Vliesdoek of groeidoek over de boom hangen.quote:Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef marcel.de het volgende:
al twee nachten op rij koud. Gisteren flinke ijskorst maar gelukkig zat er nog regen op de bloesems van de fruitbomen
Komende nacht wordt nog kouder
nee het is al tijden stormachtige wind en ik woon aan de kust dus niet handig om vuurtje onder de boom of vliesdoek.quote:Op maandag 22 april 2024 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vliesdoek of groeidoek over de boom hangen.
Petroleumvuurtje onder de boom laten branden.
De grond onkruidvrij, zwart en gesloten houden. Kort na de middag de grond eens nat maken zodat hij nog donkerder wordt. Het gras in de omgeving zeer kort afmaaien.
Die dingen moet ik ook nog hebben, maar t werkt niet altijd. Soms zitten die slakjes gewoon in de grond binnen zo'n slakkenkraag.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag bij zaadhandel van der Wal langs geweest, in hun echte fysieke winkel. Manman wat geweldig![]()
De Amandines waren helaas al uitverkocht. Maar ja.. dat is dan het voordeel van een fysiek bezoek; dan vinden ze toch nog een zakje Amandines in een hoekje. Na nakijken van alle openstaande orders bleek dat zakje niet besproken![]()
Verder kocht ik slakkenkragen:
[ afbeelding ]
En, het is immers een zaadhandel: tomatenzaad en wat bloemzaadjes, en omdat ik nu mooie slakkenkragen heb: pompoenzaad.
Beetje as van de houtkachel binnenin gooien.quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die dingen moet ik ook nog hebben, maar t werkt niet altijd. Soms zitten die slakjes gewoon in de grond binnen zo'n slakkenkraag.
Tof!quote:Op dinsdag 23 april 2024 19:02 schreef Managarm het volgende:
Mijn bosbes doet het erg goed, hangt helemaal vol.
Dan die grond zwart en onkruidvrij, de grond geeft dan wat warmte af aan de boom.quote:Op dinsdag 23 april 2024 18:16 schreef marcel.de het volgende:
[..]
nee het is al tijden stormachtige wind en ik woon aan de kust dus niet handig om vuurtje onder de boom of vliesdoek.
Alles waait hier om of kapot
Maar wel dank voor de tips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |