abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210030428
Niet mijn OP

--------------------------------------------------------------------------------------

De laatste jaren is BNW van een open-minded forum gedeelte waarin men kon praten en brainstormen over geheime agenda's, mogelijk verborgen waarheden en mysterieuze zaken veranderd in een bekvechtende anti-alles brei waar het zure venijn vanaf druipt.

Dit moet gewoon veranderen!

Niet wijzen naar een ander, kijk ook naar je eigen rol hierin.

Ik heb eerder tijdelijk twee topics - Covid-19- en - Rus/Ukr- moeten sluiten gesloten omdat men elkaar daar continue de tent uit vecht. Dat moet gewoon stoppen!

Als er suggesties zijn hoe BNW weer wat gezelliger te maken, zonder te wijzen naar elkaar, hoor ik deze graag. Persoonlijk denk ik er genoeg goede BNW onderwerpen zijn waar geen 'haat' in te pas komt, ik vraag jullie hier topics over te openen en old skool BNW weer te doen herleven. Zal zelf ook wat onderwerpen opzoeken.

Tip voor de haatadepten: maak een Telegram groep aan en ga daar lekker haten op alles maar val BNW er niet meer mee lastig ^O^

BNW-crew

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 25-07-2023 21:24:44 ]
U MAD?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 juli 2023 @ 21:29:12 #2
485843 crew  Jippie
pi_210038951
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:20 schreef theguyver het volgende:
Ik wil niet lullig doen hier.
Maar de nieuwe tactiek werkt niet.
In plaats van bnw weer beetje bnw te maken komen er nu steeds meer regeltjes en wat wel en niet mag in een topic.
En ik zie nu +-10 posts in 2 dagen tijd.
Ik post hier al amper meer want ik kan mijn ei wat beter kwijt in NWS want daar mag MEER dan hier terwijl dat eigenlijk andersom had horen te zijn.

Maar goed, ik wou dit even uiten.
Bedankt voor de Feedback. Het is toch prima dat je nu je verhaal beter in NWS kwijt kan, het was ook de bedoeling om BNW weer BNW te maken. Een enkel nieuwsbericht kan beste een enkele keer op zijn plek zijn in BNW , maar zal eerder in NWS of POL thuis horen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 juli 2023 @ 21:30:21 #3
485843 crew  Jippie
pi_210038960
Als we kunnen concluderen dat we op de goede weg zijn, kan dit topic misschien dicht?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 25 juli 2023 @ 22:55:10 #4
485843 crew  Jippie
pi_210039847
En op slot ^O^ we kunnen verder in FB :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')