SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TV:
NOS, met 3sdehand en Rox
Sporza, met helaas Ruben Van Gucht en helaas Ine Beyen
Eurosport, met hopelijk het gouden koppel Nick Stöpler en Jip van den Bos
[ Bericht 7% gewijzigd door Mani89 op 27-07-2023 00:11:32 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat is in elke sport zo. Zwemmen, atletiek, etc etc.quote:Op woensdag 26 juli 2023 21:06 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik snapte de vergelijking niet meteen, maar Yara is samen met Niels Vandeputte lees ik. Het altijd incestueuze wielerwereldje.
FOK! niet te vergeten!quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is in elke sport zo. Zwemmen, atletiek, etc etc.
Schaatsen..quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is in elke sport zo. Zwemmen, atletiek, etc etc.
Ik voorspel geen straf want SDquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'dit heeft niets met stayeren te maken'
Dit was 100% stayeren.
6quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:31 schreef Remco het volgende:
Dit gaat Kopecky met 2 vingers in de neus winnen lijkt mij.
Deze is voor seconden, over iets minder dan 10 kilometer de puntensprintquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is toch de puntensprint en niet voor seconden?
Die komt na de afdaling.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is toch de puntensprint en niet voor seconden?
Dan werd het net verkeerd aangegeven in beeldquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Deze is voor seconden, over iets minder dan 10 kilometer de puntensprint
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind dit geen slimme aanval van Bauernfeind.
Goedkoop seconden rapen is toch slim?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Dit kan een leuke post wordenquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Voor wie het stayeren heeft gemist.
Danny Stam remt ook nauwelijks wetende dat hij Vollering anders op de achterbank heeft liggen, als hier geen straf voor komt snap ik er niets meer van.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Op het randje.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Niet haten op Jip he!quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jip 'Reusjer' van den Bos
Jip 'wilt' van den Bos
Plas je dan in je broek van het lachen?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:09 schreef Faraday01 het volgende:
Ik kom niet meer bij als SD straks een tijdstraf krijgt en dan net op een paar seconden de tour verliest.
Wat vind je van Oma Miek?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind Reusser zo’n lachwekkende renster, doodvermoeiend.
Duitse offensieven mislukken wel vaker.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Duitse offensief gaat mislukken.
Leuk mens, ongeloofwaardige sportsterquote:
Meisje Vollering zal wel een beurtje doen in de laatste kilometer.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:21 schreef Faraday01 het volgende:
Dit is een ideaal groepje voor een late uitval als Bauernfeind het niet zou halen.
Ik heb hoop dat ze het haaltquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Meisje Vollering zal wel een beurtje doen in de laatste kilometer.
Vind je dat nog steeds?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb er kippenvel van.
Nou meid. We gaan toch niet doen alsof dit een mega-epische overwinning is.
Ze hebben 23 minuten?quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:34 schreef wimderon het volgende:
De hele grote bus moet volgens mij flink doorrijden voor de tijdslimiet.
Eerste overwinning ooit voor dat team.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:32 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb er kippenvel van.
Nou meid. We gaan toch niet doen alsof dit een mega-epische overwinning is.
Dat zie je goedquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie ik nou goed op de Tour website dat Demi 20 seconden tijdstraf heeft gekregen?
Erg mooiquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Zie ik nou goed op de Tour website dat Demi 20 seconden tijdstraf heeft gekregen?
Ze stayerde. Waar gisteren iemand een minuut straf voor kreeg.quote:
Ditquote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:50 schreef 4-elements het volgende:
[ twitter ]
Nog te weinigquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Slap verhaalquote:Op donderdag 27 juli 2023 17:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Natte Wind is lichtelijk geïrriteerd over de straftijd.
Hare koninklijke hoogheid Lotte Kopecky rijdt voor SD.quote:
In de eerste week waar ze eigenlijk tijd had moeten/lunnen winnen staat ze nu op een lichte achterstand.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vollering nu 12 sec achter Van Vleuten.
Zal wel prettig sfeertje zijn aan tafel bij SD Worx
Ik zat even met zweet in de handjes te kijken toen voor de auto van SD worx een andere auto praktisch stilstond.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:46 schreef Remco het volgende:
Het is vooral het achterlijke rijden van Danny Stam in die auto dat denk ik de boete veroorzaakt, en terecht.
Hele stukje rijden naar stoet van wagens was al op het randje maar dan gaat domme Danny nog eens alle auto's voorbij. Vollering had daar gewoon van auto naar auto moeten springen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als auto had je ook achter je renner naar voren kunnen rijden.
Ja dit is toch gewoon de fout van domme Danny, niet van Deem. Alsof die even vanuit volle vaart in één keer tussen langzaam rijdende kan Gewoon een gevalletje 500 Zwitserse Frank voor de ploegleiding.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele stukje rijden naar stoet van wagens was al op het randje maar dan gaat domme Danny nog eens alle auto's voorbij. Vollering had daar gewoon van auto naar auto moeten springen.
En als dat misgaat is iedereen verontwaardigd waarom dat niet strenger wordt aangepakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik zat even met zweet in de handjes te kijken toen voor de auto van SD worx een andere auto praktisch stilstond.
Eerste ooit? Oh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerste overwinning ooit voor dat team.
Jongste etappezege.
Neem gewoon een willekeurig ander interview met haar.quote:
quote:“We hebben ons misschien misrekend”, zei Reusser na de finish. De Zwitserse reed kilometers lang alleen op kop van de achtervolgende groep en bracht de achterstand terug tot een kleine halve minuut. “We besloten om wat rustiger te rijden zodat we Ricarda niet te snel zouden inhalen en op counters zouden stuitten. Maar dat deden we misschien wat te lang...”
Leuk. Maar wie profiteert ervan? Demi.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dit is toch gewoon de fout van domme Danny, niet van Deem. Alsof die even vanuit volle vaart in één keer tussen langzaam rijdende kan Gewoon een gevalletje 500 Zwitserse Frank voor de ploegleiding.
ALTIJD TEGEN DEMIquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:15 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
https://sporza.be/nl/2023(...)-doen~1690472679592/
quote:Ik heb toch maar een klein beetje achter de auto gehangen? Daarna ging ik er meteen voorbij."
quote:"Ik vind het komisch. Ik heb al het hele jaar het gevoel ...", breekt Vollering haar suggestieve zin af. "Het voelt een beetje vreemd. Maar als ze het zo willen doen ..."
quote:Viviane De Backer
6 minuten geleden
1. Lotte beschermd haar gele trui helemaal alleen zelf. Chapeau. 2. De tijdstraf van Demi ? Twijfelgeval. Idd word stayeren na een lekke band toegestaan. Hoe lang ? Ha gt van jury af zeker. 3. SD Works niet echt een ploeg die samenwerkt . Veel egotrippers en daar bedoel ik zeker Lotte niet mee.
Luc Schepens
17 minuten geleden
Lotte zoek andere ploeg ,geen ploeg voor jou
Andre Vereecke
25 minuten geleden
Lotte Kopecky is veruit de beste in de koers moest al 3 overwinningen hebben
Ploegleider zit te slapen in de auto
Karel Van Beeck
55 minuten geleden
Waarom helpt Vollering niet mee om een ritzege voor Kopecky te bewerkstelligen?
Je kan er altijd op vertrouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Het is weer bingoavond bij de vrienden van HLN
[..]
Zo terug achter de auto gebeurd echt tientallen keren in een koers.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:47 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik zat even met zweet in de handjes te kijken toen voor de auto van SD worx een andere auto praktisch stilstond.
Dit is echt goudquote:Op donderdag 27 juli 2023 18:15 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
It's a giftquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Demi weet het telkens weer voor elkaar te krijgen om een stukje minder sympathiek over te komen.
Ja, dat denk ik ook.quote:Op donderdag 27 juli 2023 17:46 schreef Remco het volgende:
Het is vooral het achterlijke rijden van Danny Stam in die auto dat denk ik de boete veroorzaakt, en terecht.
De altijd marchanderende jury zegt nee! Ze zijn schijnbaar 2 minuten en 10 seconden verhinderd geweest bij een spoorwegovergang, wat toevallig net de overschrijding van 1:53 dekt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met twee OTL zoals lijstje van Wim al aantoont heeft Arkea nog maar drie vrouwen over. Team Coop - Hitec en de rookworsten Uno-X met vier.
En Kelvin Dekker is ook stout geweest, misschien kan die nu een brief aan zichzelf schrijven.quote:Les concurrentes :
(95) KOREVAAR Jeanne - LIV
(103) BOOGAARD Maaike - AGS
(106) HENTTALA Lotta - AGS
(152) BARNES Alice - HPW
(156) VAN 'T GELOOF Marjolein - HPW
(186) VAN DER WOLF Babette - DRP
(205) KOLESAVA Anastasiya - ARK
(206) LE DEUNFF Marie Morgane - ARK
(213) GRANGIER India- HPU
arrivées dans un temps de 3H31’42’’ soit 1’53 au-delà du délai sont repêchées par le jury des commissaires car elles
ont été arrêtées 2’10’’ au passage à niveau, en fonction de l’article 2.06.032 alinéa 2
quote:Article 2.12.007/4.11
Ravitaillement irrégulier (bidon collé sur courte distance)
(53) GEORGI Pfeiffer – DSM - 10015335074
(55) KOOL Charlotte - DSM- 10015761268
Amende : 100 CHF
DEKKER Kelvin – 10013659402 - TEAM DSM-FIRMENICH - DS2 – amende : 100 CHF
Article 2.12.007/8.1
Non-respect des instructions des commissaires
DEKKER Kelvin – 10013659402 - TEAM DSM-FIRMENICH - DS2 – amende : 200CHF
Of ze was al aan het oefenen voor Bordeaux-Parijs..quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:50 schreef Sked het volgende:
Ze had net zo goed in de auto kunnen gaan zitten.
+1quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is die Vollering toch een vreselijke janktrut.
Laten we hopen dat AvV gaat winnen
Andersom zou een andere renner ook zo hebben gereageerd, denk ik. Op het suggestieve geleuter na dan misschien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:57 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is die Vollering toch een vreselijke janktrut.
Laten we hopen dat AvV gaat winnen
Behalve dat het een slap verhaal is, was dit gewoon gevaarlijk dus terechte straf.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:34 schreef gianni61 het volgende:
Van der Breggen op L1 met hetzelfde lulverhaal.
Ja, normaal mag dit gewoon en de regels nationaal en internationaal verschilen. Je mag de renster terug brengen tot aan de autos bla bla
Ik sluit niet uit dat de manier waarop een (extra) reden was om de straf uit te delen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Behalve dat het een slap verhaal is, was dit gewoon gevaarlijk dus terechte straf.
Het is inmiddels wel voorspelbaar allemaal en het nulpunt is al een tijdje geleden bereikt dus voor mij is ze nu stabiel laag, gaat niet meer naar beneden!quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Demi weet het telkens weer voor elkaar te krijgen om een stukje minder sympathiek over te komen.
Lol die kop van dat artikel en dan dat plaatje waar Dannys auto compleet de berm meeneemt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:39 schreef Marcoss het volgende:
Volgens Danny ligt het zeker niet aan Danny inderdaad
https://sporza.be/nl/2023(...)eiden~1690476865707/
Prinsesje Vollering die haar hele leven lang nog nooit het woord nee heeft gehoord en meteen een complot ziet als het niet gaat zoals zij het wil.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:15 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
De moker onsympathieke Anna van der B.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:59 schreef Faraday01 het volgende:
Wat een huilie huilie reactie en dat het ligt aan de sterkte van het team
Het is een goede kopie van Vd Breggen, ook altijd zo verongelijkt!
Uitstekende usernamequote:Op donderdag 27 juli 2023 21:53 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Kijk eens dom Danny ja ho maar
Die skippen ze grotendeels. Ze schijnen ook als enige ploeg te weigeren in de bussencolonne richting de start te rijden 's-ochtends. Waardoor ze vervolgens iedereen in de weg zitten als ze er later alsnog door moeten. Ze zijn hard bezig door iedereen in het peloton uitgekotst te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kijk uit naar nog meer gejank in mixed zone morgen voorafgaand de rit
Door grasranden jakkeren vind ik toch wat overdreven. Het is niet dat hij 80 of 100 reed.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:11 schreef Toby56 het volgende:
Hoe het ook zij; haar ploegleider Danny Stam heeft het dom en te link gespeeld. Door grasranden jakkeren brengt andere auto's ook in gevaar. Wat als zoiets misgaat?
Als de wagen ervoor niet zeer snel ruimte maakt klapt Stam er op of moet hij hard remmen waardoor Vollering over de wagen vliegt. Dus gevaarlijk en m.i. terechte straf.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:37 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Door grasranden jakkeren vind ik toch wat overdreven. Het is niet dat hij 80 of 100 reed.
Wedstrijd is ongeveer met 40km/u gemiddeld afgelegd.
Vollering werd teruggebracht dus zal max. 50 hebben gereden.
Daarnaast zie je de ploegleider ook nog remmen voor de auto voor zich, dus snelheid was er al iets uit.
Met die snelheid (en ervaring in rijden in een wielerwedstrijd, laten we dat niet vergeten) is dat niet ongewoon of supergevaarlijk.
Boete zal waarschijnlijk zijn voor stayeren niet zo zeer voor gevaarlijk rijgedrag.
Niet overdrijven, die 20 seconden straftijd is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 27 juli 2023 23:34 schreef Ericr het volgende:
Uit de ronde flikkeren. Dat is vol stayeren. Stam dacht zeker terug op de baan te zijn.
Lijkt zo meer op de plakbidon van Nibali
En varkensneus heeft het stayermoment niet gezien, maar vindt het wel belachelijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:51 schreef DeeBee het volgende:
https://sporza.be/nl/2023(...)niets~1690471817770/
Nog even nagenieten, dit is de parodie voorbij.
'Van Vleuten doet ook niks!!1!!!'
Niet mee eens. Was wel degelijk een gevaarlijke situatie. Dat de straf ergens anders voor is, doet daar niets aan af.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Boete was inderdaad voor stayeren.
Gevaarlijke situatie (zoals sommige hier denken) was er niet.
Zo dicht achter auto terug gebeurd in enkele koersen meerdere keren.
Coureurs kijken net over dak (of door achterruit) een stuk vooruit zodat ze kunnen anticiperen op hetgene wat er voor gebeurd.
Dit is ook een van de eerste dingen die je leert tijdens cursus om uberhaupt in koers te mogen rijden met een voertuig. Anticiperen
quote:Luciano van As
45 minuten geleden
Eerlijk gezegd heeft deze dame nog niet veel voorgesteld in deze Tour voor vrouwen. Ze zouden beter rijden voor Kopecky die nu al eventjes in het geel zit. Ik zag gisteren de gele trui waterbidons , eten en ijszakjes halen, raar zicht voor iemand die aan kop staat. Ik heb de indruk dat de Nederlandse dames serieus aan het profiteren zijn van dit Vlaams racepaard !
quote:AUGUSTIN GHIJSELS
13 uur geleden
Hadden ze al 5 dagen de kaart Kopecky getrokken, dan had Lotte nu al 5 ritzeges.Die is de sterkste van gans het pak.Onbegrijpelijk dat men de gele trui niet meer steun geeft.Heeft Vollerink wel de vorm om van Vleuten te verslaan? Daar ben ik nog niet zo zeker van.En onze Lotte is veel te braaf.Ze moet knechten voor Vollerink en de spurt aantrekken voor Wiebes.In de gele trui!! Waar zijn ze mee bezig, Demi heeft wel een hoge dunk van zichzelf.Van Vleuten is bescheidener ondanks haar palmares.
quote:Danny Vanderheyden
13 uur geleden
Lotte zou best uitkijken naar een andere ploeg. Deze ploeg werkt enkel voor de Hollanders.
Moet je even La course kijken op Prime ben je snel genoeg genezen van SD Worx/Vollering.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:19 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben wat meer pro vollering en sd worx dan de meesten hier denk ik, maar vandaag zijn ze toch wel een stukje sympathie verloren.
Wat een gejank.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:45 schreef DiegoFuser het volgende:
Bij HLN blijven ze maar leveren. Wat rijden ze daar een sterke Tour.
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat wou ik zeggen. Kopecky is de vrouwelijke versie van Van Aertquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Gewoon een kopie van Wout - Jumbo.
Dat ligt dan aan de ploeg, natuurlijkquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:18 schreef gianni61 het volgende:
Toch leuk dat die belgen er nog van overtuigd zijn dat kopecky niet op een kwartier achterstand gaat worden gereden op de tourmalet.
ziedendquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/la-course/quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik La Course heb gemist en ik geef geen cent aan lul Bezos. Hoop dat ze het ergens nog eens uitznenden maar dat zal wel niet
Daar moet je een account aanmaken als je in België zit toch? Dan zal ik daar even naar vragen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:33 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/la-course/
Met Belgische VPN te kijken
Hoeft niet volgens mij hoor. Heb ook een account daarquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet je een account aanmaken als je in België zit toch? Dan zal ik daar even naar vragen.
Volgens mij is enkel een vpn voldoendequote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar moet je een account aanmaken als je in België zit toch? Dan zal ik daar even naar vragen.
Erg mooiquote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Danny Stam is uit koers gezet.
Wel slecht nieuws voor Van Vleuten.quote:
Het is van harte te hopen dat het complete peloton zich tegen SDoesn't Workx keert en net zo'n mooie truc bedenkt als in de Vuelta!quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel slecht nieuws voor Van Vleuten.
Hoe zou hij bij zijn beoordelingsgesprek scoren op zelfreflectie?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:19 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]Dommie vindt het allemaal vreemd
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:27 schreef Zorro het volgende:
Nu Stam, Danny er niet meer is, heet het nu dan gewoon Worx?
Neem de beste man tegen zichzelf in bescherming aub. Ik stel een enkeltje gesloten inrichting voorquote:Een duidelijke reden heb ik niet gekregen. Ze hebben me alleen verteld dat ik niet voort kan.
Zij vonden mijn actie van gisteren niet kunnen.
Ik heb de beelden nog niet herbekeken, neen. Ik weet heel goed wat ik gedaan heb. In mijn ogen was het niet zo'n rare actie, maar daarover zijn de meningen verdeeld
quote:Koersdirecteur Rousse staat achter de beslissing van de wedstrijdcommissaris
Ook koersdirecteur Marion Rousse is het eens met de straf die de wedstrijdcommissaris Vollering oplegde. "Het is zijn beslissing, daar heb ik niets mee te maken. Maar toen ik de beelden zag, was ik bang voor de veiligheid van Demi Vollering."
"SD Worx handelde volgens mij in paniek en uit vrees dat hun kopvrouw te veel tijd zou verliezen door pech. Maar het manoeuvre was gewoon gevaarlijk.
"Bovendien vind ik 20 seconden in een koers als dit niet zo'n grote handicap voor Vollering. Het is een sterke renster die dat zeker kan goed maken."
En mocht het wel op die seconden aankomen? "Dan is dat zo. Dat is koers. Daarin mogen we niemand in gevaar brengen. "
quote:Stam ging na de etappe verhaal halen bij de jury. Volgens de UCI heeft hij daarbij ook ongepaste opmerkingen gemaakt: voor de jury een extra reden om hem uit de Ronde van Frankrijk te zetten.
Volgens mij kun je wel eerst een gratis proefabbo nemen en dan gelijk weer opzeggen, maar helemaal zeker weten die ik het nietquote:Op vrijdag 28 juli 2023 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik La Course heb gemist en ik geef geen cent aan lul Bezos. Hoop dat ze het ergens nog eens uitznenden maar dat zal wel niet
Werd gelukkig anders over gedacht. Idioten in de koers hebeen net even te vaak tot zware ongelukken geleid. Stam blijft overigens een gevaar als hij niet doorheeft dat zijn gedrag kon leiden tot brokken bij anderen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 00:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet overdrijven, die 20 seconden straftijd is meer dan genoeg.
Voor je het weet gaan ze weer zonder je rijdenquote:
Stukje PTSS.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze weer zonder je rijden
DRAMAQUEENED
Stukje pissen vijf meter voor er een strook met zijwind begint.quote:
Vollering is bestraft voor het stayeren, Danny voor opmerkingen tegen de jury, als ik het goed begrepen heb.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:29 schreef Marcoss het volgende:
Als je enkel de ploegleider straft bij zo'n actie, blijft het gebeuren, die boeit zo'n straf niet echt
Ja, ging over de opmerking van van Moorsel, die vond de straf voor Danny Stam terecht, maar vond het "jammer voor de koers" dat Vollering straftijd kreegquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vollering is bestraft voor het stayeren, Danny voor opmerkingen tegen de jury, als ik het goed begrepen heb.
Tussen Vollering en van Vleuten kan dat best een secondenstrijd wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Laten we wel wezen er gaat morgen in principe met minuten gesmeten worden, de kans dat die 20 seconden iets uit gaat maken is nihiel.
Danny zit waarchijnlijk met zijn telefoon in de aanslag om zijn droomplan door te bellen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:43 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waarom zijn ze bij sporza zo enorm pro-vollering. Jammer dat Danny weg is, je zal zien dat ze nu ineens met een goede tactiek komen..
Wat is het verschil met Vollering?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henttala + Roubaix-winnaar Knaven DSQ wegens hangen
Dat was stayeren, dit was klaarblijkelijk een plakbidon.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Vollering?
Merci.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was stayeren, dit was klaarblijkelijk een plakbidon.
Volgens mij kunnen ze bij SD nogal eens in het negatieve blijven hangen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:05 schreef Drass het volgende:
Als het energie zuigt dan had je meteen moeten zeggen. "Ja fout gemaakt, hadden we niet moeten doen". Jezelf verdedigen of Calimero gedrag kost juist energie wat Vollering/Stam na de rit continu blijven doen.
Dit gunnen wij de zeer onsympathieke Servais.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Henttala + Roubaix-winnaar Knaven DSQ wegens hangen
Het is jammer dat Realini niet meedoet, want die is zo licht dat ze morgen een enorm voordeel zou hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 16:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met alle praat over Vollering vs van Vleuten lijkt me wel grappig als morgen opeens een Moolman gewoon de beste blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |