Rustig Noek.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:40 schreef Noek het volgende:
Dat "ook" mag ook wel de titel want dat geeft nog ruimte om sympathie voor hem op te brengen want och och, al die smerige vrouwen overal. De vuige aandachtshoeren.
Deze goede vader ging even klaarkomen op 14 jarigen en heeft daarmee direct zijn eigen dochter genaaid.
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Laat zijn herinnering hem ook nog in de steek straks....
Zij is gewoon een steengoede vakvrouw.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Marsenal het volgende:
Die Saskia Belleman is er ook eentje zeg, dat is wel het type waar twitter voor gemaakt is.
Ja goed, dat heb je wel eens als je eerst liegt en er dan toch bewijs blijkt te zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb niet het volledige Twitter-live-blog bekeken máár lijkt deze gast zichzelf niet steeds tegen te spreken? Eerst heeft hij geen dick pic gestuurd maar later kan hij zich voorstellen dat hij dat toch wel heeft gedaan?
Als notuleren op twitter pudding was, was zij inderdaad Dr. Oetker.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zij is gewoon een steengoede vakvrouw.
Taakstrafje toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de rechter is een vrouw, nou dat gaat hem helpen![]()
![]()
Die doet dit al jaren. Is zeer betrouwbaar mbt rechtbank verslagen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:47 schreef Marsenal het volgende:
Die Saskia Belleman is er ook eentje zeg, dat is wel het type waar twitter voor gemaakt is.
Meerderjarige vrouwen en Thijs zijn geen goede combo meer nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
En de rechter is een vrouw, nou dat gaat hem helpen![]()
![]()
Ik ken haar alleen maar van twitter en ik vind mensen op twitter vaak enorm kut. Werkt ze voor een krant of iets?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:51 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Die doet dit al jaren. Is zeer betrouwbaar mbt rechtbank verslagen.
Telegraafquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen maar van twitter en ik vind mensen op twitter vaak enorm kut. Werkt ze voor een krant of iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |