Die zijn wel enorm op de brommer, waarschijnlijk weer wat drakenbloed gevondenquote:
Dat doet haar schermende naamgenoot dan toch beter. Maar je ziet op de zwaardere nummers opvallend weinig Hongaren de laatste tijd, dat geeft wel te denken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog maar vier jaar geleden dat Kapas wereldkampioene werd
https://en.wikipedia.org/(...)_200_metre_butterfly
En oh ja, daar zie ik Szilagyi. Die ging ook van alles winnen, maar toen ook niet meer echt.
Die dingen hebben we toch al altijd gezien? Dan weer bij de Amerikanen, dan weer bij de Britten, bij Meilutyte, enzovoorts.quote:
Xu en Zhang waren al wereldtoppers en hun vrijeslagzwemster was niet bijzonder. Alleen Qin is er daar bijgekomen in de estafette.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn wel enorm op de brommer, waarschijnlijk weer wat drakenbloed gevonden
Ja toen stoorde ik me er vast ook aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 22:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die dingen hebben we toch al altijd gezien? Dan weer bij de Amerikanen, dan weer bij de Britten, bij Meilutyte, enzovoorts.
Ik noemde haar al als de enige kans op goud, sorry, mijn schuldquote:Op donderdag 27 juli 2023 09:47 schreef DeLuna het volgende:
Zullen we Tes nu ff niet op de hypetrain zetten? Oké, dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |