Geen land die het WK in Qatar geboycot heeft, tientallens clubs die geld krijgen van hele foute sjeiks uit Saudi-Arabië en ik kan zo nog wel even doorgaan. Qua geld is de voetbalwereld verrot en dus enorm hypocriet om van dit verhaal een punt te maken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:12 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]![]()
Ik vind overigens ook dat Rusland helemaal kapot geboycot moet worden. Maar het is lachwekkend dat de media selectief hysterisch doet over Ajax als andere clubs ook gewoon zaken doen met Russische clubs, Unilever daar nog steeds actief is en de EU nog altijd Russisch gas en olie koopt.
quote:Op woensdag 26 juli 2023 23:02 schreef Sabata het volgende:
[..]
Is dit al voorbij gekomen? Ik ben bepaald geen Powned fan maar hier geef ik ze wel gelijk
https://www.powned.tv/art(...)an-goedkope-hetze-teSpijker op de kopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Eens, maar twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn:quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Eens, maar twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn:
Alles wat daar staat over de Telegraaf kan waar zijn EN dan kan het ook nog steeds een onhandig idee zijn om zaken te doen met Rusland. Die 2 zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Persoonlijk vind ik dat een speler halen bij een sportclub nou niet echt een daad waarmee je Putin (indirect) steunt, waarbij ik meteen eerlijk moet zeggen dat ik geen idee heb hoe die sancties tegen Rusland nou echt werken.
Vooral de selectieve verontwaardiging is lachwekkend. Ajax moet blijkbaar roomser dan de paus zijn in tegenstelling tot de andere clubs.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:41 schreef manny het volgende:
[..]
Eens, maar twee dingen kunnen tegelijkertijd waar zijn:
Alles wat daar staat over de Telegraaf kan waar zijn EN dan kan het ook nog steeds een onhandig idee zijn om zaken te doen met Rusland. Die 2 zijn niet onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Persoonlijk vind ik dat een speler halen bij een sportclub nou niet echt een daad waarmee je Putin (indirect) steunt, waarbij ik meteen eerlijk moet zeggen dat ik geen idee heb hoe die sancties tegen Rusland nou echt werken.
Nou nou, poe poe.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
En de nummer 2 van de topscorerslijst uit België.
Met je eens.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral de selectieve verontwaardiging is lachwekkend. Ajax moet blijkbaar roomser dan de paus zijn in tegenstelling tot de andere clubs.
Yup. Persoonlijk vind ik dat je het ook beter kunt laten, maar als je als enige de moralist gaat lopen uithangen trek je ook aan het kortste eind.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral de selectieve verontwaardiging is lachwekkend. Ajax moet blijkbaar roomser dan de paus zijn in tegenstelling tot de andere clubs.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Met je eens.
Maar aan de andere kant is het natuurlijk maar de vraag of je je dit op de hals moet halen.. ik weet het niet. Ben blij dat ik de keuze niet hoef te maken.
Zeker eens, persoonlijk wil ik ook liever niet dat we zulke transfers doen maar kom op hey, de Telegraaf die dit aangrijpt om Ajax te kielhalen is zo kinderachtig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup. Persoonlijk vind ik dat je het ook beter kunt laten, maar als je als enige de moralist gaat lopen uithangen trek je ook aan het kortste eind.
dus je vindt het eigenlijk ook wel okayquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup. Persoonlijk vind ik dat je het ook beter kunt laten, maar als je als enige de moralist gaat lopen uithangen trek je ook aan het kortste eind.
https://www.telegraaf.nl/(...)-rusland-niet-netjesquote:Op donderdag 27 juli 2023 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Zeker eens, persoonlijk wil ik ook liever niet dat we zulke transfers doen maar kom op hey, de Telegraaf die dit aangrijpt om Ajax te kielhalen is zo kinderachtig.
Dat zeg ik niet, Wat mij betreft mag je inderdaad als zo ongeveer enige club een statement maken. Hetzelfde geldt wellicht voor landen waar het met mensenrechten niet goed gesteld is. Maar dan wordt een bedrijf of voetbalclub runnen wel stukken ingewikkelder in een internationaal veld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus je vindt het eigenlijk ook wel okay
ja dus het mag wel van jequote:Op donderdag 27 juli 2023 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, Wat mij betreft mag je inderdaad als zo ongeveer enige club een statement maken. Hetzelfde geldt wellicht voor landen waar het met mensenrechten niet goed gesteld is. Maar dan wordt een bedrijf of voetbalclub runnen wel stukken ingewikkelder in een internationaal veld.
Omdat je het blijkbaar duidelijk wil horen: Nee, ik zie Ajax liever geen zaken doen met een Russische club. Al is het de vraag of je hiermee direct de oorlogskas van Putin steunt. Heeft die club directe banden met het Kremlin bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dus het mag wel van je
maar je wilde toch even laten weten hoe erg je er tegen bent
(lol)
Ik vind het wat overdreven gezeur, maar het is Ajax hè, dan wordt er door de buitenwacht al drukte gemaakt voor er een cent is overgemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 10:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat je het blijkbaar duidelijk wil horen: Nee, ik zie Ajax liever geen zaken doen met een Russische club. Al is het de vraag of je hiermee direct de oorlogskas van Putin steunt. Heeft die club directe banden met het Kremlin bijvoorbeeld?
Is gewoon een wat rijpere versie van Bassey dus lijkt me niet en hij is op weg naar Moskou toch?quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef Ramboetan het volgende:
Als ik Mislintat was zou ik lekker voor Davidson Sanchez gaan. Niet goed genoeg voor Tottenham, maar was als onervaren jochie de beste verdediger van de eredivisie. Helaas kiest hij misschien liever voor Psv vanwege Bosz en kans op CL.
Hij wil zelf niet naar het schijnt.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een wat rijpere versie van Bassey dus lijkt me niet en hij is op weg naar Moskou toch?
Ik lees het net ja, maar die 15 miljoen staat dus ik zie niet zo snel een NL club dat ophoesten voor hem en dan nog z'n salaris, voor zover hij wel naar NL zou willen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet naar het schijnt.
Heb het al gezegd, die jongen gaat echt niet zo ver terug in salaris dat hij in NL komt te spelen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef Ramboetan het volgende:
Als ik Mislintat was zou ik lekker voor Davidson Sanchez gaan. Niet goed genoeg voor Tottenham, maar was als onervaren jochie de beste verdediger van de eredivisie. Helaas kiest hij misschien liever voor Psv vanwege Bosz en kans op CL.
Zie hem eerder naar subtop BL gaan ofzo.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik lees het net ja, maar die 15 miljoen staat dus ik zie niet zo snel een NL club dat ophoesten voor hem en dan nog z'n salaris, voor zover hij wel naar NL zou willen.
Sanchez moet je ook niet willen. Verdedigend wel aardig, en zeker voor de eredivisie natuurlijk. Maar ook die is voetballend zeer matig. In het jaar dat hij bij Ajax speelde waren we allang blij dat we eens een krachtige speler hadden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef Ramboetan het volgende:
Zie #243quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:31 schreef Black-Death het volgende:
Sanchez was toch op weg naar Rusland?
Oh die had ik even gemist.quote:
quote:Donny van de Beek zou in gesprek zijn met Ajax over een terugkeer. Dat melden verschillende accounts op Twitter. De middenvelder van Manchester United zou meerdere opties hebben, maar heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Amsterdam. De club van Erik ten Hag hoopt Van de Beek definitief kwijt te kunnen raken en zet in op een transfersom van 20 miljoen pond, omgerekend ruim 23 miljoen euro.
Klaassen < VdBeek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet al zag ik ook dat Klaassen naar Besiktas gaat, zelfde soort bron overigens.
En dan niet die Armeen of wat is het?quote:
Gaat ook niet gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klaassen < VdBeek.
Maar geen 23 mio voor VdBeek
Geen idee, daar wordt niet over gesproken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan niet die Armeen of wat is het?
Dubbel gevoel bij, hij is een Ajax-held wat mij betreft, maar het is 'm nu allemaal niet meer...quote:Volgens verschillende media in Turkije is ook Davy Klaassen in gesprek met Ajax over contractonbinding. Net zoals Dusan Tadic kan ook Klaassen zijn loopbaan gaan vervolgen in Turkije, aangezien Besiktas zeer geïnteresseerd is in zijn komst. De middenvelder heeft nog een contract voor een jaar in Amsterdam. Afgelopen seizoen moest hij al geregeld plaats nemen op de bank en gaf hij in interviews aan vaker te willen spelen.
Tsja, als een andere club geen transfer wil betalen.. en het scheelt je wel bakken met geld in je salarishuis.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat is die nieuwe trend dat we contracten maar gewoon ontbinden
Dit zit mij NIET lekker.
Toch alleen wat onbekende bronnetjes die dit melden voorlopig?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dubbel gevoel bij, hij is een Ajax-held wat mij betreft, maar het is 'm nu allemaal niet meer...
Het zijn ook niet de spelers waar je veel voor gaat krijgen nog en die grote verdienste hadden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat is die nieuwe trend dat we contracten maar gewoon ontbinden
Dit zit mij NIET lekker.
Klopt, wat berichten op Twitter Xquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch alleen wat onbekende bronnetjes die dit melden voorlopig?
Mwah, zijn er nog wel 1 of 2 die het hem moeilijk gaan maken daarin.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:49 schreef -XOR- het volgende:
Donny zou bij terugkomst meteen de beste Ajacied zijn.
Ik weet het niet, zware blessure gehad en sowieso heel weinig gespeeld sinds vertrek bij Ajax, vraag ook me ook af of hij het type is wat je wil als 3e middenvelder ervan uitgaande dat vd Boomen speelt en nog een VM.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:49 schreef -XOR- het volgende:
Donny zou bij terugkomst meteen de beste Ajacied zijn.
Het is altijd problematisch wanneer een speler lange tijd niet speelt inderdaad maar Donny lijkt in ieder geval altijd wel oorlogsklaar en fit, dus wat dat betreft geloof ik er wel in. Hij is geen Vd Meijde of Collins John geworden. met Van den Boomen, als passer zou hij meer de loper kunnen zijn. Het enige probleem is dat Van de Beek geen speler is die je uit het slop kan trekken, die is vooral een schakel in een goed draaiend team.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zware blessure gehad en sowieso heel weinig gespeeld sinds vertrek bij Ajax, vraag ook me ook af of hij het type is wat je wil als 3e middenvelder ervan uitgaande dat vd Boomen speelt en nog een VM.
Ja ik hoop dat Svennie snel doorschakelt.. wie zouden er nog meer op het lijstje staan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo schrijf ik ondertussen ook wel af, die zal wel naar Fiorentina gaan. Misschien maar beter ook voor dat soort bedragen.
Dat zijn ook allemaal maar geruchten, officieel is er nog niets.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo schrijf ik ondertussen ook wel af, die zal wel naar Fiorentina gaan. Misschien maar beter ook voor dat soort bedragen.
Zoveel geld is dat niet en zelfs brandhout als Bassey verkoop je nog voor moeilijk veel geld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Telegraaf en Mike zijn vies mad op hem dus gaan hem blijven zwartmaken etc.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mislintat is tenminste wel iemand die realistisch beleid aan het uitvoeren is. Hij doet geen vreemde uitspraken en geen paniekaankopen. Dit is precies wat we nu nodig hebben. Tuurlijk is de selectie nu ruk en is de verdediging veel te jong, maar roekeloos geld uitgeven is geen optie in deze fase. Dit is gelukkig een groot verschil met vorig jaar. Wat een verademing is het om naar Mislintat te luisteren, begrijp ook totaal niet waarom iedereen deze man bekritiseerd. Hij is juist nu precies het beleid aan uitvoeren wat Ajax nodig heeft en daarbij komt hij ook enorm welbespraakt over.
Enorm sterk interview. Wat een transparantie en openheid. Dat is wel eens anders geweest. Zo te zien is er dus nu niemand concreet voor Alvarez en Kudus. Wanneer het geld van Bassey er is, zal er dus een centrale verdediger gaan komen. Verder mogen we niet teveel verwachten, maar wellicht is dat ook verstandig. Indien Alvarez en Kudus vertrekken, zal er pas iets gebeuren verder.quote:
Dat gaat helemaal nergens over. Echter zie je dat gedrag steeds meer in de maatschappij tegenwoordig. Respect, normen en waarden zijn ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Telegraaf en Mike zijn vies mad op hem dus gaan hem blijven zwartmaken etc.
Hij komt erg sterk over ja.quote:Op donderdag 27 juli 2023 18:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind het een genot om de interviews met Mislintat te lezen, zien of horen. Wat een man.
Ik vind het ook een trekje van de hedendaagse journalist. Alsof ze ineens het morale kompas zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:18 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal nergens over. Echter zie je dat gedrag steeds meer in de maatschappij tegenwoordig. Respect, normen en waarden zijn ver te zoeken tegenwoordig.
ineensquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik vind het ook een trekje van de hedendaagse journalist. Alsof ze ineens het morale kompas zijn.
Probleem is wel een beetje dat hij puin moet ruimen met een verwachtingspatroon. Immers, als je aankomend seizoen weer CL mist heb je als club wel een groot probleem. Dan is het saneringstraject nog niet afgelopen vrees ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:07 schreef Mestreech1990 het volgende:
Mislintat is tenminste wel iemand die realistisch beleid aan het uitvoeren is. Hij doet geen vreemde uitspraken en geen paniekaankopen. Dit is precies wat we nu nodig hebben. Tuurlijk is de selectie nu ruk en is de verdediging veel te jong, maar roekeloos geld uitgeven is geen optie in deze fase. Dit is gelukkig een groot verschil met vorig jaar. Wat een verademing is het om naar Mislintat te luisteren, begrijp ook totaal niet waarom iedereen deze man bekritiseerd. Hij is juist nu precies het beleid aan uitvoeren wat Ajax nodig heeft en daarbij komt hij ook enorm welbespraakt over.
Álvarez - Vd Beek - Brancoquote:Op donderdag 27 juli 2023 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zware blessure gehad en sowieso heel weinig gespeeld sinds vertrek bij Ajax, vraag ook me ook af of hij het type is wat je wil als 3e middenvelder ervan uitgaande dat vd Boomen speelt en nog een VM.
hahaha, en jij denkt dat Biker Sven daar van onder de indruk is na BVB, Arsenal en VFB Stuttgart. De Stuttgarter pers alleen al vreet Valentijn en Mike levend bij het ontbijt opquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:12 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Telegraaf en Mike zijn vies mad op hem dus gaan hem blijven zwartmaken etc.
Een bewegelijke creatieve 10 zou wel erg fijn zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 22:16 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Álvarez - Vd Beek - Branco
Prima middenveld.
Zegt dat nog watquote:Op donderdag 27 juli 2023 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Spertsyan rood gepakt in de eerste helft vanavond
Aldus Mislintat gaat de prijs met de week omhoog en bestaat er een kans dat er een eerdere deadline voor transfer komt. Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:22 schreef manny het volgende:
Alvarez en Kudus gaan we langzamerhand steeds meer risico lopen op die zeer ongewilde last minute transfer. Bah.
Van zo'n Kudus begrijp ik nog wel dat het een impuls aankoop kan zijn maar voor een Alvarez zou al lang een club gekomen moeten zijn, dat is niet het type van goh hebben we dat nodig in augustus, tenzij er nog meer van dit soort spelers van de PL naar de zandbak vertrekken.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Aldus Mislintat gaat de prijs met de week omhoog en bestaat er een kans dat er een eerdere deadline voor transfer komt. Ik ben benieuwd.
dat had toch wel al rond moeten zijn als de eerder genoemde clubs hem echt hadden willen hebben.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van zo'n Kudus begrijp ik nog wel dat het een impuls aankoop kan zijn maar voor een Alvarez zou al lang een club gekomen moeten zijn, dat is niet het type van goh hebben we dat nodig in augustus, tenzij er nog meer van dit soort spelers van de PL naar de zandbak vertrekken.
Wie?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:28 schreef -XOR- het volgende:
Gift Orban erbij voor in de spits lijkt me een aardige en haalbare versterking.
Gift Orban. Staat er tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |