abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 13:27:27 #226
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210170094
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef Rnie het volgende:

[..]
En dan natuurlijk zeggen: "ja maar daar heb je als gebruiker niets aan".

Dag @:Tijn :') :W
Sterk verhaal weer B-)
pi_210170105
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 13:27 schreef Tijn het volgende:

[..]
Sterk verhaal weer B-)
Ik voel me lichtelijk getriggerd. oO<
De enige echte.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 13:32:03 #228
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210170129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 13:25 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Minder bots en spam.
Dat merk je ook echt? Want in de jaren dat ik op Twitter zat heb ik nooit echt last gehad van bots en spam.
pi_210170137
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 13:32 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat merk je ook echt? Want in de jaren dat ik op Twitter zat heb ik nooit echt last gehad van bots en spam.
Vreemd, ik wel. Ze zitten er nog maar een stuk minder. De vorige bazen werden betaald (bonus?) naar het aantal gebruikers dus er was geen incentive om de bots aan te pakken.
Plaats hier uw advertentie
pi_210170372
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 13:04 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ja niet.
'
Vind het wel jammer dat er om de belachelijke argumenten wat betreft het zeiken dat hij "Twitter search en Twitter in zijn algemeenheid niet meer op kan want geen account' van JB heengedanst wordt en dit het enige is waar dan op wordt gereageert. Als iemand al tig topics meeloopt verwacht ik op zijn minst dat je doorhebt welke verbeteringen er doorgevoerd zijn in de loop van de tijd.
Nou ja, het is toch een eenvoudige vraag. Jij ziet duidelijke verbeteringen, hoe veel moeite is het om even te benoemen wat volgens jou de grootste verbeteringen zijn. Jij stelt het, dan mag je het ook uitleggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_210170685
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 14:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nou ja, het is toch een eenvoudige vraag. Jij ziet duidelijke verbeteringen, hoe veel moeite is het om even te benoemen wat volgens jou de grootste verbeteringen zijn. Jij stelt het, dan mag je het ook uitleggen.
O ok. Zie de blogpost, die hier al voor de vraag gesteld werd, gepost is van X voor de antwoorden.
De enige echte.
pi_210170946
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 14:35 schreef Rnie het volgende:

[..]
O ok. Zie de blogpost, die hier al voor de vraag gesteld werd, gepost is van X voor de antwoorden.
Alles dat daarin staat vind jij ook een verbetering, zoals de rate limits?
pi_210170970

De volgende Twitter 'killer'? :W
Plaats hier uw advertentie
pi_210171370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
De volgende Twitter 'killer'? :W
Op activisten na, zijn er teveel mensen die geen reet geven om het wel en wee van de eigenaar. Leuk initatief, maar net als Mastodon zal het gewoonweg compleet niche en dood blijven.
De enige echte.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:36:19 #235
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210171823
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 15:36 schreef Rnie het volgende:

[..]
Op activisten na, zijn er teveel mensen die geen reet geven om het wel en wee van de eigenaar. Leuk initatief, maar net als Mastodon zal het gewoonweg compleet niche en dood blijven.
Het leuke van het internet is juist dat niche niet betekent dat het dood is. Er zijn zoveel mensen verbonden dat mainstream appeal helemaal niet nodig is om toch genoeg geïnteresseerden te vinden. Ik heb geen idee hoe het op Bluesky is tegenwoordig, maar op Mastodon gaat het hartstikke goed. Ik had van de week nog een toot met 100 likes. Zomaar uit het niks. Dat gebeurde me op Twitter eigenlijk nooit. En een vriend van me had gisteren een poll en had in no time meer dan 200 stemmen, terwijl hij helemaal niet bijzonder veel volgers heeft. Engagement op Mastodon is echt veel hoger dan op Twitter. Het is alles behalve dood.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tijn op 05-08-2023 17:00:37 ]
pi_210171996
Account vandaag gebanned na vijf jaar vanwege spam (?). Elk appeal krijgt binnen 60 seconden een automatisch bericht dat ze zogenaamd de account in die tijd hebben weten te reviewen en de richtlijnen tochwel overtreden zijn. Als je dan je opgeslagen data wil opvragen wordt je weer automatisch doorverwezen om je account eerst te unbannen, echt top werk
pi_210172077
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 12:08 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd wat er dan beter geworden zou zijn, want ik zou het waarlijk niet weten B-)
Ik vind de community notes wel echt een aanwinst tegen fake news. Heb al meerdere keren gezien dat het effectief is tegen valse informatie.
pi_210172145
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ik vind de community notes wel echt een aanwinst tegen fake news. Heb al meerdere keren gezien dat het effectief is tegen valse informatie.
Maar dat bestaat al vele jaren toch? Bovendien verwijdert Musk het onder zijn eigen tweets, maar dat terzijde. :')
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 17:20:57 #239
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_210172230
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Maar dat bestaat al vele jaren toch? Bovendien verwijdert Musk het onder zijn eigen tweets, maar dat terzijde. :')
Ja, het is niet nieuw dacht ik, maar het is wel breder uitgerold dan het was.

Geldt trouwens voor de edit-functie en de langere tweets ook, dat zijn ook dingen die al in ontwikkeling waren voordat Elon de site overnam.
pi_210173272
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 16:36 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het leuke van het internet is juist dat niche niet betekent dat het dood is. Er zijn zoveel mensen verbonden dat mainstream appeal helemaal niet nodig is om toch genoeg geïnteresseerden te vinden. Ik heb geen idee hoe het op Bluesky is tegenwoordig, maar op Mastodon gaat het hartstikke goed. Ik had van de week nog een toot met 100 likes. Zomaar uit het niks. Dat gebeurde me op Twitter eigenlijk nooit. En een vriend van me had gisteren een poll en had in no time meer dan 200 stemmen, terwijl hij helemaal niet bijzonder veel volgers heeft. Engagement op Mastodon is echt veel hoger dan op Twitter. Het is alles behalve dood.
"Dood blijven" is misschien een verkeerde bewoording van me, doodbloeden is denk ik beter.

Ik reageerde op het feit dat deze platformen vaak door de mainstream media aangeduid worden alszijnde een "Twitter killer". Mastodon en andere platformen komen nog nieteens in de buurt van X om zichzelf een "killer" te noemen. In vergelijking met X is Mastodon gewoon een dooie bende. Dat er ongetwijfeld niche servers zijn waar iedereen elkaar liked zal best, maar dat is gewoon niet representatief voor deze vergelijking.

Mastodon zijn users lopen al maanden achteruit, Post.news is leeg, Bluesky is nog nieteens van de grond gekomen dus waar praten we eigenlijk over? Threads zou in theorie nog het enige echte "gevaar" kunnen zijn, maar dat is op dit moment ook aan het doodbloeden.

De enige spikes die die platformen krijgen is als er bij X iets aparts gebeurd, daarna zakt het weer verder weg. Dit zegt toch echt wel iets over de stabiliteit van X wat betreft terugkomende users.

Dit alles neemt niet weg dat ik een voorstander ben voor alternatieven, alleen het is gewoon geen vergelijkingsmateriaal op dit moment.

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 05-08-2023 19:12:19 ]
De enige echte.
pi_210174040
twitter
pi_210175288
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 19:04 schreef Rnie het volgende:
Ik reageerde op het feit dat deze platformen vaak door de mainstream media aangeduid worden alszijnde een "Twitter killer".
Bron?
pi_210175552
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 20:12 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Hij zal het hamster account ook wel gaan kapen. :p
pi_210176978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 17:06 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Dat is tenminste eens een duidelijk antwoord, dank daarvoor. Dat had @Rnie overigens ook gewoon kunnen zeggen, maar die meent zich om de een of bizarre reden in allerlei bochten te moeten wringen om maar geen antwoord te geven. Ik vraag me inmiddels af of hij/zij zelf überhaupt Twitter heeft :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2023 23:23:03 ]
pi_210177013
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 23:22 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is tenminste eens een duidelijk antwoord, dank daarvoor. Dat had @:Rnie overigens ook gewoon kunnen zeggen, maar die meent zich om de een of bizarre reden in allerlei bochten te moeten wringen om maar geen antwoord te geven. Ik vraag me inmiddels af of hij/zij zelf überhaupt Twitter heeft :P
Die community notes bestaan echter al lang voor Musk.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_210177725
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 23:22 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat is tenminste eens een duidelijk antwoord, dank daarvoor. Dat had @:Rnie overigens ook gewoon kunnen zeggen, maar die meent zich om de een of bizarre reden in allerlei bochten te moeten wringen om maar geen antwoord te geven. Ik vraag me inmiddels af of hij/zij zelf überhaupt Twitter heeft :P
Iemand die al een tijdje meeloopt binnen dit topic, likes uitdeelt aan users wat betreft de inhoudelijke Twitter discussietjes, vind ik het verbazingwekkend dat het lijkt alsof je niet weet wat Community Notes precies is.

Ook snap ik niet wat het voor zin hebt om puntsgewijs de verbeterpunten die zijn doorgevoerd (wat al te lezen valt middels de blogpost die is gepost) nogmaals aan te kaarten.

Test het gewoon uit joh, Protonnetje met VPN, wees niet bang en Blaze Your Glory @J.B.
De enige echte.
pi_210177737
quote:
2s.gif Op zondag 6 augustus 2023 00:35 schreef Rnie het volgende:

[..]
Iemand die al een tijdje meeloopt binnen dit topic, likes uitdeelt aan users wat betreft de inhoudelijke Twitter discussietjes, vind ik het verbazingwekkend dat het lijkt alsof je niet weet wat Community Notes precies is.

Ook snap ik niet wat het voor zin hebt om puntsgewijs de verbeterpunten die zijn doorgevoerd (wat al te lezen valt middels de blogpost die is gepost) nogmaals aan te kaarten.

Test het gewoon uit joh, Protonnetje met VPN, wees niet bang en Blaze Your Glory @:j.b.
Wat is dit joh? Ben je de laatst overgebleven PR medewerker van Twitter X in Nederland die heel erg zijn best moet doen om dat vooral te blijven? :o
pi_210178792
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2023 00:39 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wat is dit joh? Ben je de laatst overgebleven PR medewerker van Twitter X in Nederland die heel erg zijn best moet doen om dat vooral te blijven? :o
Het is eerder andersom, veel mensen hier hopen dat Twitter faalt en geilen enorm op de volgende Twitter killer. Om vervolgens continu tweets te posten 😂
pi_210178797
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')