Wat vind je zelf van de slogan?quote:Op maandag 31 juli 2023 15:24 schreef Rnie het volgende:
[..]
Geen idee, ik claim verder ook niets hierin. Ik vermaak me alleen kostelijk wat betreft de aannames en onderbuik prietpraat.
Downtown S.F. has 18.4 million square feet of empty office space. We mapped every vacancyquote:
Geen wonder dat hij er niet weg wil, zodra X een nieuw huurcontract kan afsluiten zitten ze er waarschijnlijk praktisch voor niksquote:Downtown San Francisco is experiencing its worst office vacancy crisis on record, with 31% of space available for lease or sublease. In the heart of the city, an astounding 18.4 million square feet of real estate is available — enough space to house 92,000 employees and the equivalent of 13 Salesforce Towers.
Ik dacht dat je gestopt was met je vrije tijd te spenderen op Elon zijn website?quote:
Is ook zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 00:54 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gestopt was met je vrije tijd te spenderen op Elon zijn website?
Wat vervelend nu voor elon dat hij voor de zoveelste keer er achter komt dat regels voor alle bedrijven gelden. In nl hebben we daar een spreekwoord voor iets met een ezel en een steen.quote:
Zo blijft hij elke paar dagen iets nieuws verzinnen om de aandacht te trekken. En mensen trappen daar ruimschoots in.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 06:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat vervelend nu voor elon dat hij voor de zoveelste keer er achter komt dat regels voor alle bedrijven gelden. In nl hebben we daar een spreekwoord voor iets met een ezel en een steen.
Musk kan altijd nog met z'n blote kont op het dak gaan staan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo blijft hij elke paar dagen iets nieuws verzinnen om de aandacht te trekken. En mensen trappen daar ruimschoots in.
Om zijn eigen Xje aan iedereen te laten zien.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Musk kan altijd nog met z'n blote kont op het dak gaan staan.
Livestreampje voor Rnie.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 08:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om zijn eigen Xje aan iedereen te laten zien.
Misschien wil Elon wel wat volgelingen invliegen om deze nobele strijders het Xje live te laten verafgoden.quote:
X en een blauw vinkje voor een actieprijs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien wil Elon wel wat volgelingen invliegen om deze nobele strijders het Xje live te laten verafgoden.
Blaze your glory!quote:Zijn ingrepen maakten het bedrijf niet financieel gezond. De omzetdaling zette door. Twee weken geleden meldde Musk in een eigen tweet dat de opbrengst van advertenties nu zelfs 50% lager is dan tijdens zijn overname.
Met de omzetdaling kreeg ook de waarde van Twitter een harde tik. Aan een beurskoers is dat niet te zien, sinds Musk het bedrijf van de beurs haalde. Maar investeerders met belangen in Twitter rapporteren er wel over. Fidelity, een vermogensbeheerder, heeft zijn aandeel sinds de overname al drie keer afgewaardeerd.
Dat ging niet zachtzinnig. Bij de overname in oktober 2022 was het Twitter-belang van Fidelity nog bijna $20 mln. Twee maanden later was hier nog $8,6 mln van over, in januari $7,8 mln en eind mei nog maar $6,9 mln. Dit betekent voor Twitter dat ruim twee derde van de bedrijfswaarde is weggesmolten: de koopsom van $44 mrd is gereduceerd tot $14,75 mrd.
Ook Musk zelf weet dat zijn bedrijf een wanprestatie levert. Dit voorjaar bood hij zijn personeel opties aan voor de helft van de waarde die ze tijdens de overname hadden. Maar tegelijk bleef hij optimisme uitstralen: 'Ik zie een duidelijk, maar moeilijk pad naar een waardering van meer dan $250 mrd.'
https://fd.nl/bedrijfslev(...)vertentiestrategieen
Dat is zo en het zal ook wel helpen voor de statistieken van X: Blaze your glory! om met steeds raardere fratsen het nieuws weer even te halen. Maar op lange termijn is het moeilijk voor te stellen dat hiermee een solide basis wordt gelegd waar ze op kunnen verder bouwen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zo blijft hij elke paar dagen iets nieuws verzinnen om de aandacht te trekken. En mensen trappen daar ruimschoots in.
Ik zou als ik Elon was, voor de branding van het merk dan ook de blauwe vinkjes afschaffen en bij betalende users een blauw xje voor de naam..quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 09:21 schreef Beathoven het volgende:
[..]
X en een blauw vinkje voor een actieprijs.
Buitenkansje
eerder Going down in a blaze of gloryquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:11 schreef Heph844 het volgende:
Stukje uit een artikel in het FD:
[..]
Blaze your glory!
Ik krijg er een warm en inclusief gevoel bij. "it's what happening" is zo boring.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kun je dat iets verder toelichten?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Musk weer Tesla aandelen moet verkopen om X drijvende te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |