Hoezo niet? Je doet het toch vanuit een passie?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 23:17 schreef PotjeSambal het volgende:
Zonder vergelijk met commerciële organisaties van ca. dezelfde grootte/verantwoordelijkheid als directeur zegt die opsomming weinig. Want als je daar ver onder gaat zitten, doet niemand van kwaliteit het.
Nee, het is gewoon werk.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je doet het toch vanuit een passie?
Dat is dezelfde onzin als bij de woningcorporaties en banken.
Zag ze er uit alsof ze toestemming had? Want dat een museum dat binnen toelaat, schandalig.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:48 schreef Leandra het volgende:
Zelfs in het Rijksmuseum vorige week zo'n acquisitiebimbo van de Vriendenloterij, echt, fuck off.
Ja, ze stond duidelijk in zicht onderaan de trap, direct als je binnenkomt.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zag ze er uit alsof ze toestemming had? Want dat een museum dat binnen toelaat, schandalig.
In het Gemeentemuseum staan/stonden ze ook vaak. Volgens mij sponsoren ze musea en dan is dit part of the deal. Maar ik vind het afbreuk doen aan een museumbezoek.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zag ze er uit alsof ze toestemming had? Want dat een museum dat binnen toelaat, schandalig.
Is in meer musea, loterijen zijn sponsor van veel musea.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:48 schreef Leandra het volgende:
Zelfs in het Rijksmuseum vorige week zo'n acquisitiebimbo van de Vriendenloterij, echt, fuck off.
Dan ga niet de gulle gever uithangen en mensen lastig vallen met bedel brieven.quote:
Het museum krijgt een kickbackfee van de mensen die daar een abonnement afsluiten.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Bij het militair museum ben ik gewend dat ze buiten (onder het afdak) staan, als ze in andere musea ook staan dan is het nog niet zo in de looproute geweest dat ik min of meer moest communiceren en kon ik het makkelijker ontwijken.quote:Op zondag 30 juli 2023 20:45 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Is in meer musea, loterijen zijn sponsor van veel musea.
Hahaha ja sta je daar in de winkel te betalen met je passie. "Ja, maar ik doe heel goed werk hoor, 60 uur in de week, maar ja is een goed doel hè, dus ik word niet betaald'.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je doet het toch vanuit een passie?
Dat is dezelfde onzin als bij de woningcorporaties en banken.
Ik kreeg in het fotomuseum gratis toegang als ik 1 keer gratis meespeelde (wel zelf opzeggen). Dat vond ik best een goeie deal, ben wel benieuwd hoeveel spam en telefoontjes ik eraan overhou.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ze stond duidelijk in zicht onderaan de trap, direct als je binnenkomt.
Maar goed, ik ben een kutwijf dus ik doe niet eens meer aan beleefdheden bij ongewenste acquisitie en deed gelijk mijn "talk to the hand" hand omhoog en zei "geen interesse" toen ze wilde beginnen met praten.
En zelfs die 2 dingen waren nog een verspilling van energie richting dat soort volk.
Ik heb een museumkaart dus ik heb sowieso "gratis" entreequote:Op maandag 31 juli 2023 10:03 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hahaha ja sta je daar in de winkel te betalen met je passie. "Ja, maar ik doe heel goed werk hoor, 60 uur in de week, maar ja is een goed doel hè, dus ik word niet betaald'.
[..]
Ik kreeg in het fotomuseum gratis toegang als ik 1 keer gratis meespeelde (wel zelf opzeggen). Dat vond ik best een goeie deal, ben wel benieuwd hoeveel spam en telefoontjes ik eraan overhou.
Dat heb ik ook eens gedaan, maar helaas iets te laat opgezegd, dus wel alsnog 1 maal betaald.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:03 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Hahaha ja sta je daar in de winkel te betalen met je passie. "Ja, maar ik doe heel goed werk hoor, 60 uur in de week, maar ja is een goed doel hè, dus ik word niet betaald'.
[..]
Ik kreeg in het fotomuseum gratis toegang als ik 1 keer gratis meespeelde (wel zelf opzeggen). Dat vond ik best een goeie deal, ben wel benieuwd hoeveel spam en telefoontjes ik eraan overhou.
Daar is 2x modaal voldoende voor. Ik zeg niet dat ze het voor niets moeten doen maar 4x modaal vind ik aan de hoge kant als je er echt iets om geeft.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:03 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
[..]
Ja slim als je vaak gaat.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een museumkaart dus ik heb sowieso "gratis" entree
Ik heb een herinnering in mijn telefoon gezet, want zoiets zou ik ook zeker vergeten. Gelukkig dat je er nog wat uitgehaald hebt dan.quote:Op maandag 31 juli 2023 10:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens gedaan, maar helaas iets te laat opgezegd, dus wel alsnog 1 maal betaald.
Maar goed ik heb wel daarmee het museum van oudheden gesteund, in totaal 8 * de national geographic, een scherp mes, een zaden pakket, een pakket met vogelbollen voedsel, een keuze boek, en een groente zaden pakket gewonnen.(volgens mij klopte ergens iets niet in hun administratie en heb ik sowieso 2 prijzen teveel gehad)![]()
Ik heb deze loterij vast meer geld gekost dan opgeleverd.
Dan kun je beter 10 keer modaal verdienen en een modaal salaris doneren. Dan ben je financieel beter af (zeker met het belastingvoordeel) en een gulle gever ipv een uitvreter.quote:Op maandag 31 juli 2023 11:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar is 2x modaal voldoende voor. Ik zeg niet dat ze het voor niets moeten doen maar 4x modaal vind ik aan de hoge kant als je er echt iets om geeft.
En met cash hebben ze je gegevens niet zodat ze je later niet kunnen stalken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Collectes met contant geld schijnt meer gedoe op te leveren dan dat het geld oplevert.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |