Zal wel in hoger beroep gaan en dan niet meer van die idiote verklaringen afleggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Maand zeepjes raken voor vieze Thijs
Maar stel nou dat hij niets had gezegd? Zou dat iets hebben uitgemaakt voor de strafmaat?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:05 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Zelf als dader tijdens de rechtzaak nogal wat uitspraken doen die die beweringen ondersteunen bv?
Lees de topic even terug om te zien wat Thijs allemaal zelf heeft gezegd in deze zaak.
De heilige hulpverlener die helemaal geen kwaad zag in tips over hoe te vingeren, rondslingerende dickpicks die vast weleens ook in een nachtelijk 1 op 1 gesprek met de meisjes rondgegaan zijn.
Straks krijgt ie nog een onderzoek in het Pieter Baan aan zijn broek in hoger beroep.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal wel in hoger beroep gaan en dan niet meer van die idiote verklaringen afleggen
Hij geeft het ook zelf toe, toch?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef ZanneG het volgende:
Is het bewijs ook echt de fotos en gesprekken of alleen de verhalen vd dames?
Mijn ex moest geloof ik voor 2 jaar, zolang als zijn proeftijd, naar de forensisch psych van de Waag en ook nog reclassering waar hij zich zo'n beetje elke week mocht melden het eerste jaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:52 schreef capricia het volgende:
Ik wil de officiële uitspraak wel graag lezen. Vooral dat stuk over een verplichte behandeling na een psychologisch onderzoek.
Daar is hij dus niet binnen een paar maanden vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Mijn ex moest geloof ik voor 2 jaar, zolang als zijn proeftijd, naar de forensisch psych van de Waag en ook nog reclassering waar hij zich zo'n beetje elke week mocht melden het eerste jaar.Oh wouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben hier even stil van."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar stel nou dat hij niets had gezegd? Zou dat iets hebben uitgemaakt voor de strafmaat?
Ah ja het slachtoffer is een aandachtszoeker dan zijn we maar team daderquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef ZanneG het volgende:
Van mogelijk 1 dag tot een hele maand zitten?
Vreemde gang van zaken.
Ik vind Nena zo n aandachtszoeker dat ik bijna Team Thijs ben, gelukkig zijn de andere 2 dames niet van die aandachtszoekers en dankzij hen ben ik geneigd hen te geloven.
Wat zeg jij allemaal joh, jezus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef ZanneG het volgende:
Vreemde gang van zaken.
Ik vind Nena zo n aandachtszoeker dat ik bijna Team Thijs ben, gelukkig zijn de andere 2 dames niet van die aandachtszoekers en dankzij hen ben ik geneigd hen te geloven.
Nogmaals, hij heeft zelf strafbare feiten toegegeven he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef ZanneG het volgende:
Vreemde gang van zaken.
Klinkt vreemd idd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
De opleiding ervaringsdeskundige... wtf?
Gaat ze een Isa Hoesje/Rachel Hazesje doen? Qua ervaringen-uitmelkerij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
OM eist. Rechtbank bepaalt. Gebeurt vaker trouwens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef ZanneG het volgende:
Vreemde gang van zaken.
Ja het wordt allemaal steeds gekker qua opleidingen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Waarom lees ik overal 1 maand cel en hier 2 maanden?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uitspraak staat erop inmiddels.
https://uitspraken.rechts(...)howbutton=true&idx=1
Ik weet niet wat jij leest, maar er staat toch duidelijk in de uitspraak:quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:40 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom lees ik overal 1 maand cel en hier 2 maanden?
quote:De rechtbank legt – alles afwegend – een gevangenisstraf op voor de duur van 3 maanden, waarvan 2 maanden voorwaardelijk
Ervaringsdeskundige bij hulpverlening bestaat al vrij lang hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja het wordt allemaal steeds gekker qua opleidingen tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |