Ik denk half september/begin oktober. En dan minstens 2 maanden klussen voor we erin kunnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 10:36 schreef MaJo het volgende:
Woooooot wat cool! En snel gegaan inderdaad![]()
Ik ga jullie weer volgen. Kan niet wachten op alle pollsWanneer krijgen jullie de sleutel?
Kerst in het nieuwe huis en de stereo ongegeneerd op 10 kunnen zettenquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik denk half september/begin oktober. En dan minstens 2 maanden klussen voor we erin kunnen.
Geef even een Fundalinkje naar een huis dat meer van dat alles heeft en goedkoper is?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:25 schreef Modus het volgende:
Nogal prijzig voor slechts 2 slaapkamers, veel kluswerk benodigd en weinig eigen grond?
Dat er op dit moment wellicht niks beters te vinden is maakt dit toch niet meteen een koopje?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef even een Fundalinkje naar een huis dat meer van dat alles heeft en goedkoper is?
En niet in Noord-Oost Groningen of Limburg.
Ah, je verwacht dat het allemaal nog veel goedkoper gaat worden...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat er op dit moment wellicht niks beters te vinden is maakt dit toch niet meteen een koopje?
Als de enige pollepel die je kan kopen 2500 euro is, is dat ook niet duur?
Nou ja Apeldoorn lijkt me nou ook weer niet de meest gewilde plek op aarde. Ik zou dit soort bedragen in de Randstad verwachten.
Ik vind het nog steeds een koopje en ik sta vierkant achter ons bod. Feit dat het tweede bod er waarschijnlijk 500 euro onder zat, geeft ook wel aan dat dit een realistische prijs is op dit moment.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:25 schreef Modus het volgende:
Nogal prijzig voor slechts 2 slaapkamers, veel kluswerk benodigd en weinig eigen grond?
Het lijkt jou geen gewilde plek, maar lees je eens in.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat er op dit moment wellicht niks beters te vinden is maakt dit toch niet meteen een koopje?
Nou ja Apeldoorn lijkt me nou ook weer niet de meest gewilde plek op aarde. Ik zou dit soort bedragen in de Randstad verwachten.
Een vrijstaande woning in de Randstad voor 438.000 euro?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
In deze staat wel ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:49 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Een vrijstaande woning in de Randstad voor 438.000 euro?
Hij heeft echt geen idee waar ie over praatquote:Op dinsdag 25 juli 2023 14:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een koopje en ik sta vierkant achter ons bod. Feit dat het tweede bod er waarschijnlijk 500 euro onder zat, geeft ook wel aan dat dit een realistische prijs is op dit moment.
[..]
Het lijkt jou geen gewilde plek, maar lees je eens in.
Kom eens onder die steen vandaanquote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur maar misschien wel naïef; wat zou er onhandig aan kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 15:27 schreef SQ het volgende:
Superleuk allemaal, maareh, is het nou wel zo handig om werkelijk alles aan dit proces zo open en bloot op een publiek forum te pleuren zonder dat er ook nog maar iets vast is gelegd? Of ben ik nou zo'n zure?
Enfin, hopelijk wordt het alleszins waar jullie op hopen
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef even een Fundalinkje naar een huis dat meer van dat alles heeft en goedkoper is?
En niet in Noord-Oost Groningen of Limburg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ditquote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:09 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen idee waar ie over praat.
In de randstad kost zoiets in deze staat en kavel 6-7 ton.
Of het een goede koop is geen idee, ik ken Apeldoorn niet. Maar als je er zelf gelukkig mee bent en je kunt het goed betalen wat maakt t dan uit wat t ooit heeft gekost.
Puur al het feit dat heel meelezend fok nu weet wat straks je exacte adres is is al niet handig. Los daarvan is het huis nog niet van hen maar het al als zodanig presenteren inclusief alle details, tsja.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur maar misschien wel naïef; wat zou er onhandig aan kunnen zijn?
Maar sinds wanneer is Apeldoorn een dorp dan ?! Je moet dan wel een stad nemen die vergelijkbaar is!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:30 schreef SQ het volgende:
Ik vind in de randstad ook wel vrijstaande klushuizen van vergelijkbaar formaat voor minder geld hoor. Toegegeven, niet in het centrum van Utrecht nee, maar in dorpjes nog wel
[..]
Puur al het feit dat heel meelezend fok nu weet wat straks je exacte adres is is al niet handig. Los daarvan is het huis nog niet van hen maar het al als zodanig presenteren inclusief alle details, tsja.
Ik begrijp het enthousiasme, maar door persoonlijke ervaringen toch wat terughoudender, en ik ben zelf niet bepaald heel anoniem hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |