quote:Het Zomercarnaval in Rotterdam wordt een stuk strenger dit jaar. Je mag maximaal één ongekoeld alcoholisch drankje kopen bij de supermarkt. Dat mag je in het centrum niet buiten het festivalterrein op straat opdrinken. Er is nog een opvallende nieuwe regel: 'vulgair' dansen mag niet meer.
Welke muffe preutse jaren 50 boomer heeft dit verzonnenquote:Bubblingverbod
Naast deze beperking door de gemeente, heeft ook het Zomercarnaval zelf een verscherping van de regels aangekondigd. Vulgair dansen mag niet meer. "Dansen kan heel provocerend en/of vulgair zijn. Vooral met zijn tweeën, als bepaalde seksuele bewegingen op straat worden nagebootst. Dit is niet toegestaan", schrijft de organisatie op haar website."
Specifiek bubbling is in de ban gedaan: een dansstijl die ook wel wordt gezien als paringsdans, omdat twee personen met de genitaliën tegen elkaar aanschuren. "Dit wordt door de organisatie gekenmerkt als een provocerende ordinaire dans." Ook rondom kleding en uitingen zijn er richtlijnen. Kort samengevat: "Het is ten strengste verboden op enige wijze aanstootgevend gedrag te vertonen."
Gewoon ongelimiteerd gekoeld kopen dus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
Je mag maximaal één ongekoeld alcoholisch drankje kopen bij de supermarkt
Ik denk eerder zo’n sojamelk slurpende GL doos.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ijdens-zomercarnaval
[..]
[..]
Welke muffe preutse jaren 50 boomer heeft dit verzonnen![]()
![]()
Oh zijn die er dan wel van eerdere edities?quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:20 schreef Erasmus het volgende:
Geen hilarische Dumpert-filmpjes meer van bezopen neukende stellen op de Erasmusbrug. Jammer.
Bubbling??? Is gewoon de lambada hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
[..]
![]()
Voor diezelfde vriend heb ik even op 'Volg topic' geklikt!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh zijn die er dan wel van eerdere edities?
Ik vraag dit vanzelfsprekend voor een vriend.
Dat moet een islamist zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik denk dat de supermarkten in de omgeving een rol hebben gespeeld in deze regel. Gekoelde drank verkopen ze voor voor veel meer geld, maar toch weer wat minder dan wat je op een gemiddeld festival betaalt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gewoon ongelimiteerd gekoeld kopen dus.
Kans is groot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:46 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik denk dat de supermarkten in de omgeving een rol hebben gespeeld in deze regel. Gekoelde drank verkopen ze voor voor veel meer geld, maar toch weer wat minder dan wat je op een gemiddeld festival betaalt.
Zou @Viezig dansen nog wel toegestaan zijnquote:Vulgair dansen verboden op Zomercarnaval Rotterdam
Staphorst belde.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik geef ze groot gelijk. Het is in het openbaar domein en dan heb je je zedelijk te gedragen.
Ik snap er geen reet van. Bij Braziliaanse Carnaval gaat het toch altijd om verleiding, dans, muziek en schaarse kleding.quote:Specifiek bubbling is in de ban gedaan: een dansstijl die ook wel wordt gezien als paringsdans, omdat twee personen met de genitaliën tegen elkaar aanschuren. "Dit wordt door de organisatie gekenmerkt als een provocerende ordinaire dans." Ook rondom kleding en uitingen zijn er richtlijnen. Kort samengevat: "Het is ten strengste verboden op enige wijze aanstootgevend gedrag te vertonen."
Ik ben van R'dam en ben vaak zat op het zomercarnaval geweest.quote:
Omdat het uit de hoek van het zomerfestival zelf komt vermoed ik eerder Pinkster gemeentequote:Op woensdag 26 juli 2023 18:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo’n sojamelk slurpende GL doos.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
Welke Aboutaleb heeft dit nou weer bedacht?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |