Sterk verhaal weerquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef Rnie het volgende:
[..]
En dan natuurlijk zeggen: "ja maar daar heb je als gebruiker niets aan".
Dag @:Tijn![]()
Dat merk je ook echt? Want in de jaren dat ik op Twitter zat heb ik nooit echt last gehad van bots en spam.quote:
Vreemd, ik wel. Ze zitten er nog maar een stuk minder. De vorige bazen werden betaald (bonus?) naar het aantal gebruikers dus er was geen incentive om de bots aan te pakken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat merk je ook echt? Want in de jaren dat ik op Twitter zat heb ik nooit echt last gehad van bots en spam.
Nou ja, het is toch een eenvoudige vraag. Jij ziet duidelijke verbeteringen, hoe veel moeite is het om even te benoemen wat volgens jou de grootste verbeteringen zijn. Jij stelt het, dan mag je het ook uitleggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:04 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ja niet.
'
Vind het wel jammer dat er om de belachelijke argumenten wat betreft het zeiken dat hij "Twitter search en Twitter in zijn algemeenheid niet meer op kan want geen account' van JB heengedanst wordt en dit het enige is waar dan op wordt gereageert. Als iemand al tig topics meeloopt verwacht ik op zijn minst dat je doorhebt welke verbeteringen er doorgevoerd zijn in de loop van de tijd.
O ok. Zie de blogpost, die hier al voor de vraag gesteld werd, gepost is van X voor de antwoorden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou ja, het is toch een eenvoudige vraag. Jij ziet duidelijke verbeteringen, hoe veel moeite is het om even te benoemen wat volgens jou de grootste verbeteringen zijn. Jij stelt het, dan mag je het ook uitleggen.
Alles dat daarin staat vind jij ook een verbetering, zoals de rate limits?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
O ok. Zie de blogpost, die hier al voor de vraag gesteld werd, gepost is van X voor de antwoorden.
Op activisten na, zijn er teveel mensen die geen reet geven om het wel en wee van de eigenaar. Leuk initatief, maar net als Mastodon zal het gewoonweg compleet niche en dood blijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:02 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ afbeelding ]
De volgende Twitter 'killer'?
Het leuke van het internet is juist dat niche niet betekent dat het dood is. Er zijn zoveel mensen verbonden dat mainstream appeal helemaal niet nodig is om toch genoeg geïnteresseerden te vinden. Ik heb geen idee hoe het op Bluesky is tegenwoordig, maar op Mastodon gaat het hartstikke goed. Ik had van de week nog een toot met 100 likes. Zomaar uit het niks. Dat gebeurde me op Twitter eigenlijk nooit. En een vriend van me had gisteren een poll en had in no time meer dan 200 stemmen, terwijl hij helemaal niet bijzonder veel volgers heeft. Engagement op Mastodon is echt veel hoger dan op Twitter. Het is alles behalve dood.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:36 schreef Rnie het volgende:
[..]
Op activisten na, zijn er teveel mensen die geen reet geven om het wel en wee van de eigenaar. Leuk initatief, maar net als Mastodon zal het gewoonweg compleet niche en dood blijven.
Ik vind de community notes wel echt een aanwinst tegen fake news. Heb al meerdere keren gezien dat het effectief is tegen valse informatie.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat er dan beter geworden zou zijn, want ik zou het waarlijk niet weten
Maar dat bestaat al vele jaren toch? Bovendien verwijdert Musk het onder zijn eigen tweets, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik vind de community notes wel echt een aanwinst tegen fake news. Heb al meerdere keren gezien dat het effectief is tegen valse informatie.
Ja, het is niet nieuw dacht ik, maar het is wel breder uitgerold dan het was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Maar dat bestaat al vele jaren toch? Bovendien verwijdert Musk het onder zijn eigen tweets, maar dat terzijde.
"Dood blijven" is misschien een verkeerde bewoording van me, doodbloeden is denk ik beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het leuke van het internet is juist dat niche niet betekent dat het dood is. Er zijn zoveel mensen verbonden dat mainstream appeal helemaal niet nodig is om toch genoeg geïnteresseerden te vinden. Ik heb geen idee hoe het op Bluesky is tegenwoordig, maar op Mastodon gaat het hartstikke goed. Ik had van de week nog een toot met 100 likes. Zomaar uit het niks. Dat gebeurde me op Twitter eigenlijk nooit. En een vriend van me had gisteren een poll en had in no time meer dan 200 stemmen, terwijl hij helemaal niet bijzonder veel volgers heeft. Engagement op Mastodon is echt veel hoger dan op Twitter. Het is alles behalve dood.
Bron?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:04 schreef Rnie het volgende:
Ik reageerde op het feit dat deze platformen vaak door de mainstream media aangeduid worden alszijnde een "Twitter killer".
Mogen het er ook meerdere zijn?quote:
Dat is tenminste eens een duidelijk antwoord, dank daarvoor. Dat had @Rnie overigens ook gewoon kunnen zeggen, maar die meent zich om de een of bizarre reden in allerlei bochten te moeten wringen om maar geen antwoord te geven. Ik vraag me inmiddels af of hij/zij zelf überhaupt Twitter heeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:06 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Ik vind de community notes wel echt een aanwinst tegen fake news. Heb al meerdere keren gezien dat het effectief is tegen valse informatie.
Die community notes bestaan echter al lang voor Musk.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is tenminste eens een duidelijk antwoord, dank daarvoor. Dat had @:Rnie overigens ook gewoon kunnen zeggen, maar die meent zich om de een of bizarre reden in allerlei bochten te moeten wringen om maar geen antwoord te geven. Ik vraag me inmiddels af of hij/zij zelf überhaupt Twitter heeft
Iemand die al een tijdje meeloopt binnen dit topic, likes uitdeelt aan users wat betreft de inhoudelijke Twitter discussietjes, vind ik het verbazingwekkend dat het lijkt alsof je niet weet wat Community Notes precies is.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:22 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat is tenminste eens een duidelijk antwoord, dank daarvoor. Dat had @:Rnie overigens ook gewoon kunnen zeggen, maar die meent zich om de een of bizarre reden in allerlei bochten te moeten wringen om maar geen antwoord te geven. Ik vraag me inmiddels af of hij/zij zelf überhaupt Twitter heeft
Wat is dit joh? Ben je de laatst overgebleven PR medewerker van Twitter X in Nederland die heel erg zijn best moet doen om dat vooral te blijven?quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Iemand die al een tijdje meeloopt binnen dit topic, likes uitdeelt aan users wat betreft de inhoudelijke Twitter discussietjes, vind ik het verbazingwekkend dat het lijkt alsof je niet weet wat Community Notes precies is.
Ook snap ik niet wat het voor zin hebt om puntsgewijs de verbeterpunten die zijn doorgevoerd (wat al te lezen valt middels de blogpost die is gepost) nogmaals aan te kaarten.
Test het gewoon uit joh, Protonnetje met VPN, wees niet bang en Blaze Your Glory @:j.b.
Het is eerder andersom, veel mensen hier hopen dat Twitter faalt en geilen enorm op de volgende Twitter killer. Om vervolgens continu tweets te posten 😂quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat is dit joh? Ben je de laatst overgebleven PR medewerker van Twitter X in Nederland die heel erg zijn best moet doen om dat vooral te blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |