SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Waarom heb je Barguil niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11 (grijs).
Op zich niet heel gek om klassementsrenners en Pinot te hebben. Toevallig wat goed klimmende Fransen erbij en je wintquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Dagwinnaar heeft de hele top 8 + Burgaudeau, leg het maar uit
Vorig jaar ging Wout voor de teamfoto. Zou nu ook wel kunnen denk ikquote:Op zondag 23 juli 2023 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Zal Laporte meedoen of gaat ie voor de groepsfoto?
Dit was ik alweer vergeten. Maar ik vond 9 renners kiezen al moeilijk. Zou Sagan ineens weer top 10 rijden?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Wout voor de teamfoto. Zou nu ook wel kunnen denk ik
Movistar heeft nog wel iemand.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was ik alweer vergeten. Maar ik vond 9 renners kiezen al moeilijk. Zou Sagan ineens weer top 10 rijden?
Uno gaat misschien voor Warensjold.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
Misschien toch maar Mathieu vóór Philipsen?
Danny mag voor eigen kans bij Boraquote:
Dacht dat we gewoon random dingen aan het posten warenquote:
Dan gaan we samen ten onder.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je weet nu al dat Soren lek gaat rijden op 2 kilometer van de streep.
Wij volgen veelal dezelfde weerberichten denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:39 schreef Slobeend het volgende:
@:mani89 en @:wimderon hebben hetzelfde (bijzondere) team. Toeval?
Edit: Al besproken
Gaan we nog niet zeggen dat hetzelfde persoon achter ons schuilgaat?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij volgen veelal dezelfde weerberichten denk ik.
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan we nog niet zeggen dat hetzelfde persoon achter ons schuilgaat?
hier ook, een tour om heel snel te vergetenquote:
Dat staat los van elkaar, subleague en persoonlijk. Na een jaar raak je dat kwijt, als de club van de subleague bijv wordt verlengd terwijl je er nog niet in zit gaat je account niet mee.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:01 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe zien jullie die stokpaardjes? Ooit had ik die functie ook, maar nu ben ik die kwijt. Ik zit wel gewoon in de FOK! Club…
Hey, de stokpaardjes zijn onderdeel van Cyclingmaster Club, en zijn zichtbaar voor de mensen waarvoor betaald is. Baggerbaas heeft de afgelopen jaren jullie getrakteerd op de statistiekjes.quote:Op maandag 24 juli 2023 23:01 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Hoe zien jullie die stokpaardjes? Ooit had ik die functie ook, maar nu ben ik die kwijt. Ik zit wel gewoon in de FOK! Club…
@Koffieplanter ondankbare hondquote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:06 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Ik zie wel dat er een paar mensen nu effectief niets doen met hun premium statistieken (bv. ene heer Koffieplanter?)
Leuke suggesties. Zo heb ik bv. ook wel met de gedachten gespeeld om een captain per etappe aan te wijzen voor dubbele punten. Maar teveel extra spelelementen helpt niet om het spel laagdrempelig te houden voor iedereen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 11:07 schreef franklop het volgende:
[..]
@:SastreCM
En dan misschien wel de beste 9 te laten tellen? Of juist extra risico aan de speler laten, meer renners = meer startgeld en dus eventueel meer verlies.
Een erelidsterretje achter mijn naam voor de echte echte die al sinds het begin meedoen. Aangezien ik niet goed genoeg meer ben voor een vlaggetje of een favorietensterretje.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:14 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Leuke suggesties. Zo heb ik bv. ook wel met de gedachten gespeeld om een captain per etappe aan te wijzen voor dubbele punten. Maar teveel extra spelelementen helpt niet om het spel laagdrempelig te houden voor iedereen.
Als jullie tips hebben, hoe het spel nog toegankelijker gemaakt kan worden, dan ben ik daar zeer benieuwd naar. Uitgebreidere tips mogen ook via e-mail!
Een captain zou zeker welkom zijn om de ritten met een relatief voorspelbare selectie aan renners (zoals sprintetappes) interessanter te maken. Voor die ritten werkt het grey/dark horse systeem niet goed omdat de gok het meestal niet waard is.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:14 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Leuke suggesties. Zo heb ik bv. ook wel met de gedachten gespeeld om een captain per etappe aan te wijzen voor dubbele punten. Maar teveel extra spelelementen helpt niet om het spel laagdrempelig te houden voor iedereen.
Als jullie tips hebben, hoe het spel nog toegankelijker gemaakt kan worden, dan ben ik daar zeer benieuwd naar. Uitgebreidere tips mogen ook via e-mail!
Topshow!quote:Op dinsdag 25 juli 2023 12:06 schreef SastreCM het volgende:
[..]
Hey, de stokpaardjes zijn onderdeel van Cyclingmaster Club, en zijn zichtbaar voor de mensen waarvoor betaald is. Baggerbaas heeft de afgelopen jaren jullie getrakteerd op de statistiekjes.
Ik zie wel dat er een paar mensen nu effectief niets doen met hun premium statistieken (bv. ene heer Koffieplanter?), dus ik zal de premium statistieken voor Vainsteins bij dezen activeren; ik ga er van uit dat Baggerbaas daarmee akkoord is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou hij er zelf een beetje in zijn gaan geloven?quote:Op zondag 27 augustus 2023 07:06 schreef franklop het volgende:
Jeetje de Mol is tegenwoordig alleen maar leesbaar als je betaald
Had niet het idee dat hij er met de Tour altijd goed bij zatquote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zou hij er zelf een beetje in zijn gaan geloven?
Er betalen genoeg mensen voor, dus, ja, wat is 'er in gaan geloven'?quote:Op zondag 27 augustus 2023 10:25 schreef eentwee het volgende:
[..]
Zou hij er zelf een beetje in zijn gaan geloven?
99 van de 100 keer pakt het dan toch zou uit dat laat wijzigen alsnog niet beloond wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2023 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb juist geen sprinters, maar met die regen is dat natuurlijk dom.
Ja als ik had geweten dat ze de hele zooi hadden omgegooid had ik sowieso Grofs, Bagioli en Vendrame meegenomen ipv Roog, R.Ev en Vlasov. Tsja, ja, nouja, jammer.quote:Op zondag 27 augustus 2023 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mag niet klagen al mis ik nu natuurlijk de obvious namen als Bagioli en Vendrame.
En nu?quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch een type Caruso bij moeten steken. Maar twijfelde eigenlijk of een Bardet of Mas geen hoop had op rood. Blijkbaar niet.
Toch verstandig geweest!quote:
Had je Marcootje voor de vlucht? Prima keus.quote:
Nee eigenlijk niet, gewoon.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je Marcootje voor de vlucht? Prima keus.
Tijd om de handdoek in de ring te gooien denk ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had toch een type Caruso bij moeten steken. Maar twijfelde eigenlijk of een Bardet of Mas geen hoop had op rood. Blijkbaar niet.
Dit wordt rittenkapen.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd om de handdoek in de ring te gooien denk ik.
Dat redt het ietwat ja.quote:
Hier was Van Gestel nummer 10, ja jammerquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:34 schreef wimderon het volgende:
Zwarte Oorluis was nummer 10 op het lijstje.
Coquard lag bij een valpartij 4 km voor de meetquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:36 schreef franklop het volgende:
1,2,3,4,7,10,11(zwart)
Vd Berg en Coquard. Lag die er ook bij, of toch teveel last? Niet kunnen kijken net
Ik ben toch heel trots op mezelf en op Oorluis.quote:
Jij bent zijn grootste fanquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 17:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben toch heel trots op mezelf en op Oorluis.
Al sinds zijn Matrix-Powertag dagen! Godstalent.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 19:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent zijn grootste fan
Had Cimolai gisteren al, omdat Coquard eerder was gevallen maar die deed geen hol. Was vroeger een echte top 5-10 op licht hellende aankomsten maar het is op vrees ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gokje op Cimolai. Geen idee of die gaat sprinten, maar Cofidis moet iets.
Cimolai zat in/achter de val denk ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:50 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Had Cimolai gisteren al, omdat Coquard eerder was gevallen maar die deed geen hol. Was vroeger een echte top 5-10 op licht hellende aankomsten maar het is op vrees ik.
In B4 een top-5 vandaag...
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
Askey-kiezers worden beloond voor hun non-research, leuke rubriek altijd.
En de 5 Gonzalez kiezers?quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
Het favoriete Cyclingmaster stokpaardje.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 17:38 schreef wimderon het volgende:
Zie een aantal daarvan dan niet in het racecenter en kijk ook niet live. Hoop dat het PCS lijstje kloptquote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh knol Vauquelin is ook mee en Kemna en Bardet. Peloton lijkt me ook nog niet uitgespeeld. Maar ja dit kan evengoed niks worden met zoveel man
Jeetje.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:20 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt Bardet, Soler, Rubio, Poels en Lennart.
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=2844quote:Op vrijdag 1 september 2023 18:08 schreef silverhill het volgende:
De dagwinnaar van deze rit mogen ze meteen met een busje ophalen.
Dat gaat echt alleen gebeuren als FDJ vol in de achtervolging gaat op iemand, denk ik.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vol voor de klassementsrenners.
Of Jumbo dat Remco nogmaals wil testen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat echt alleen gebeuren als FDJ vol in de achtervolging gaat op iemand, denk ik.
Bij Jumbo weet je het ook nooit, kan best dat zij ook de boni's willenquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat echt alleen gebeuren als FDJ vol in de achtervolging gaat op iemand, denk ik.
Mja dat kan, al lijkt morgen me logischer.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Of Jumbo dat Remco nogmaals wil testen.
Denk dat de klim van vandaag meer geschikt is voor verschillen dan morgen eigenlijkquote:Op zaterdag 2 september 2023 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja dat kan, al lijkt morgen me logischer.
Oh mja dat profiel valt me een beetje tegen inderdaad. Dan is het wel 50/50 ja wat er gaat gebeuren en wie er zin in heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat de klim van vandaag meer geschikt is voor verschillen dan morgen eigenlijk
Rittenkapen jaquote:
Ja gelukkig heb ik Rudi ookquote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waardeloos.
Met Kamna en Hamilton wel een mooie score.
Tweedes!quote:Op zondag 3 september 2023 17:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Waardeloos.
Met Kamna en Hamilton wel een mooie score.
@Aguero!quote:Op zondag 3 september 2023 18:05 schreef franklop het volgende:
Wie is Bertje4ever ook alweer?
Tweede van de dag
Castro zou ik niet meer op durven gokken, daar is geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 4 september 2023 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iemand zicht op de stalorders bij Ineos, QuickStep en Jumbo voor de niet-kopmannen?
Remi mocht vorig jaar ookquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel alleen over Cattaneo.
Ineos heeft nul stalorders lijkt me. Meer een kwestie van zin hebben in vol gaan ja dan te nee.quote:Op maandag 4 september 2023 21:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iemand zicht op de stalorders bij Ineos, QuickStep en Jumbo voor de niet-kopmannen?
Word een goede dag voor jouquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik juich voor Castroviejo, Oliveira en Finn
We stonden al in de top tien.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoezee we staan weer in de top 10. Matteo bedankt!
Eens, alleen de subleague telt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We stonden al in de top tien.
Mijn team wel net iets goedkoper!quote:
O jij bent geen Dagwinnaar, je had het over het team van hemquote:
Sjezus jaquote:Op woensdag 6 september 2023 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagwinnaarjeetje
Edit: Zijn team
Beetje slordig opgeschreven inderdaad. Ben 45e geworden. Zoals altijd de namen wel in overweging genomen maar niet gekozen ja das dom. Of geluk. Of wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:16 schreef franklop het volgende:
[..]
O jij bent geen Dagwinnaar, je had het over het team van hem
Ik geef het op met sprintersritten. Grabbelbak.quote:Op donderdag 7 september 2023 09:11 schreef franklop het volgende:
Met zoveel C sprinters is het lastig juiste 5e, 6e, 7e,8e en 9e man te kiezen
Ik had het met Ganna en Gonzalez. En natuurlijk geen MvdBquote:Op donderdag 7 september 2023 17:41 schreef franklop het volgende:
1 2 5 6 7 11
Matig. Wist dat ik Ganna niet moest doen
Het heeft in alle kranten gestaanquote:Op donderdag 7 september 2023 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Heel de Top 5 heeft Boy. Fascinerende rubriek altijd.
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Het heeft in alle kranten gestaan
Blijkbaar
quote:Op donderdag 7 september 2023 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Het heeft in alle kranten gestaan
Blijkbaar
Ja, niet.quote:Boy van Poppel was een verrassende naam in de uitslag donderdag. De coureur van Intermarché-Circus-Wanty eindigde in Zaragoza op plek drie. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar de Nederlander was er na afloop wel blij mee.
“Ik ben eigenlijk gewoon de lead-out hier”, doet Van Poppel zijn verhaal. “We zijn Gerben Thijssen een aantal dagen voor de Vuelta verloren, waardoor we hier sprinten met Hugo Page. Hij is heel snel, maar hij moet nog leren om mijn wiel te houden. Vandaag was ik hem ook weer kwijt.”
Wie is dat qua teamnaam?quote:Op vrijdag 8 september 2023 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk pakt @:robbiati dagwinst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |