abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210061587
en gaan

[ Bericht 85% gewijzigd door Soury op 27-07-2023 20:01:58 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_210061842
Jammer dat Thalia weg is die was wel vuurwerk
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 28 juli 2023 @ 00:06:31 #3
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210064591
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.

Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210064661
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Kreator het volgende:

[..]
Niet neuken is wegwezen. Nu heeft ie nog kans bij andere vrouwen.
Terecht ook.
Stap voor stap doei. Dat zinnetje zie ik haar nog vaak herhalen.. eerst een ring eisen, maar eigenlijk eerst nog een auto voor de ring er mag komen etc. Stap voor stap Leendert, maar ondertussen hem wel ophitsen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 01:39:39 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_210064796
Ik zie Thalia niet meer terugkomen, dat laat haar trots niet toe , die denkt : zak er maar lekker in >:)
pi_210064883
@Ang3l

Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 09:54:21 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210066138
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 03:27 schreef Eagles89 het volgende:
@:Ang3l

Die gezichtsuitdrukkingen, de make up, maar vooral haar ogen, ik denk dat iedereen wel ziet dat die vrouw al heel wat mannenworst heeft gezien en gehad in haar leven. Alles aan die vrouw straalt gewoon een afgelikte boterham uit. En Leendert die al jaren niet meer met een vrouw is geweest en al zeker niet met een dansende sensuele Colombiaanse is als een kat bij de melk zetten. Die werd duidelijk helemaal wild van zoveel latina sexualiteit in zn huis, die ogen van die Leendert tolden helemaal rond in hun kas van opwinding in die aflevering toen ze begon te dansen, het kwijl kwam letterlijk uit zijn mond toen die die kamer binnenliep waar ze aan het dansen was. Daarom was die ook zo enorm gefrustreerd toen die merkte dat ze niet meteen aan zn lusten wilde toegeven, zijn verwachtingen waren als een alcoholverslaafde die net de sleutel van de plaatselijke slijterij had gekregen. Zo’n Thalia is veel te dominant voor zo’n sociaal gemankeerde oudere softe Nederlandse man als Leendert die al een lange tijd niet meer met een vrouw is geweest, die pakt hem volledig in en trekt hem financieel volledig leeg. Wat dat betreft is het een geluk bij een ongeluk dat die niet meteen zijn zin kreeg, dat gaat hem heel veel toekomstig drama voorkomen.
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:

1. Dat iemand met make-up etc een slet zou zijn. En dan nog. Slutshaming.
2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:09:38 #8
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066297
Ik vind Bram écht een irritant ventje. Lekker zelfstandig en vrijgevochten doen, maar het is in zijn gedragingen in alles nog een klein kind. Bot en egocentrisch gedrag verslijten als 'eerlijk' en 'direct' is ook altijd een weggevertje.

Commentaar op de Engelse termen terwijl hij ze zelf ook links en rechts rondstrooit, klagen dat je merkt dat ze wel erg jong is, terwijl je je zelf nog erg kinds bent.

Naar Zweden in de wildernis om je eigen gebrek aan emotionele ontwikkeling te verbergen.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:09:53 #9
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066299
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 09:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik kan het eens zijn met sommige zaken, maar ik vind er een anatal erg schadelijke statements inzitten:

2. Dat blijven aannemen dat ze die man wel ff financieel leeg zal trekken. Waarom zou je dat denken?
Niet happen op de incel
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:13:22 #10
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_210066329
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 10:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Niet happen op de incel
Ja ja, ik weet 't :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:14:56 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066347
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 00:06 schreef matthijst het volgende:
Jammer idd, vage actie van Leendert.
Die blijft alleen achter en moet straks bij Thalia slijmen of ze terug wil komen.

Die tulbandvriend van Bram zegt gewoon dat ie ze niks vindt omdat ie Bram voor zichzelf wil houden. Gay.
Ik begrijp de keuze wel eerlijk gezegd, ik hoor hier iedereen 'niet neuken is wegwezen', maar in zijn uitleg hoor ik juist het tegenovergestelde eigenlijk.

Klinkt als iemand die beseft dat het wat te snel gaat. Fysiek en emotioneel. Ze gedragen zich alsof ze al een setje zijn. Er komen nog vrouwen, die moeten ook de kans krijgen en die kan je beter niet laten komen als Thalia er is.

Ik denk dat hij die vrouwen ook een kans wil geven en dan wil kijken wat hij wil. Dat kan heel goed Thalia zijn, maar met Thalia kan hij die vrouwen beter meteen weer wegsturen. Je kan het niet maken die vrouwen te laten komen terwijl een van de dames al doet of ze zijn vriendin is en er al woont.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:17:21 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_210066373
Zelf zou ik hem niet maken. Als er iemand is waar je je goed bij voelt, dan pak je die kans gewoon aan, maar ik heb het idee dat hij alles een eerlijke kans wil geven en juist niet denkt 'niet neuken is wegwezen'

Het vermoeden bestaan ook wel dat dat soort dingen telkens in de late avond gebeuren wanneer er al veel drank in het spel is. Dan gaan ze samen naar bed en heeft zij halverwege spijt en gaat in haar eigen bed verder slapen. Dan wil hij er als een ouwe geilneef op en heeft hij later spijt.
Laffe huichelaar
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:20:37 #13
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210066411
Mja zou kunnen idd.
Zou dan zelf ook denken: cancel de rest maar, als ie 't met Thalia ziet zitten.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 10:24:32 #14
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210066462
Geile avondjes in de Ardennen in een warme hottub. Keurige keuze van Leendert om deze "hard to get" spelende latina weg te sturen.

[ Bericht 25% gewijzigd door MadMaster op 28-07-2023 13:07:28 ]
pi_210066771
quote:

[..]

Leendert wilde juist dat de vrouwen al vrij snel alles voor hem op zouden geven wat ze hebben opgebouwd in NL. Daarom is Jorien ook vertrokken.
pi_210066775
Eigenlijk snap ik Leendert wel. Hij ziet die Thalia nog niet echt als levenspartner maar merkt wel dat die combi alle nieuwe vrouwen wegdrukt. Dus wil die ff kijken hoe dat zit als zij er niet bij is.

Vind dat wel een goede keuze van hem. En als ze niet meer wilt terugkomen heb je dat toch ook direct al voor jezelf uitgedokterd, twee vliegen in 1 klap.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210068120
Dacht even dat die Thalia in Thailand kwam aanlopen zo op afstand, maar het was toch die gelovige Indo. Kan nog leuk worden.
Die Leendert was zo hitsig als de pest, die wilde er natuurlijk overheen bij Thalia maar daar trapt ze niet in. Benieuwd of we die nog terug gaan zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_210068345
Haha Leendert is een sneu ventje hoor. Hoe lang was Thalia daar nou? Een weekje? En dan verwachten dat ze meteen seks met je heefy met je behoeftes. 😂
En wegsturen als ze aangeeft daarin grenzen te hebben.

Beter gaat hij niet kunnen krijgen.
pi_210068752
Die Suus is me er ook 1 hoor met haar standaard jeukwoordjes: chill, sick, cool telkens. Beetje studentikoos meisje. Denk overigens dat hij van allebei afscheid gaat nemen uiteindelijk....
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 28 juli 2023 @ 13:37:44 #20
367000 roos94
pi_210068935
Dat gebit van die nieuwe bij Martijn. Godsklere.. :N
pi_210069361
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Martijn die klaagt over alles. Nu dat die nieuwe tattoos en piercings heeft. Wat is die vent toch een hork. Wat zit daarachter? Niemand lijkt goed genoeg voor hem. Die man moet echt even een reality check krijgen.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 14:08:39 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_210069364
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 13:37 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het überhaupt het seizoen van de bijzondere gebitten. In velerlei opzicht.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_210070582
quote:

[..]

Jij denkt dat een sociaal sterke vlotte Colombiaanse temperamentvolle vrouw oprecht gecharmeerd is van de looks en autistische trekjes van een al jaren eenzame Leendert?
En jij gelooft ook nog in sprookjes zeker? Zo naïef kun je toch niet zijn? De enige reden dat zulke vrouwen geïnteresseerd zijn is vanwege de recources van die man. Ik kan je verhalen te over vertellen, van Zuid Amerikaanse vrouwen met wat minder goed uitziende/sociaal beperktere Nederlandse mannen. En de afloop. Betreft de make up, vrouwen van makkelijkere zeden hebben een grotere kans op het dragen van bepaalde make up ja, het is misschien wat generaliserend maar gemiddeld genomen in mijn beleving gewoon waar.
pi_210070592
Die personal assistent bij Marian had gewoon een halsband om _O- En niet van die keffer die daar rondloopt.
  vrijdag 28 juli 2023 @ 15:58:04 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210070655
Martijn kan beter voor een thaise ladyboy gaan.

Bram zoekt puberliefde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')