En als ik het me goed herinner ontkende Thijs toen alles. Hij wilde toen eigenlijk geen aangifte doen tegen haar, maar als ze door ging moest hij wel. Zo proberen wat sympathie te kweken bij het publiek en tegelijkertijd het slachtoffer bang maken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zo werd het geheel in al die nutteloze praatprogramma's ook geschetst.
RTL Boulevard met een fophef artikel.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:54 schreef Nober het volgende:
'Hoe Thijs Römer een privilege kreeg in de rechtbank Assen'
[..]
Wowquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef superniger het volgende:
SBS 6
SBS-gast shamet slachtoffers Thijs Römer: ‘Je hebt toch ’n grens?!’
Martin van Waardenberg, acteur en cabaretier, vindt dat de slachtoffers van Thijs Römer een grens hadden moeten trekken. “Als je 14 bent, ben je toch niet helemaal achterlijk?!”
Artikel gaat verder: https://www.mediacourant.(...)e-hebt-toch-n-grens/
Zo dan, wat een galbak die Van Waardenbergquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef superniger het volgende:
SBS 6
Martin van Waardenberg, acteur en cabaretier, vindt dat de slachtoffers van Thijs Römer een grens hadden moeten trekken. “Als je 14 bent, ben je toch niet helemaal achterlijk?!”
Oh wow!quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef superniger het volgende:
SBS 6
voor hetzelfde geld komen ze een maroc tegen die in de drugswereld zitquote:Op woensdag 26 juli 2023 02:00 schreef monkyyy het volgende:
De schrik van iedere ouder met een tienerdochter.
Natuurlijk is nuance wel op zijn plek. Als jij niet in staat bent om wat smerige chats te onderscheiden van daadwerkelijke aanranding of verkrachting dan snap je het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:01 schreef Pruim het volgende:
[..]
Nuance is niet op zijn plaats bij dit soort situaties.
Overigens denk ik dat het wel meevalt. Over een poosje dan zakt het weer weg en wordt hij heus nit nageroepen enzo.
De teringquote:Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef superniger het volgende:
SBS 6
(Toendertijd) kinderen gaat zitten bashen als volwassene zijnde en dan ook nog met dit als onderwerp. Gestoord.quote:Op woensdag 26 juli 2023 08:57 schreef superniger het volgende:
SBS 6
en de meisjes een paar ton schadevergoeding , voor hun kwetsbare zieltjesquote:Op woensdag 26 juli 2023 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een jaar de cel in met deze smeerpijp.
pubersquote:Waarom die meisjes daarin meegingen?
Onzekerheid, een moeilijke thuissituatie, kwetsbaar, ouders met een alcoholprobleem. "Ik was verblind door jouw aandacht.
De aandacht die ik kreeg greep ik, in mijn ogen was het liefde. Die ik zo nodig had"
En dat hij haar negeerde als ze geen foto stuurde. Dan ben je heel bewust bezig.quote:Op woensdag 26 juli 2023 09:50 schreef Amsel het volgende:
Nena vertelde dat zij als 14-jarige nog helemaal niet met seksualiteit bezig was en dat Thijs erover begon. Ze was kwetsbaar en beīnvloedbaar. Dat is heel wat anders dan dat hij verleid zou zijn door een vroeg-rijpe puber die precies wist waar ze mee bezig was. Ik vind het echt walgelijk
ja dat negeren en blokkeren vond ik echt heel doelbewust en ook intens gemeen. Pure machtsgeilheid.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:05 schreef engine het volgende:
[..]
En dat hij haar negeerde als ze geen foto stuurde. Dan ben je heel bewust bezig.
Maar dat is hij toevallig allemaal even vergeten.
Klopt. Onverstandige teksten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 10:15 schreef -Spring het volgende:
Oh, dat valt me tegen van van Waardenberg. Hij speelde toch die chagrijnige buurman in Sesamstraat?
quote:Over die uitspraak en andere teksten is Schuurman woest. ‘Bizarre leugens’, schrijft de actrice in haar story. Ze vervolgt: ‘De gequote teksten kloppen, die heb ik jou gestuurd. Dat waren liefdevolle teksten aan een in mijn ogen gebroken en verward meisje. Dat deed me pijn om te zien. Op dat moment voel ik grote behoefte te troosten.’ Maar: ‘Dat ik met jou in een sauna zou willen, dronken en/verward was, en je dagen erna nog gecontact heb, daarvan is niks maar dan ook niks waar’, aldus Schuurman. De actrice vervolgt dat ze vooral steun wilde bieden aan een ‘verward meisje’.
Ik denk dat het meisje ook wel degelijk een tikkeltje labiel en instabiel is en dat je niet alles op Römer kunt schuiven. Maar goed, er is wel bewezen dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan die chats. Dat kun je niet goedpraten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:19 schreef SEMTEX het volgende:
Oh trouwens Schuurman heeft zich nog eens extra in deze zaak gemengd, lees ik in het artikel wat ik eerder gequote heb. Het blijft wel verdacht stil in dat kamp nu blijkt dat het niet alleen dat zgn. 'verwarde' meisje was.
[..]
Het volwassen meisje bedoel je?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meisje ook wel degelijk een tikkeltje labiel en instabiel is en dat je niet alles op Römer kunt schuiven. Maar goed, er is wel bewezen dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan die chats. Dat kun je niet goedpraten.
hij had niet met die bakvissen / fans moeten gaan chattenquote:Op woensdag 26 juli 2023 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het meisje ook wel degelijk een tikkeltje labiel en instabiel is en dat je niet alles op Römer kunt schuiven. Maar goed, er is wel bewezen dat hij zich schuldig heeft gemaakt aan die chats. Dat kun je niet goedpraten.
Hij heeft misbruik gemaakt van haar labiliteit door haar te blokkeren/onder druk te zetten als ze niet deed wat hij zei. Hij had haar ook gewoon permanent op block kunnen zetten.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sluit ik me wel bij aan ja.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:28 schreef -Spring het volgende:
Natuurlijk is dat meisje verward en instabiel. Komt dat 100% door Römer? Vast niet. Had ie met z'n digitale tengels van haar af moeten blijven? Zeker.
Nee natuurlijk. Geen idee wat hem verder bezielde.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hij heeft misbruik gemaakt van haar labiliteit door haar te blokkeren/onder druk te zetten als ze niet deed wat hij zei. Hij had haar ook gewoon permanent op block kunnen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |