quote:Donny van de Beek zou in gesprek zijn met Ajax over een terugkeer. Dat melden verschillende accounts op Twitter. De middenvelder van Manchester United zou meerdere opties hebben, maar heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer naar Amsterdam. De club van Erik ten Hag hoopt Van de Beek definitief kwijt te kunnen raken en zet in op een transfersom van 20 miljoen pond, omgerekend ruim 23 miljoen euro.
Klaassen < VdBeek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet al zag ik ook dat Klaassen naar Besiktas gaat, zelfde soort bron overigens.
En dan niet die Armeen of wat is het?quote:
Gaat ook niet gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klaassen < VdBeek.
Maar geen 23 mio voor VdBeek
Geen idee, daar wordt niet over gesproken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 14:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan niet die Armeen of wat is het?
Dubbel gevoel bij, hij is een Ajax-held wat mij betreft, maar het is 'm nu allemaal niet meer...quote:Volgens verschillende media in Turkije is ook Davy Klaassen in gesprek met Ajax over contractonbinding. Net zoals Dusan Tadic kan ook Klaassen zijn loopbaan gaan vervolgen in Turkije, aangezien Besiktas zeer geïnteresseerd is in zijn komst. De middenvelder heeft nog een contract voor een jaar in Amsterdam. Afgelopen seizoen moest hij al geregeld plaats nemen op de bank en gaf hij in interviews aan vaker te willen spelen.
Tsja, als een andere club geen transfer wil betalen.. en het scheelt je wel bakken met geld in je salarishuis.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat is die nieuwe trend dat we contracten maar gewoon ontbinden
Dit zit mij NIET lekker.
Toch alleen wat onbekende bronnetjes die dit melden voorlopig?quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dubbel gevoel bij, hij is een Ajax-held wat mij betreft, maar het is 'm nu allemaal niet meer...
Het zijn ook niet de spelers waar je veel voor gaat krijgen nog en die grote verdienste hadden.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:30 schreef GGMM het volgende:
Wat is die nieuwe trend dat we contracten maar gewoon ontbinden
Dit zit mij NIET lekker.
Klopt, wat berichten op Twitter Xquote:Op donderdag 27 juli 2023 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch alleen wat onbekende bronnetjes die dit melden voorlopig?
Mwah, zijn er nog wel 1 of 2 die het hem moeilijk gaan maken daarin.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:49 schreef -XOR- het volgende:
Donny zou bij terugkomst meteen de beste Ajacied zijn.
Ik weet het niet, zware blessure gehad en sowieso heel weinig gespeeld sinds vertrek bij Ajax, vraag ook me ook af of hij het type is wat je wil als 3e middenvelder ervan uitgaande dat vd Boomen speelt en nog een VM.quote:Op donderdag 27 juli 2023 15:49 schreef -XOR- het volgende:
Donny zou bij terugkomst meteen de beste Ajacied zijn.
Het is altijd problematisch wanneer een speler lange tijd niet speelt inderdaad maar Donny lijkt in ieder geval altijd wel oorlogsklaar en fit, dus wat dat betreft geloof ik er wel in. Hij is geen Vd Meijde of Collins John geworden. met Van den Boomen, als passer zou hij meer de loper kunnen zijn. Het enige probleem is dat Van de Beek geen speler is die je uit het slop kan trekken, die is vooral een schakel in een goed draaiend team.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zware blessure gehad en sowieso heel weinig gespeeld sinds vertrek bij Ajax, vraag ook me ook af of hij het type is wat je wil als 3e middenvelder ervan uitgaande dat vd Boomen speelt en nog een VM.
Ja ik hoop dat Svennie snel doorschakelt.. wie zouden er nog meer op het lijstje staan?quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo schrijf ik ondertussen ook wel af, die zal wel naar Fiorentina gaan. Misschien maar beter ook voor dat soort bedragen.
Dat zijn ook allemaal maar geruchten, officieel is er nog niets.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo schrijf ik ondertussen ook wel af, die zal wel naar Fiorentina gaan. Misschien maar beter ook voor dat soort bedragen.
Zoveel geld is dat niet en zelfs brandhout als Bassey verkoop je nog voor moeilijk veel geld.quote:Op donderdag 27 juli 2023 16:47 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |