die mercedes doet het wel??quote:Op zondag 23 juli 2023 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell heeft de sokken er nog goed in.
kijk je wel?quote:Op zondag 23 juli 2023 16:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Max moet niet vragen, gewoon naar binnen rijden en ze voor het blok zetten, tijd zat.
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Max moet niet vragen, gewoon naar binnen rijden en ze voor het blok zetten, tijd zat.
lolquote:
Geen verrassing meer toch?quote:
PER rijd nog altijd een positie achter waar hij gezien de auto al op had moeten starten, en de hele tijd had moeten rijden. Piastri is een rookie die pas sinds dit jaar rijd, makkelijke keus lijkt mequote:
Nee.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen verrassing meer toch?
het zou me niks verbazenquote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
Moet Sainz 5+ seconden achter Leclerc blijven?
Mwah, denk dat Perez net tekort komt.quote:
Dat zou echt heel treurig zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
je haalt me over de streep !quote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef tripel7 het volgende:
[..]
PER rijd nog altijd een positie achter waar hij gezien de auto al op had moeten starten, en de hele tijd had moeten rijden. Piastri is een rookie die pas sinds dit jaar rijd, makkelijke keus lijkt me
Denk het niet maar hoop het wel!quote:
Zou me echt niet verbazenquote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
Om Russel op te vangen natuurlijk.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
Het blijft wel Ferrari hequote:
He wasn't kidding.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk het niet maar hoop het wel!
Met een goede coureur achter het stuur kan dat ookquote:Op zondag 23 juli 2023 16:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell heeft de sokken er nog goed in.
Voor één coureur gelden geen track limitsquote:Op zondag 23 juli 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Welke bochten zijn de track limits nou precies? Ik zie Lewis echt constant naast de baan rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Zal jou eens ver laten gaan!quote:Op zondag 23 juli 2023 16:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ook jij kunt te ver gaan
Lando gewoon op 2
zet het even op twitterquote:Op zondag 23 juli 2023 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Welke bochten zijn de track limits nou precies? Ik zie Lewis echt constant naast de baan rijden.
Dat pik je toch niet als coureur?quote:Op zondag 23 juli 2023 16:19 schreef Rianne84 het volgende:
kom op danquote:Op zondag 23 juli 2023 16:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens ver laten gaan!
Lewis biedt zich aan, mag hij weer voorop rijden.quote:
Start de Zamboni's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |