Ze hopen misschien op een PL laagvlieger al was hij bij Everton ook niet echt een succes.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ligt inderdaad we aan de prijs, eens. Kan me niet voorstellen dat United zich als Ajax komt strak aan die vraagprijs gaat houden, gezien zijn blessuregevoeligheid van de laatste jaren sws wel een vrij belachelijke prijs (marktwaarde TM 13 miljoen).
Dit had ik echt nooit verwacht hoor, dat je bijna quitte speelt op een Atouba-achtige aankoop.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Blij in ieder geval wat we die dure fout redelijk hebben kunnen oplossen.
met een duits paspoort had je het er niet voor gekregenquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit had ik echt nooit verwacht hoor, dat je bijna quitte speelt op een Atouba-achtige aankoop.
Ja, dit lijkt me wel echt beter. Heeft nog contract tot 2025 bij United dus wellicht met optie tot koop.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:31 schreef Simmertje het volgende:
Sowieso wil je Donny denk ik niet kopen. Een jaartje huren zou op zich een prima oplossing zijn voor beide partijen.
Is Sven toch aardig gelukt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met een duits paspoort had je het er niet voor gekregen
Als dat het einde van Taylor zou zijn zou ik het wel willen doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:50 schreef Black-Death het volgende:
Ach waarom zou je Donny nu een jaar huren? Schiet je toch ook weinig mee op?
Nou moet je niet het onmogelijke vragenquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als dat het einde van Taylor zou zijn zou ik het wel willen doen.
quote:Ajax maakt nu serieus werk van de komst van Josip Sutalo, zo meldt het Kroatische Index en wordt bevestigd door Voetbal International. De Amsterdammers hebben een bod van achttien miljoen euro exclusief bonussen neergelegd bij Dinamo Zagreb. De Kroaten hebben die aanbieding resoluut van tafel geveegd: de vraagprijs bedraagt liefst 25 miljoen euro. Sutalo moet in Amsterdam de opvolger worden van Jurriën Timber, die aan Arsenal is verkocht.
Nogal overdreven he? Of heb je het over Mbappe. Donnie heeft 0.0000000000 laten zien bij United. Dat jaartje Ajax waar die een belangrijk onderdeel van was en hoog niveau aantikte maakt je niet gelijk "voor altijd erna" en speler van wereldniveauquote:Op woensdag 26 juli 2023 15:31 schreef GoldRushFrog het volgende:
Ben het ermee eens dat er geen prioriteit ligt bij zijn positie. Toch weet ik niet of je een speler van wereldniveau zomaar kan laten lopen..
Van Geel wilde ooit voor 5 miljoen minder de trekker niet overhalen voor Modricquote:
Dat was dan ook een man met visie.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Geel wilde ooit voor 5 miljoen minder de trekker niet overhalen voor Modric
Als hij niet goed is vind ik het bedrag te hoogquote:Op woensdag 26 juli 2023 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij goed is dan is het geen probleem.
In 2007 was 20 miljoen voor Ajax echt heel veel geld. Toen was ons transferrecord Huntelaar voor 9 miljoen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Geel wilde ooit voor 5 miljoen minder de trekker niet overhalen voor Modric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |