Hele kleine kans, lang circuit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:39 schreef Dven het volgende:
Wat zeggen de bookies over de kansen van Max om het hele veld op een ronde te zetten?
Al zou het kunnen, is er geen reden voor. De PU onderdelen moeten geconserveerd worden omdat ze langer mee moeten, daarom wordt de gap gemanaged zodra die groot genoeg is voor een pitstop.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:39 schreef Dven het volgende:
Wat zeggen de bookies over de kansen van Max om het hele veld op een ronde te zetten?
Heeft ie vorig jaar toch gedaanquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze zouden het kunnen doen als stunt, een keer een nieuwe motor pakken en dan de hele race volle bak knallen.
Misschien dat ik dat wel kijk. Van tv verwacht ik geen bitrate drops zoals soms bij het casten🤔quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Kwalificatie, sprint en race zijn ook te zien op Canvas op tv (Sprint shootout niet)
Samson en Gert wordt dus niet uitgezonden?quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:38 schreef 3rr0r het volgende:
Kwalificatie, sprint en race zijn ook te zien op Canvas op tv (Sprint shootout niet)
Klopt, maar niet vanaf pole. Maar dan zou je twee races nodig hebben, 1 om die gridstraf te pakken en dan weer een gebruikte motor voor de race gebruiken en eentje om die nieuwe motor te gebruiken.quote:
Ik zie RBR er ook voor aan om het te doen. Gewoon om te trollen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, maar niet vanaf pole. Maar dan zou je twee races nodig hebben, 1 om die gridstraf te pakken en dan weer een gebruikte motor voor de race gebruiken en eentje om die nieuwe motor te gebruiken.
Wordt misschien een klein beetje ingewikkeld voor puur een stunt maar het zou wel lachen zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 13:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Samson en Gert wordt dus niet uitgezonden?
The future is now, old manquote:Op donderdag 27 juli 2023 12:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, Francorchamps alin mijn hoofd zit deze race pas een maand later
Ah, een dinosaurus op de pitmuur erbij, ik kijk al uit naar plan Fquote:
Plan Iquote:Op donderdag 27 juli 2023 13:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ah, een dinosaurus op de pitmuur erbij, ik kijk al uit naar plan F
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |