abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211234939
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 07:50 schreef jaco het volgende:

[..]
Ik woon buiten de EU (Maleisie). Ik heb hier uiteraard ook een lokale bankrekening. Ik gebruik mijn Rabobank rekening voor dingen die nog in Nederland lopen, zoals incasso machtigingen voor een uitvaartverzekering, NPO Plus abonnement, opslagruimte, OV-Chipkaart, etc. Dat wordt heel onhandig om vanaf mijn Maleisische rekening te betalen en in sommige gevallen waarschijnlijk onmogelijk.

Ik ga de suggestie voor Bunq onderzoeken !
Ik zou voor Revolut kiezen. Is makkelijk schakelen tussen valuta.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_211235127
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik zou voor Revolut kiezen. Is makkelijk schakelen tussen valuta.
Revolut inderdaad.

Als KAA'er ben ik ook zeer content met mijn bunq-account :) Schakelen tussen valuta's is daar ook mogelijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 08-11-2023 16:31:40 ]
pi_211293985
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2023 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
Bij ABN hebben ze de buitenlandtoeslag flink verhoogd. Ik neem aan dat ik op termijn ook daar mijn rekening mag gaan opheffen.. zal wel te duur zijn voor ze met regelgeving (ik zit in niet (en hopelijk nooit) EU)).
Toen die verhoging er kwam heb ik mijn postadres weer teruggezet naar NL (bij mijn ouders) en toen werd de toeslag niet meer ingehouden. :') Terwijl mijn buitenlandse belastingnummer (EU) gewoon bleef staan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_211347185
Wat raar. Ik heb een account bij Openbank, dat een Spaanse bank ik, en dat is allemaal geen probleem ondanks ik in Nederland woon en als je als Nederlander in buitenland gaat wonen gooit je huidige bank jou eruit.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 16:31 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Revolut inderdaad.

Als KAA'er ben ik ook zeer content met mijn bunq-account :) Schakelen tussen valuta's is daar ook mogelijk.
Ik heb ook Bunq gehad totdat dat een van de duurste banken werd. :P

[ Bericht 66% gewijzigd door HSG op 19-11-2023 13:12:37 ]
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')