin bij me en zondag wil ik daarvan bijkomen. Lekker kerstkaarten met die vriendin maken
Na drie maanden geen vrije tijd plannen vooraf heb ik bij september wel vrij gemaakt voor thuis hangen. Hopelijk minder stress danquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 14:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Goed bezig!!! Blij te horen dat je tijd voor jezelf hebt ingepland.
Ik heb eens even lekker helemaal niets gedaanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn dat je even tijd voor jezelf hebtga je nog wat doen of lekker thuis hangen na de boodschappen?
Dat is zo lekker soms.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 18:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb eens even lekker helemaal niets gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |