Wees blij dat het wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:25 schreef wimderon het volgende:
Wordt weer doorbijten met José als commentator.
Ik vind het niks en helemaal niks.quote:
Nu er voor, de rest is teruggepakt.quote:
Nee, problemen met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hadden jullie wel beeld van de koers? Ik had ook alleen de finish. Wel een sterke sprint van Ganna zo van de kop.
Nou ja, op 35km-300m voor de finish na dan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wees blij dat het wordt uitgezonden.
Ach de rest van het deelnemersveldquote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp staat volgende week aan de start van een heel grote wedstrijd. Dan denkt u: San Sebastian! Nee, helaas. Hij doet mee aan de officiële Europese Kampioenschappen klimmen. Ja, echt. Een wedstrijd het snelst de Passo del San Gottardo oprijden.
Dan hebben de overige deelnemers wel heel weinig kans, tenzij Vingegaard of Roglic meedoen, maar dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 22:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Pogchamp staat volgende week aan de start van een heel grote wedstrijd. Dan denkt u: San Sebastian! Nee, helaas. Hij doet mee aan de officiële Europese Kampioenschappen klimmen. Ja, echt. Een wedstrijd het snelst de Passo del San Gottardo oprijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |