SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Waarom heb je Barguil niet?quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 11 (grijs).
Op zich niet heel gek om klassementsrenners en Pinot te hebben. Toevallig wat goed klimmende Fransen erbij en je wintquote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:39 schreef hhh38 het volgende:
Dagwinnaar heeft de hele top 8 + Burgaudeau, leg het maar uit
Vorig jaar ging Wout voor de teamfoto. Zou nu ook wel kunnen denk ikquote:Op zondag 23 juli 2023 14:53 schreef Pino112 het volgende:
Zal Laporte meedoen of gaat ie voor de groepsfoto?
Dit was ik alweer vergeten. Maar ik vond 9 renners kiezen al moeilijk. Zou Sagan ineens weer top 10 rijden?quote:Op zondag 23 juli 2023 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Wout voor de teamfoto. Zou nu ook wel kunnen denk ik
Movistar heeft nog wel iemand.quote:Op zondag 23 juli 2023 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was ik alweer vergeten. Maar ik vond 9 renners kiezen al moeilijk. Zou Sagan ineens weer top 10 rijden?
Uno gaat misschien voor Warensjold.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:17 schreef franklop het volgende:
Misschien toch maar Mathieu vóór Philipsen?
Danny mag voor eigen kans bij Boraquote:
Dacht dat we gewoon random dingen aan het posten warenquote:
Dan gaan we samen ten onder.quote:Op zondag 23 juli 2023 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je weet nu al dat Soren lek gaat rijden op 2 kilometer van de streep.
Wij volgen veelal dezelfde weerberichten denk ik.quote:Op zondag 23 juli 2023 17:39 schreef Slobeend het volgende:
@:mani89 en @:wimderon hebben hetzelfde (bijzondere) team. Toeval?
Edit: Al besproken
Gaan we nog niet zeggen dat hetzelfde persoon achter ons schuilgaat?quote:Op zondag 23 juli 2023 17:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wij volgen veelal dezelfde weerberichten denk ik.
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 23 juli 2023 19:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaan we nog niet zeggen dat hetzelfde persoon achter ons schuilgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |