abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210139986
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 23:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]
https://www.businessinsid(...)t-for-its-neighbors/

"Is city government asleep at the wheel in San Francisco that a business, of any kind, is allowed to install a sign so completely offensive and without public input as the new "X" sign?!," another complaint reads. "Why is our city allowing Musk's eff you to its neighbors and citizens allowed to operate?! SHUT IT OFF!! … It is creating a massive nighttime nuisance and making it hard to sleep."

Hoe laat je bron precies zien dat potentiële gebruikers door dit akkefietje je hierdoor al kwijt bent en waarmee andere potentiële gebruikers worden afgestoten? :') :')

Kortom, je verzint er weer een heel verhaal omheen op basis van wat jij graag zou willen zien gebeuren. :Y De haat zit ECHT diep he?
De enige echte.
pi_210139990
Hey @Rnie
Heb jij Twitter blue?
pi_210140004
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2023 16:20 schreef Monolith het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Denk dat Musk eerder die Tres Commas gast is.
pi_210140484
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 01:56 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe laat je bron precies zien dat potentiële gebruikers door dit akkefietje je hierdoor al kwijt bent en waarmee andere potentiële gebruikers worden afgestoten? :') :')

Kortom, je verzint er weer een heel verhaal omheen op basis van wat jij graag zou willen zien gebeuren. :Y De haat zit ECHT diep he?

Je wilde een bron waaruit blijkt dat omwonenden zich eraan stoorden. Die heb je gekregen.

Dat iedere internetgebruiker een potentiele social media gebruiker is die je niet tegen je moet krijgen, lijkt me ook niet iets wat uitleg nodig heeft.

Verder krijg ik bijna het idee dat jij letterlijk voor Musk door het vuur gaat. Misschien moet je eens solliciteren bij X of als huisslaafje bij je crush.
pi_210142219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 07:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat iedere internetgebruiker een potentiele social media gebruiker is die je niet tegen je moet krijgen, lijkt me ook niet iets wat uitleg nodig heeft.

Leuk demagogisch tekstje, maar je zei namelijk dit:

Onder omwonenden die rond dat hoofdkantoor van X zitten en in de nacht worden gestoord door de illegale lichtshow zitten ook potentiële gebruikers die je al kwijt bent en waarmee andere potentiële gebruikers worden afgestoten.

Ik vraag je om een bron wat betreft potentiele gebruikers die rond dat complex wonen en niet de noodzaak vinden om zich aan te melden door die lichtshow. Anderzijds vroeg ik om een bron die aangaf dat door die lichtshow mensen aangeven geen X account aan te maken.

Het lijkt er imo op dat dit scenario in je hoofd afspeelt. Vandaar dat ik een bron vroeg ter onderbouwing van dit statement. Als je dan aankomt met een bron dat mensen er last van hebben (wat ik overigens zelf ook al hebt gepost) komt dat niet bijster sterk over. Mocht je toch nog een bron vinden die bevestigd wat jij beweert, dan juich ik je alleen maar toe. *O*

De kwalificatie dat ik Musk zijn huisslaafje moet worden in aan jou. Je mag achteraan aansluiten svp.
De enige echte.
pi_210142508
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 02:00 schreef Black_Baron het volgende:
Hey @:rnie
Heb jij Twitter blue?
Ja, alleen denk ik wel dat ik hem voor nu even stopzet. Ik wist bij aanschaf dat de betaalde features wel gering waren en het daardoor dus een soort early bird (no pun) zou zijn. Dat is voor mij niet zozeer een probleem, maar ik zie dat de focus nu meer gaat liggen op andere vlakken dan het "Twitter" vlak. Ik had graag gezien dat ze zich eerst zouden focussen op het perfectioneren van het Twitter gedeelte.
Nu dat er aangekondigd is dat ze voornamelijk bezig zijn met alles behalve het Twitter gedeelte van X, weet ik niet precies wat ik kan verwachten. Ik kan dus m.i. beter eventjes wachten tot er een leuker pakketje komt (of niet komt).

Het stoort mij, vanaf het begin al, dat er gewoonweg geen duidelijk routeplan is voor de eindgebruiker. Iets wat spannend kan zijn om erover te praten (we lullen al 50 topics vol), maar om ervoor te betalen vind ik bij nader inzien toch iets te warrig ofzo. :')
De enige echte.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 11:36:34 #157
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_210142584
Tweetdeck heet nu Xpro. Ik ben benieuwd hoelang het nog in de lucht blijft voor niet blauwe vinkjes zoals ik. Zouden die 30 dagen nu in gaan?

Ik vind het zo’n handig dashboards om mijn feed te ordenen ;(
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_210145592
Een tijdlijn van dingetjes die de afgelopen 9 maanden veranderd zijn.
twitter

https://blog.twitter.com/(...)ding-the-future-of-x
De enige echte.
  donderdag 3 augustus 2023 @ 16:35:12 #159
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210145906
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:03 schreef Rnie het volgende:
Een tijdlijn van dingetjes die de afgelopen 9 maanden veranderd zijn.
[ twitter ]

https://blog.twitter.com/(...)ding-the-future-of-x
Interessant dat het "building the future of X" heet, maar alleen maar een overzicht van het verleden bevat en niks over de toekomst.
pi_210147299
Rate limits opnemen als progress, genieten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210147331
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:35 schreef Tijn het volgende:

[..]
Interessant dat het "building the future of X" heet, maar alleen maar een overzicht van het verleden bevat en niks over de toekomst.
De "toekomst" is maar net welke random impuls in Musks brein per direct gedaan of ongedaan moest worden een paar dagen eerder. Wel dicht bij de realiteit die pagina.

[ Bericht 70% gewijzigd door SnertMetChoco op 03-08-2023 18:30:34 ]
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210147632
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:35 schreef Tijn het volgende:

[..]
Iets waar ik op hoopte :{ Maar nee hoor, geen duidelijk routeplan.
De enige echte.
pi_210152202
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:48 schreef Rnie het volgende:

[..]
De bestuurder slaat de spreekwoordelijke fles achterover en ziet wel waar z'n gebruikers belanden.
pi_210153272
quote:
2s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 18:48 schreef Rnie het volgende:

[..]
Je bent dan wel erg naief als je nu opeens wel echt duidelijkheid bij elon had verwacht na alle ad hoc flip flop beslissing in de transformatie van twitter naar x van hem. 8-)
pi_210154650
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 06:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je bent dan wel erg naief als je nu opeens wel echt duidelijkheid bij elon had verwacht na alle ad hoc flip flop beslissing in de transformatie van twitter naar x van hem. 8-)
O nee hoor, die onduidelijkheid was er al vanaf het begin. Maar met de komst van een nieuwe CEO en een blogpost over de "future van X" had ik op zijn minst een paar punten verwacht die iets zouden zeggen over de toekomst/tijdspan etc.
De enige echte.
pi_210156795
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 10:29 schreef Rnie het volgende:

[..]
O nee hoor, die onduidelijkheid was er al vanaf het begin. Maar met de komst van een nieuwe CEO en een blogpost over de "future van X" had ik op zijn minst een paar punten verwacht die iets zouden zeggen over de toekomst/tijdspan etc.
X lijkt een mislukte steek terug naar Threads.
pi_210156970
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 13:00 schreef Beathoven het volgende:

[..]
X lijkt een mislukte steek terug naar Threads.
Threads?
De enige echte.
pi_210157307
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 13:10 schreef Rnie het volgende:

[..]
Threads?

Never mind, tweets should be called posts now / X, the company formerly known as Twitter, is experimenting with changing the ‘tweet’ button to post

Zuckerberg ging in het vaarwater van Musk en Musk dacht waarschijnlijk dat zijn middelvinger richting threads en facebook (ook posts) ook wel wat storm opleverde, maar dat bleef uit. Verklaart iig veel qua ad-hoc beslissing zonder uitgestippelde route. Musk doet met twitter gewoon waar hij op een moment van de week zin in heeft, ook de aankoop zelf is daar een voorbeeld van.
pi_210157643
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 13:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Never mind, tweets should be called posts now / X, the company formerly known as Twitter, is experimenting with changing the ‘tweet’ button to post

[ afbeelding ]

Zuckerberg ging in het vaarwater van Musk en Musk dacht waarschijnlijk dat zijn middelvinger richting threads en facebook (ook posts) ook wel wat storm opleverde, maar dat bleef uit. Verklaart iig veel qua ad-hoc beslissing zonder uitgestippelde route. Musk doet met twitter gewoon waar hij op een moment van de week zin in heeft, ook de aankoop zelf is daar een voorbeeld van.
Denk je niet dat Tweeten slaat als kut op dirk als het bedrijf geen Twitter meer heet? :') Ik noem maar wat hoor...
De enige echte.
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 14:07:05 #170
12221 Tijn