quote:Het Zomercarnaval in Rotterdam wordt een stuk strenger dit jaar. Je mag maximaal één ongekoeld alcoholisch drankje kopen bij de supermarkt. Dat mag je in het centrum niet buiten het festivalterrein op straat opdrinken. Er is nog een opvallende nieuwe regel: 'vulgair' dansen mag niet meer.
Welke muffe preutse jaren 50 boomer heeft dit verzonnenquote:Bubblingverbod
Naast deze beperking door de gemeente, heeft ook het Zomercarnaval zelf een verscherping van de regels aangekondigd. Vulgair dansen mag niet meer. "Dansen kan heel provocerend en/of vulgair zijn. Vooral met zijn tweeën, als bepaalde seksuele bewegingen op straat worden nagebootst. Dit is niet toegestaan", schrijft de organisatie op haar website."
Specifiek bubbling is in de ban gedaan: een dansstijl die ook wel wordt gezien als paringsdans, omdat twee personen met de genitaliën tegen elkaar aanschuren. "Dit wordt door de organisatie gekenmerkt als een provocerende ordinaire dans." Ook rondom kleding en uitingen zijn er richtlijnen. Kort samengevat: "Het is ten strengste verboden op enige wijze aanstootgevend gedrag te vertonen."
Gewoon ongelimiteerd gekoeld kopen dus.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
Je mag maximaal één ongekoeld alcoholisch drankje kopen bij de supermarkt
Ik denk eerder zo’n sojamelk slurpende GL doos.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
https://www.rijnmond.nl/n(...)ijdens-zomercarnaval
[..]
[..]
Welke muffe preutse jaren 50 boomer heeft dit verzonnen![]()
![]()
Oh zijn die er dan wel van eerdere edities?quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:20 schreef Erasmus het volgende:
Geen hilarische Dumpert-filmpjes meer van bezopen neukende stellen op de Erasmusbrug. Jammer.
Bubbling??? Is gewoon de lambada hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
[..]
![]()
Voor diezelfde vriend heb ik even op 'Volg topic' geklikt!quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh zijn die er dan wel van eerdere edities?
Ik vraag dit vanzelfsprekend voor een vriend.
Dat moet een islamist zijn geweest.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik denk dat de supermarkten in de omgeving een rol hebben gespeeld in deze regel. Gekoelde drank verkopen ze voor voor veel meer geld, maar toch weer wat minder dan wat je op een gemiddeld festival betaalt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gewoon ongelimiteerd gekoeld kopen dus.
Kans is groot.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:46 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik denk dat de supermarkten in de omgeving een rol hebben gespeeld in deze regel. Gekoelde drank verkopen ze voor voor veel meer geld, maar toch weer wat minder dan wat je op een gemiddeld festival betaalt.
Zou @Viezig dansen nog wel toegestaan zijnquote:Vulgair dansen verboden op Zomercarnaval Rotterdam
Staphorst belde.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik geef ze groot gelijk. Het is in het openbaar domein en dan heb je je zedelijk te gedragen.
Ik snap er geen reet van. Bij Braziliaanse Carnaval gaat het toch altijd om verleiding, dans, muziek en schaarse kleding.quote:Specifiek bubbling is in de ban gedaan: een dansstijl die ook wel wordt gezien als paringsdans, omdat twee personen met de genitaliën tegen elkaar aanschuren. "Dit wordt door de organisatie gekenmerkt als een provocerende ordinaire dans." Ook rondom kleding en uitingen zijn er richtlijnen. Kort samengevat: "Het is ten strengste verboden op enige wijze aanstootgevend gedrag te vertonen."
Ik ben van R'dam en ben vaak zat op het zomercarnaval geweest.quote:
Omdat het uit de hoek van het zomerfestival zelf komt vermoed ik eerder Pinkster gemeentequote:Op woensdag 26 juli 2023 18:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik denk eerder zo’n sojamelk slurpende GL doos.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:06 schreef xpompompomx het volgende:
Welke Aboutaleb heeft dit nou weer bedacht?![]()
Nee, dat denk ik niet. De oordelen en de agressie vanuit deze groep heeft weldegelijk impact op de bevolking die die sexuele bevrijding wel omarmde. Maar er zijn gewoon een hele hoop dingen, gebruiken en gewoontes in dit land komen te vervallen door de toetreding en de invloed van deze groep.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
Is er niet, los van de invloeden van moslims, sowieso ook een "verpreutsing" gaande in Nederland die te wijten is aan andere factoren?
Dat zie je al een dikke 20 jaar ja waarschijnlijk als tegenreactie op de veel te fijne jaren 90, daarom kon bijvoorbeeld een Bakellende ooit ook een paar kabinetten vormen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zomercarnaval en het sexy dansen is natuurlijk ook geïmporteerd he
Maar dat preutse en verbieden verbieden verbieden vind ik inderdaad ook maar niks. Dat ben ik met je eens
Wat betreft het douchen met onderbroek, ik weet niet of dit specifiek door moslim jongeren komt. Zie je een dergelijke ontwikkeling niet ook in gebieden waar je niet of nauwelijks moslims hebt?
Is er niet, los van de invloeden van moslims, sowieso ook een "verpreutsing" gaande in Nederland die te wijten is aan andere factoren?
Importeren is niet het probleem (het kan wel de aanleiding zijn). Het is het afdwingen van die import. Hetzelfde als met vegetarisch. You do you. Maar als een gemeente de kantine 100% vega gaat maken heb ik daar wel een probleem mee.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar dat preutse en verbieden verbieden verbieden vind ik inderdaad ook maar niks. Dat ben ik met je eens
Wat betreft het douchen met onderbroek, ik weet niet of dit specifiek door moslim jongeren komt. Zie je een dergelijke ontwikkeling niet ook in gebieden waar je niet of nauwelijks moslims hebt?
In bepaalde kringen ziet men dat zo wel inderdaad ja.quote:
Lijkt mij ook wel zo. Ik denk dat een rasechte Rotterdammer nooit een klacht gaat indienen bij de gemeente over dit soort 'onzedelijk' of 'aanstootgevend' gedrag. Behalve een Jaap Kooiman dan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Importeren is niet het probleem (het kan wel de aanleiding zijn). Het is het afdwingen van die import. Hetzelfde als met vegetarisch. You do you. Maar als een gemeente de kantine 100% vega gaat maken heb ik daar wel een probleem mee.
Die verpreutsing komt echt van de moslims. In de grote steden hebben die invloed. Vervolgens hebben de grote steden weer invloed op de rest van het land.
Hetzelfde met geen alcohol meer schenken. Gebedsruimtes. Allemaal maar om mee te buigen met iets wat niet bij onze cultuur hoort. En wat uiteindelijk leidt tot inperking van vrijheden.
En dat verwijt ik voor de goede orde niet de moslims, maar de idioten bij gemeenten die geen nee durven te verkopen.
Eh, ja.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:00 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hmm, Ik denk dat dit maar de helft is. Kijk je bijvoorbeeld hier op Fok, dan zie je ook dat het voor een boel users allemaal niet conservatief genoeg kan zijn. Kijk je naar de andere kant van de Atlantische oceaan, en ja, ik weet dat ze daar koekoek zijn, dan zie je dat men helemaal over de rooie is dat er in een film als Oppenheimer tieten te zijn (hebben deze mensen Basic Instict nooit gezien?quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Importeren is niet het probleem (het kan wel de aanleiding zijn). Het is het afdwingen van die import. Hetzelfde als met vegetarisch. You do you. Maar als een gemeente de kantine 100% vega gaat maken heb ik daar wel een probleem mee.
Die verpreutsing komt echt van de moslims. In de grote steden hebben die invloed. Vervolgens hebben de grote steden weer invloed op de rest van het land.
Hetzelfde met geen alcohol meer schenken. Gebedsruimtes. Allemaal maar om mee te buigen met iets wat niet bij onze cultuur hoort. En wat uiteindelijk leidt tot inperking van vrijheden.
En dat verwijt ik voor de goede orde niet de moslims, maar de idioten bij gemeenten die geen nee durven te verkopen.
Ja, het zijn ook de zware gristenen die hier op tegen zijn. Maar daar hebben we er niet zoveel meer van over. En die zitten ook niet in de organsatie van dit event waarin dit besluit is genomen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
Hmm, Ik denk dat dit maar de helft is. Kijk je bijvoorbeeld hier op Fok, dan zie je ook dat het voor een boel users allemaal niet conservatief genoeg kan zijn. Kijk je naar de andere kant van de Atlantische oceaan, en ja, ik weet dat ze daar koekoek zijn, dan zie je dat men helemaal over de rooie is dat er in een film als Oppenheimer tieten te zijn (hebben deze mensen Basic Instict nooit gezien?). Dus ja, ik denk dat er ook in de westerse wereld in conservatieve kringen een sterke aversie is tegen dit soort "frivoliteiten" en dat die zeker niet alleen van moslims komt.
Natuurlijk geldt het ook voor christenen die straf in de leer zijn. In Nederland is dat een heel klein groepje. In de VS ligt dat anders. Maar dat is al heel lang zo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm, Ik denk dat dit maar de helft is. Kijk je bijvoorbeeld hier op Fok, dan zie je ook dat het voor een boel users allemaal niet conservatief genoeg kan zijn. Kijk je naar de andere kant van de Atlantische oceaan, en ja, ik weet dat ze daar koekoek zijn, dan zie je dat men helemaal over de rooie is dat er in een film als Oppenheimer tieten te zijn (hebben deze mensen Basic Instict nooit gezien?). Dus ja, ik denk dat er ook in de westerse wereld in conservatieve kringen een sterke aversie is tegen dit soort "frivoliteiten" en dat die zeker niet alleen van moslims komt.
NIet alleen Christenen, veel niet-confessionele rechtsen zijn hier ook tegen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk geldt het ook voor christenen die straf in de leer zijn. In Nederland is dat een heel klein groepje. In de VS ligt dat anders. Maar dat is al heel lang zo.
Nipple-gate, of wat dacht je van het gekanker over Pride in Amsterdam. Gewoon uit oerhollandse, veelal rechtse hoek.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tja, dat is met het weer ook. Als het hier te hard waait, het te veel regent, of het in Limburg weer onder loopt zeggen we ook dat het aan het klimaat ligt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
Knappe prestatie, binnen paar posts krijgen moslims alweer de schuld. Wat ben je toch een mongool.
Plus dat de woke gemeenschap ook makkelijk met dit soort zaken meebeweegt waardoor het draagvlak voor dit soort oordelen en verboden breder en groter wordt.quote:Is het wel ok om naar ontklede dames te kijken?
Het gaat zelfs om fotos van een actrice op zich. Of ze nou naakt is of niet. Dat maakt niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |