abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 april 2024 @ 23:02:14 #295
370431 drakin
vurig typje
pi_213297954
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2024 19:59 schreef marcel.de het volgende:
al twee nachten op rij koud. Gisteren flinke ijskorst maar gelukkig zat er nog regen op de bloesems van de fruitbomen

Komende nacht wordt nog kouder :'(
Vliesdoek of groeidoek over de boom hangen.
Petroleumvuurtje onder de boom laten branden.

De grond onkruidvrij, zwart en gesloten houden. Kort na de middag de grond eens nat maken zodat hij nog donkerder wordt. Het gras in de omgeving zeer kort afmaaien.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  dinsdag 23 april 2024 @ 18:16:51 #296
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_213304405
quote:
88s.gif Op maandag 22 april 2024 23:02 schreef drakin het volgende:

[..]
Vliesdoek of groeidoek over de boom hangen.
Petroleumvuurtje onder de boom laten branden.

De grond onkruidvrij, zwart en gesloten houden. Kort na de middag de grond eens nat maken zodat hij nog donkerder wordt. Het gras in de omgeving zeer kort afmaaien.
nee het is al tijden stormachtige wind en ik woon aan de kust dus niet handig om vuurtje onder de boom of vliesdoek.
Alles waait hier om of kapot

Maar wel dank voor de tips
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_213304937
Mijn bosbes doet het erg goed, hangt helemaal vol. Dit is de meest succesvolle van de vijf die ik op diverse plekken neergezet had, de bosbes heeft gezelschap gekregen.

pi_213305068
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 april 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag bij zaadhandel van der Wal langs geweest, in hun echte fysieke winkel. Manman wat geweldig _O_

De Amandines waren helaas al uitverkocht. Maar ja.. dat is dan het voordeel van een fysiek bezoek; dan vinden ze toch nog een zakje Amandines in een hoekje. Na nakijken van alle openstaande orders bleek dat zakje niet besproken *O*
Verder kocht ik slakkenkragen:
[ afbeelding ]
En, het is immers een zaadhandel: tomatenzaad en wat bloemzaadjes, en omdat ik nu mooie slakkenkragen heb: pompoenzaad.
Die dingen moet ik ook nog hebben, maar t werkt niet altijd. Soms zitten die slakjes gewoon in de grond binnen zo'n slakkenkraag.
Children of the night. What music they make.
pi_213305482
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:16 schreef DeHovenier het volgende:

[..]
Die dingen moet ik ook nog hebben, maar t werkt niet altijd. Soms zitten die slakjes gewoon in de grond binnen zo'n slakkenkraag.
Beetje as van de houtkachel binnenin gooien.
pi_213305869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:02 schreef Managarm het volgende:
Mijn bosbes doet het erg goed, hangt helemaal vol.
Tof!
Ik hád ook een bessenstruikje vol, maar de verhuizing en storm maakt dat er bijna niks meer aan zit :D ;(
  dinsdag 23 april 2024 @ 22:15:30 #301
370431 drakin
vurig typje
pi_213307630
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 18:16 schreef marcel.de het volgende:

[..]
nee het is al tijden stormachtige wind en ik woon aan de kust dus niet handig om vuurtje onder de boom of vliesdoek.
Alles waait hier om of kapot

Maar wel dank voor de tips
Dan die grond zwart en onkruidvrij, de grond geeft dan wat warmte af aan de boom.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')