Past wel bij de komedie die Taylor , Daramy , Wijndal en Deef brengen vandaag.quote:
Ik hoop zó dat dit het reserveteam is dat Steijngod in gedachten heeft.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Past wel bij de komedie die Taylor , Daramy , Wijndal en Deef brengen vandaag.
Wat moet hij anders?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:26 schreef Black-Death het volgende:
En waarom loopt Mislintat naast het veld in een trainingspak?
Zo dik is Witschge nou ook weer nietquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:26 schreef Black-Death het volgende:
En waarom loopt Mislintat naast het veld in een trainingspak?
Zit je nou serieus live een oefenwedstrijd van Ajax te kijken. Echt stop met de act en geef gewoon toe dat je fan van Ajax bentquote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Als die duitsers de bal hebben zie ik tot nu snelheid in het spel
als ajax de bal heeft zie ik 2 tempoos minder snelheid
bal aannemen om je heen kijken en dan pas spelen
mijn hemel
Tussen de regels door wordt het steeds duidelijker dat Klaas zijn comments niet gezien moeten worden als kritiek op Ajax maar als een schreeuw om hulp. Zijn kritiek is eigenlijk bedoeld als een aanmoediging aan Mislintat om er wat aan te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit je nou serieus live een oefenwedstrijd van Ajax te kijken. Echt stop met de act en geef gewoon toe dat je fan van Ajax bent
Dat is nogal een understatement...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:39 schreef Scorpie het volgende:
Erg povertjes hoor wat we te zien krijgen.
Die wil zo graag versterkingen dat hij nu maar gewoon het G-team opstelt.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maurice strooit ons, en voornamelijk klaas, zout in de ogen.
Of zand?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 17:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maurice strooit ons, en voornamelijk klaas, zout in de ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |