Zoals iemand hier al zei, Toto heeft een paar miljoen weggekrast.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Mss voor de buhne? Omdat er zoveel kritiek op m was dat hij zoveel mensen de schuld gaf geeft, behalve zichzelf...?
Of... een contractverlen...![]()
![]()
crgboy007.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Norris kan het niet handelen dat Max 'm zelfs met de Nederlandse vrouwenploeg inmaakt.
Qatar of de sprintrace in de VS waarschijnlijk. Allebei gigantische flopshowsquote:
Die had ik ook gezien - en geliketetquote:Op zondag 23 juli 2023 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals iemand hier al zei, Toto heeft een paar miljoen weggekrast.
Ik zat niet op te lettenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qatar of de sprintrace in de VS waarschijnlijk. Allebei gigantische flopshows
Japan niet onrealistisch, maar er gaan echt nog punten gemorst worden. Singapore echt nooit.
Als ik het goed begrijp had McLaren een fout gemaakt met de auto, dat is met de laatste update pas hersteld en dan begint nu pas het ontwikkelingstraject, wat ze natuurlijk ook deels meenemen naar volgend jaar, terwijl RBR een windtunnelbeperking heeft. Ze zullen een snellere auto moeten bouwen dan RBR vanwege Verstappen, dat lijkt me het voornaamste probleem.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou vooral vanwege Aston, die zie ik het niet redden. Daarnaast blijft het altijd koffiedik kijken, maar heb ik het vermoeden dat Red Bull aan het begin van het volgende seizoen weer met een forse voorsprong begint. Die hoeven dit seizoen niet extreem hard door te ontwikkelen.
En dan heb je ook nog Mercedes en Ferrari die er weer een potje van moeten maken.
Lewis die iets fout doet???quote:Op zondag 23 juli 2023 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is bekend.
Ik dacht alleen dat Lewis zelf iets fout deed, omdat hij excuses maakte aan het team, maar dat lijkt er toch niet op.
Zou Lewis inmiddels al uit z'n adresboekje zijn gekrast...quote:Op zondag 23 juli 2023 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals iemand hier al zei, Toto heeft een paar miljoen weggekrast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 23-07-2023 18:06:48 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Blijft moeilijk te bepalen, Aston was nog veel eerder met het "Red Bull" pad volgen en die hebben nu ook weer moeite dat vervolg te geven.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp had McLaren een fout gemaakt met de auto, dat is met de laatste update pas hersteld en dan begint nu pas het ontwikkelingstraject, wat ze natuurlijk ook deels meenemen naar volgend jaar, terwijl RBR een windtunnelbeperking heeft. Ze zullen een snellere auto moeten bouwen dan RBR vanwege Verstappen, dat lijkt me het voornaamste probleem.
Maar dat is ook het probleem. Ze 'volgen' wat RB doet, terwij ze daar juist de lead in moeten nemen.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk te bepalen, Aston was nog veel eerder met het "Red Bull" pad volgen en die hebben nu ook weer moeite dat vervolg te geven.
Ik weet niet of McLaren ook achterwielophanging en bak van Mercedes heeft zoals AM maar dat beperkt die klantenteams wel.
Natuurlijk moet dat vanwege Verstappen, want Perez is niet meer dan een degelijke tweede rijder en zelfs dat is nog een vrij schappelijke omschrijving.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp had McLaren een fout gemaakt met de auto, dat is met de laatste update pas hersteld en dan begint nu pas het ontwikkelingstraject, wat ze natuurlijk ook deels meenemen naar volgend jaar, terwijl RBR een windtunnelbeperking heeft. Ze zullen een snellere auto moeten bouwen dan RBR vanwege Verstappen, dat lijkt me het voornaamste probleem.
Eens hoor maar als jouw lead een seconde langzamer is dan is volgen misschien beter al zit je dan op een halve seconde achterstand.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar dat is ook het probleem. Ze 'volgen' wat RB doet, terwij ze daar juist de lead in moeten nemen.
Checo kan er geen klote van.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat vanwege Verstappen, want Perez is niet meer dan een degelijke tweede rijder en zelfs dat is nog een vrij schappelijke omschrijving.
Ik weet eigenlijk hoe het team McLaren ervoor staat, maar 3 tienden kan binnen een half seizoen verdwenen of zelfs omgedraaid zijn. AM maakt een grote sprong qua organisatie en was goed uit de startblokken, dan is een terugval helemaal niet verrassend, dat zijn groeipijnen. McLaren ljkt mij als team een stuk stabieler.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft moeilijk te bepalen, Aston was nog veel eerder met het "Red Bull" pad volgen en die hebben nu ook weer moeite dat vervolg te geven.
Ik weet niet of McLaren ook achterwielophanging en bak van Mercedes heeft zoals AM maar dat beperkt die klantenteams wel.
"Hey Mercedes!"quote:Op zondag 23 juli 2023 18:06 schreef Jane het volgende:
Maareh... nu McLaren het na Silverstone ook in Hongarije kon waarmaken, kunnen we wel definitief zeggen dat ze Mercedes voorbij zijn, denk ik. Toch altijd een beetje genant, verliezen van een klantenteam.
Aan degelijkheid ontbreekt het juist bij Perez, maar Norris zit ook niet op het niveau Verstappen.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk moet dat vanwege Verstappen, want Perez is niet meer dan een degelijke tweede rijder en zelfs dat is nog een vrij schappelijke omschrijving.
Niemand, maar ik denk dat Norris wel flink boven Perez staat.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Aan degelijkheid ontbreekt het juist bij Perez, maar Norris zit ook niet op het niveau Verstappen.
Eerlijk gezegd denk ik dat er in dit veld helemaal niemand op het niveau Verstappen zit.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:08 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Aan degelijkheid ontbreekt het juist bij Perez, maar Norris zit ook niet op het niveau Verstappen.
Dat deden ze met AM ook alquote:Op zondag 23 juli 2023 18:06 schreef Jane het volgende:
Maareh... nu McLaren het na Silverstone ook in Hongarije kon waarmaken, kunnen we wel definitief zeggen dat ze Mercedes voorbij zijn, denk ik. Toch altijd een beetje genant, verliezen van een klantenteam.
Ik ben daar wel vrij zeker van. Daarom is dat hun voornaamste probleem, dan kom je er met veel pijn en moeite bij, maar dan is dat niet genoeg.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er in dit veld helemaal niemand op het niveau Verstappen zit.
Nee want Red Bull staat toch ook niet stil en omgedraaid, dan zouden ze 6 tienden moeten vinden, lijkt me heel onwaarschijnlijk, het verschil was nu bijna een halve seconde op racepace en je zag aan het snelste rondje van Verstappen hoeveel hij over had.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk hoe het team McLaren ervoor staat, maar 3 tienden kan binnen een half seizoen verdwenen of zelfs omgedraaid zijn. AM maakt een grote sprong qua organisatie en was goed uit de startblokken, dan is een terugval helemaal niet verrassend, dat zijn groeipijnen. McLaren ljkt mij als team een stuk stabieler.
Als je een ander team volgt dan lig je altijd achter.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er staat geen maat op hem. Als hij achteruit rijdt wint hij nog. Als hij 2 ronden achterstand heeft, wint hij nog. Je hebt talent, je hebt uniek talent, en je hebt Max.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat er in dit veld helemaal niemand op het niveau Verstappen zit.
En nog legio side-activities.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Kijken of dit waar blijkt te zijn. Hamilton wilde veel langer, toch?
Verhuizing van de fabriek telt ook meequote:Op zondag 23 juli 2023 18:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk hoe het team McLaren ervoor staat, maar 3 tienden kan binnen een half seizoen verdwenen of zelfs omgedraaid zijn. AM maakt een grote sprong qua organisatie en was goed uit de startblokken, dan is een terugval helemaal niet verrassend, dat zijn groeipijnen. McLaren ljkt mij als team een stuk stabieler.
quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Toch zou ik nog wel eens een wat betere tweede rijder ernaast willen zien. Een Norris of Leclerc bijvoorbeeld. Dat Perez nog bijna twee wordt hier vanaf P9 zegt natuurlijk ook wel veel over de Red Bull. Je mist toch wel een beetje een benchmark voor de kwaliteit van Verstappen.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat geen maat op hem. Als hij achteruit rijdt wint hij nog. Als hij 2 ronden achterstand heeft, wint hij nog. Je hebt talent, je hebt uniek talent, en je hebt Max.
Dat ook, maar ik denk dat heel veel rijders over veel talent beschikken, maar dat killer instinct van Max niet hebben. En dat daar juist het verschil wordt gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch zou ik nog wel eens een wat betere tweede rijder ernaast willen zien. Een Norris of Leclerc bijvoorbeeld. Dat Perez nog bijna twee wordt hier vanaf P9 zegt natuurlijk ook wel veel over de Red Bull. Je mist toch wel een beetje een benchmark voor de kwaliteit van Verstappen.
Afgezien van de bizarre consistentie, de rijstijl en ga zo maar door.
Als Hamilton slim is dan gaat ie niet met de nieuwe motor rijden en stopt ie in 2025.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Als hij de komende 4 races niet meerijdt wint hij nog!quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er staat geen maat op hem. Als hij achteruit rijdt wint hij nog. Als hij 2 ronden achterstand heeft, wint hij nog. Je hebt talent, je hebt uniek talent, en je hebt Max.
Mijn vermoeden is dat het antwoord hierop 'Ja' is.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
Of is die 8e titel echt zo belangrijk voor 'm?
Als hij er nog lol in heeft en een giga salaris opstrijkt waarom zou hij dan moeten stoppen, ik denk alleen niet dat die 8e titel er voor 2026 in zit en erna weten we of Russell een pannenkoek is of gewoon 1e rijder bij Mercedes.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Hamilton slim is dan gaat ie niet met de nieuwe motor rijden en stopt ie in 2025.
Vaak gooit zo'n nieuw motorregelement de boel helemaal om, kan voordelig zijn maar ook nadelig.
Als 't nadelig is dan eindigt ie als bijv, Schumacher.. moeite moeten doen om in de top 10 te komen.
Als 't voordelig is dan kan ie wel weer WK worden maar dat heeft ie al gedaan.
Ergens denk ik van wel.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Hamilton slim is dan gaat ie niet met de nieuwe motor rijden en stopt ie in 2025.
Vaak gooit zo'n nieuw motorregelement de boel helemaal om, kan voordelig zijn maar ook nadelig.
Als 't nadelig is dan eindigt ie als bijv, Schumacher.. moeite moeten doen om in de top 10 te komen.
Als 't voordelig is dan kan ie wel weer WK worden maar dat heeft ie al gedaan.
Bij de Porsche, F3 en F2 gisteren (vandaag weet ik niet) won P2 geen positie.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Bocht naar rechts terwijl de P1 op links zit.
De P2 heeft een voordeel op deze baan
Een betere rijder ernaast betekent ook meer risico voor beide rijders.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch zou ik nog wel eens een wat betere tweede rijder ernaast willen zien. Een Norris of Leclerc bijvoorbeeld. Dat Perez nog bijna twee wordt hier vanaf P9 zegt natuurlijk ook wel veel over de Red Bull. Je mist toch wel een beetje een benchmark voor de kwaliteit van Verstappen.
Afgezien van de bizarre consistentie, de rijstijl en ga zo maar door.
Hamilton had toch wat wielspin?quote:Op zondag 23 juli 2023 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij de Porsche, F3 en F2 gisteren (vandaag weet ik niet) won P2 geen positie.
De vraag stellen was 'm beantwoorden inderdaad, ik denk het zelf ook.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Mijn vermoeden is dat het antwoord hierop 'Ja' is.
Gewoon uniek talent in combinatie met een geweldige wagen.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
al besprokenquote:
Dit gaat toch wel richting Schumacher comeback. Alleen was het toen een leuke verrassing en een missie om Mercedes omhoog te trekken, nu is het vooral doormodderen in vergane glorie.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:14 schreef Jane het volgende:
[ twitter ]
Ik snap wel dat Red Bull dat zelf niet zo nodig vindt, zeker niet aangezien Verstappen in zijn eentje de constructeurstitel binnenhaalt op het moment. Maar als er weer een echte strijd is om het kampioenschap dan hebben teams als Mercedes, Ferrari en McLaren betere tweede rijders wat enerzijds gunstig is voor de constructeurstitel, maar ook zeker kan helpen voor het WDC.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Een betere rijder ernaast betekent ook meer risico voor beide rijders.
Stel je vind een gelijkwaardige rijder, dan gaan ze beiden strijden voor P1 en dat gaat natuurlijk mis.
Dat was ooit de reden waarom Ricciardo weg wilde (en nog 30 miljoen andere redenen per jaar natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |