Ik dacht dat je nog vakantie had en ik er wel mee zou wegkomen.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 20:39 schreef GGMM het volgende:
F1 heeft echt niks met sport te maken.
Dat die onzin niet lekker daar blijven?
TS 7/10
Juich jij voor een Belg die op zijn 18+ besloot Nederlander te zijn?quote:
Het maakt mij niet zoveel uit wat voor een nationaliteit hij heeft, hij is gewoon heel goed, ik volg F1 al lang voor hij geboren was dus geen succes supporter maar dit is een talent wat eens in de zoveel tijd voorbij komt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juich jij voor een Belg die op zijn 18+ besloot Nederlander te zijn?
Niet dat mij het iets boeit hoor aangezien F1 sport is.
Is dit een foutje of vind je dat echt?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Pijltjes gooien doe je maar in het café.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Lewis en hij doet wél aan sport
Autootje rijden is geen sport.
Dit dus. Ik juichte voor Boris Becker.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit wat voor een nationaliteit hij heeft, hij is gewoon heel goed, ik volg F1 al lang voor hij geboren was dus geen succes supporter maar dit is een talent wat eens in de zoveel tijd voorbij komt.
Het is maar een mening maar denk niet dat Hamilton ooit zo goed was als hij is, dan denk ik eerder aan Schumacher.
Goeiemorgen gappiequote:Op zondag 23 juli 2023 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Ik juichte voor Boris Becker.
Goeiemorgen.
Slap gelul zeg.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Juich jij voor een Belg die op zijn 18+ besloot Nederlander te zijn?
quote:Hij rijdt zijn wedstrijden met een Nederlandse racelicentie omdat hij naar eigen zeggen zich 'meer Nederlands voelt', meer tijd met zijn vader dan met zijn moeder doorbracht vanwege zijn kartactiviteiten en altijd omringd was door Nederlanders toen hij opgroeide in Maaseik, een Belgische stad aan de Nederlandse grens.[6] Verstappen zei in 2015: “Ik woonde eigenlijk alleen maar in België om te slapen, maar overdag ging ik naar Nederland en had ik daar ook mijn vrienden. Ik ben als Nederlander opgevoed en zo voel ik me ook".[2]
Enorme fluitketel die @CoolGuy , gappiequote:Op zondag 23 juli 2023 12:23 schreef Elan het volgende:
@:coolguy is ziedend op @:rambodirk wegens wat mentions
Waarquote:Op zondag 23 juli 2023 12:23 schreef Elan het volgende:
@:coolguy is ziedend op @:rambodirk wegens wat mentions
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |