SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Hij had beter 0 uit 6 als TT kunnen gebruiken.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:
bedoelde hij nou echt stenged
of bedoelde hij stengod
dat is me niet duidelijk @:dr.mikey
God is wel wat veel gevraagd, weer eentje uit de slotvijver, hoe zat het ook alweer met die beroemde scouting, moneyball etc?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:50 schreef klaasweetalles het volgende:
bedoelde hij nou echt stenged
of bedoelde hij stengod
dat is me niet duidelijk @:dr.mikey
Die afdeling doet het ook wel aardig met Aursnes, Trauner, Hancko, Paixao, Gimenez en Lopez gehaald.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
God is wel wat veel gevraagd, weer eentje uit de slotvijver, hoe zat het ook alweer met die beroemde scouting, moneyball etc?
Als Slot de boel weer aan de praat krijgt is het prima maar als je heel eerlijk naar de selecties van de top 3 kijkt ontloopt het elkaar tot nu toe weinig in middelmaat. Weinig klasse.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
God is wel wat veel gevraagd, weer eentje uit de slotvijver, hoe zat het ook alweer met die beroemde scouting, moneyball etc?
Ach vrijwel elke Nederlandse aanvaller flopt genadeloos in het buitenland.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:58 schreef Cara het volgende:
Stengs is toen voor 15 miljoen naar Nice gegaan. Amper gespeeld, uitgeleend en nu voor 6+ miljoen doorverkocht. Dan kan hij bij Antwerp beter zijn gaan spelen, maar dat zegt toch ook wel wat.
Nog steeds met enige afstand verdedigend het beste.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als Slot de boel weer aan de praat krijgt is het prima maar als je heel eerlijk naar de selecties van de top 3 kijkt ontloopt het elkaar tot nu toe weinig in middelmaat. Weinig klasse.
Schuif je Kwielintsie toch door?quote:Op maandag 24 juli 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds met enige afstand verdedigend het beste.
Al is het ergens ook wel weer jammer dat je twee van zulke goede linksbacks hebt, vooral omdat je Lopez nergens anders kwijt kan.
Mwah, Lopez is aanvallend juist beter imo. Legt alleen soms iets teveel risico in zijn spel.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Schuif je Kwielintsie toch door?
Verdedigend staat het goed ja, maar in grote fases van vorig seizoen (los van de uitstekende laatste eindfase) was creëren ook al een ding. Uiteindelijk moet er voorin gewoon iets bij. Fijn dan Paixao en Gimenez zijn gaan leveren maar van het middenveld en rechts moeten er ook goals komen.quote:Op maandag 24 juli 2023 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog steeds met enige afstand verdedigend het beste.
Al is het ergens ook wel weer jammer dat je twee van zulke goede linksbacks hebt, vooral omdat je Lopez nergens anders kwijt kan.
Je hebt nog dik een maand om ook daar kwaliteit bij te kopen en de spitspositie staat in tegenstelling tot vorig seizoen al vast, zie dat wel goed komen eigenlijk. De wat meer interessantere spelers komen sowieso pas een beetje vanaf deze fase in de transferperiode vrij doorgaans.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Verdedigend staat het goed ja, maar in grote fases van vorig seizoen (los van de uitstekende laatste eindfase) was creëren ook al een ding. Uiteindelijk moet er voorin gewoon iets bij. Fijn dan Paixao en Gimenez zijn gaan leveren maar van het middenveld en rechts moeten er ook goals komen.
Op 31 augustus komt pas de definitieve afrekening toch? Verder wel met je eens dat het middelmaat is.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:02 schreef yvette1982 het volgende:
Vorige week las ik nog dat Slot spelers wil halen waarvan de reactie is "wow dat we die hebben kunnen halen", daar schaal ik slapzak Stengs niet onder.
Dat is een slechte versie van Berghuis met heel weinig rendement.
Tot nu toe ben ik zeer teleurgesteld in het transferbeleid van dit seizoen. Je leest echt goede verhalen en vervolgens zit je met Stengs en wat spelertjes van Zwolle (Zerrouki vind ik wel een prima aankoop).
Je verwacht dat ze echt doorpakken maar ze lijken niet adequaat genoeg te handelen en teveel op centjes zitten, wat ook niet had gehoeven als je zelf goed zou verkopen....
Dat is waar, maar voorlopig zijn dit allemaal aankopen voor de breedte. En als ik die bedragen zo lees dan hadden die spelers niet naar Lazio en Marseille hoeven te gaan.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op 31 augustus komt pas de definitieve afrekening toch? Verder wel met je eens dat het middelmaat is.
“Versterkingen aan de bovenkant” noemde Slot het inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:02 schreef yvette1982 het volgende:
Vorige week las ik nog dat Slot spelers wil halen waarvan de reactie is "wow dat we die hebben kunnen halen", daar schaal ik slapzak Stengs niet onder.
Dat is een slechte versie van Berghuis met heel weinig rendement.
Tot nu toe ben ik zeer teleurgesteld in het transferbeleid van dit seizoen. Je leest echt goede namen en vervolgens zit je met Stengs en wat spelertjes van Zwolle (Zerrouki vind ik wel een prima aankoop).
Je verwacht dat ze echt doorpakken maar ze lijken niet adequaat genoeg te handelen en teveel op centjes zitten, wat ook niet had gehoeven als je zelf goed zou verkopen....
Bij de bedragen wordt het salaris doorgaans niet genoemd, en daar gaat het toch in 9 van de 10 gevallen om als je een speler wil overhalen. Reken er maar op dat het salarishuis van Marseille minimaal het dubbele is van dat van Feyenoord.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voorlopig zijn dit allemaal aankopen voor de breedte. En als ik die bedragen zo lees dan hadden die spelers niet naar Lazio en Marseille hoeven te gaan.
Je mist nu gewoon heel veel goals creativiteit. En dan bedoel ik creativiteit van kwaliteit, Stengs is ook creatief maar heeft geen rendement.
Mee eens. Ik ben zelf altijd van mening dat je beter je achterhoede of middenveld (een Geertruida of Wieffer bijvoorbeeld) kunt verkopen dan goede aanvallers.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar voorlopig zijn dit allemaal aankopen voor de breedte. En als ik die bedragen zo lees dan hadden die spelers niet naar Lazio en Marseille hoeven te gaan.
Je mist nu gewoon heel veel goals creativiteit. En dan bedoel ik creativiteit van kwaliteit, Stengs is ook creatief maar heeft geen rendement.
Dan moet je Hartman nu verkopen.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Lopez is aanvallend juist beter imo. Legt alleen soms iets teveel risico in zijn spel.
Had galactico Kudus wel ongeveer 90 minuten in zijn broekzak, dat lukte Q niet echt.
Nee, die weet gelukkig ook nog maar zeer weinigquote:Op maandag 24 juli 2023 13:07 schreef onlogisch het volgende:
We hebben nog 5 weken te gaan. Je weet niet wat er allemaal op de achtergrond speelt. Dat weet alleen @:ZKA
Uiteraard, maar deze clubs hebben zich volgens mij pas later gemeld. Als Feyenoord sneller had gehandeld dan hadden die clubs er niet tussen kunnen komen.quote:Op maandag 24 juli 2023 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij de bedragen wordt het salaris doorgaans niet genoemd, en daar gaat het toch in 9 van de 10 gevallen om als je een speler wil overhalen. Reken er maar op dat het salarishuis van Marseille minimaal het dubbele is van dat van Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |