Ik zou voor Revolut kiezen. Is makkelijk schakelen tussen valuta.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 07:50 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik woon buiten de EU (Maleisie). Ik heb hier uiteraard ook een lokale bankrekening. Ik gebruik mijn Rabobank rekening voor dingen die nog in Nederland lopen, zoals incasso machtigingen voor een uitvaartverzekering, NPO Plus abonnement, opslagruimte, OV-Chipkaart, etc. Dat wordt heel onhandig om vanaf mijn Maleisische rekening te betalen en in sommige gevallen waarschijnlijk onmogelijk.
Ik ga de suggestie voor Bunq onderzoeken !
Revolut inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik zou voor Revolut kiezen. Is makkelijk schakelen tussen valuta.
Toen die verhoging er kwam heb ik mijn postadres weer teruggezet naar NL (bij mijn ouders) en toen werd de toeslag niet meer ingehouden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
Bij ABN hebben ze de buitenlandtoeslag flink verhoogd. Ik neem aan dat ik op termijn ook daar mijn rekening mag gaan opheffen.. zal wel te duur zijn voor ze met regelgeving (ik zit in niet (en hopelijk nooit) EU)).
Ik heb ook Bunq gehad totdat dat een van de duurste banken werd.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Revolut inderdaad.
Als KAA'er ben ik ook zeer content met mijn bunq-accountSchakelen tussen valuta's is daar ook mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |