Terecht ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet neuken is wegwezen. Nu heeft ie nog kans bij andere vrouwen.
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:quote:Op vrijdag 28 juli 2023 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
@:Ang3l
Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
Niet happen op de incelquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:
1. Dat iemand met make-up etc een slet zou zijn. En dan nog. Slutshaming.
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Ja ja, ik weet 'tquote:
Ik begrijp de keuze wel eerlijk gezegd, ik hoor hier iedereen 'niet neuken is wegwezen', maar in zijn uitleg hoor ik juist het tegenovergestelde eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:06 schreef matthijst het volgende:
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.
Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Leendert wilde juist dat de vrouwen al vrij snel alles voor hem op zouden geven wat ze hebben opgebouwd in NL. Daarom is Jorien ook vertrokken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere..![]()
Ik vind het überhaupt het seizoen van de bijzondere gebitten. In velerlei opzicht.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere..![]()
Jij denkt dat een sociaal sterke vlotte Colombiaanse temperamentvolle vrouw oprecht gecharmeerd is van de looks en autistische trekjes van een al jaren eenzame Leendert?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |