Twee dagen geleden de Tre Cime gedaan, dan valt zelfs dat slotstuk op de Fedaia nog mee. Al is dat rechte stuk tot de haarspeldbochten wel ellende. Van bocht naar bocht rijden is toch prettiger.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 12:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat ze het al hersteld hadden eigenlijk.
Jammer, maar alsnog een formidabele klim natuurlijk. Al kan ik me voorstellen dat je als wielertoerist niet echt vrolijk wordt van de laatste kilometers.
Weet je wie ook wel eens wat nare dingen zei over Fransen, maar in het algemeen zelf niet achter het stuur ging zitten?quote:
Hopelijk dan niet als laatste klim van een rit, dat was de vorige keer niet echt een succes.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee dagen geleden de Tre Cime gedaan, dan valt zelfs dat slotstuk op de Fedaia nog mee. Al is dat rechte stuk tot de haarspeldbochten wel ellende. Van bocht naar bocht rijden is toch prettiger.
Begin 2024 hopen ze de kloof weer 'open' te hebben. Wat is beter dan het Giro peloton er doorheen te laten rijden, zodat de hele wereld kan zien dat ze hem kunnen bezoeken?
Lekker saté snavelen met John.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wegkijker Frans Klein gaat gezellig voor Sjonnie de Mol werken.
Is hij dan ook de nieuwe Sinterklaas bij VI?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wegkijker Frans Klein gaat gezellig voor Sjonnie de Mol werken.
Ik fluit ook altijd na.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 22:05 schreef Momo het volgende:
Patrick Lefevre heeft een vogel die Coco heet
@:Coco
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:43 schreef Szura het volgende:
Dat non-nieuws over die klote Omzicht de hele week
Radio 1 gisteren: VANDAAG NOG GEEN NIEUWS OVER OMTZIGTquote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:43 schreef Szura het volgende:
Dat non-nieuws over die klote Omzicht de hele week
Het CDA-bestuur wilde even mooi weer spelen in het AD, maar Omtzigt haalt al snel weer de angel eruit. Aandoenlijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Speciaal voor jou deze mooie tweet. Ach CDA.
Ooit waren jij en @Koffieplanter Omtzigt adepten.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Radio 1 gisteren: VANDAAG NOG GEEN NIEUWS OVER OMTZIGT
De mens is voortdurend lerende. Ze doet inzichten op waarvan standpunten kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ooit waren jij en @:koffieplanter Omtzigt adepten.
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:50 schreef eentwee het volgende:
Haten op Omtzigt slaat ook nergens op. Het is nog steeds een van de beste kamerleden die we hebben. Een geschikte partijleider is het niet, maar dat weet hij zelf denk ik ook wel.
Dat gezegd hebbende: nieuwsmedia die berichten dat er geen nieuws is:
Er waren hier zelfs Baudet adepten. Dan valt dit nog alleszins mee....quote:Op zaterdag 29 juli 2023 12:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ooit waren jij en @:koffieplanter Omtzigt adepten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |