Niet mijn OP--------------------------------------------------------------------------------------
De laatste jaren is BNW van een open-minded forum gedeelte waarin men kon praten en brainstormen over geheime agenda's, mogelijk verborgen waarheden en mysterieuze zaken veranderd in een bekvechtende anti-alles brei waar het zure venijn vanaf druipt.
Dit moet gewoon veranderen! Niet wijzen naar een ander, kijk ook naar je eigen rol hierin.
Ik heb eerder tijdelijk twee topics - Covid-19- en - Rus/Ukr- moeten sluiten gesloten omdat men elkaar daar continue de tent uit vecht. Dat moet gewoon stoppen!
Als er suggesties zijn hoe BNW weer wat gezelliger te maken, zonder te wijzen naar elkaar, hoor ik deze graag. Persoonlijk denk ik er genoeg goede BNW onderwerpen zijn waar geen 'haat' in te pas komt, ik vraag jullie hier topics over te openen en old skool BNW weer te doen herleven. Zal zelf ook wat onderwerpen opzoeken.
Tip voor de haatadepten: maak een Telegram groep aan en ga daar lekker haten op alles maar val BNW er niet meer mee lastig

BNW-crew
[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 25-07-2023 21:24:44 ]