abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2024 @ 09:26:41 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_214773717
Goed geklust maar zonder succes. 2 dagen eerder dan normaal ongesteld ook -O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_214781809
Jammer! Op naar succes in de volgende ronde.
pi_214808296
Heb me al een tijdje niet gemeld! :p Hier ook nog geen nieuwtjes.

De maand na onze eerste keer proberen, zijn we er helemaal niet meer actief mee bezig geweest, omdat we een hoop andere dingen aan ons hoofd hadden. Deze maand ook niet actief mee bezig geweest, maar ik vermoed nu wel dat we tijdens mijn vruchtbare dagen sex hebben gehad (vermoeden, omdat ik geen ovulatietest heb gedaan en niet helemaal zeker ben wanneer mijn eisprong plaats vindt).

Maar probeer me er zelf ook niet super veel meer mee bezig te houden. Die periode van wachten, liet me meer in de stress dan ik zou willen en ik denk zelfs dat die stress zelfs mijn cyclus een beetje in de war heeft gegooid!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  maandag 26 augustus 2024 @ 08:46:10 #104
208890 June.
Seriously?
pi_214808337
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2024 13:42 schreef Debsterr het volgende:
OH JA foliumzuur, dat ga ik eerst maar eens bestellen :@
Goed letten op de dosering als je het koopt in een multivitamine.
Zag laatst dat een influencer superdure potjes aansmeerde speciaal voor zwangeren, maar de dosering foliumzuur was veels te laag en vitamine A veels te hoog..

Sorry, ik lees vooral mee, hier geen derde :+
Shine bright like a diamond.
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:27:49 #105
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_214808536
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 08:46 schreef June. het volgende:

[..]
Goed letten op de dosering als je het koopt in een multivitamine.
Zag laatst dat een influencer superdure potjes aansmeerde speciaal voor zwangeren, maar de dosering foliumzuur was veels te laag en vitamine A veels te hoog..

Sorry, ik lees vooral mee, hier geen derde :+
Goede tip, heb nu wel puur foliumzuur besteld, dan is het sowieso goed.
pi_214896175
Gister (6 dagen voor NOD) de hele dag zo hele lichte krampen in mijn onderbuik gehad, dacht echt, zou dat nu van de innesteling zijn? Ik dommerwijze een vroegtest gehaald die natuurlijk negatief was.

Vandaag helemaal geen kwaaltjes, en nu ben ik er weer van overtuigd dat ik helemaal nog niet zwanger ben.

Had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn, vooral omdat ik me had voorgenomen er niet zo mee bezig te willen zijn.

Wel lastig met alcohol, want morgen heb ik met vriendinnen afgesproken. En nu denk ik, zal ik dan wel gewoon een glaasje wijn mee drinken? Wat als ik tóch zwanger ben.

Dat was toch makkelijker toen ik ongepland zwanger werd, toen kon ik er me in die beginfase helemaal niet zo mee bezig houden!
pi_214933777
@margaretha_01, ingewikkeld is dat he!

Ik ben nog niet wachtend op een tweede streepje, maar heb wel met man besproken dat als onze dochter 2 is (wat over twee weken is :o) de spiraal eruit gaat. Dan gaan we het iig niet meer tegenhouden. We gaan ook nog niet echt actief proberen voor een tweede en, aangezien er met onze dreumes niet heel veel gedaan wordt waar baby's van komen, zal het zo'n vaart niet lopen verwacht ik. :')
Maar toch genoeg in de buurt van de potentie tot twee streepjes dat ik me weer meer verbonden met dit topic voel. :+
pi_214948504
Spannend, deze stap die jullie hebben genomen, Bami! :D

Wij gaan voor de derde ronde! Gister precies op de dag dat het volgens mijn cyclus zou moeten ongesteld geworden.

Vind het wel moeilijk om me er niet mee bezig te houden… die twee weken wachten duren zolang, vooral als je je opeens zo hyper bewust bent van alles wat je voelt in je lichaam.

Hoop dat ik er de komende maand wat meer ontspannen mee om kan gaan.
pi_214948801
Jammer! Ik merkte dat ik er met onze oudste best mee bezig was, goede ‘tijd’ zoeken qua eisprong en dan ook een paar keer in een aantal dagen… Wat dat betreft was het nu wel heel relaxed. Ik had zelfs het idee dat we al te laat waren voor die eerste ronde, maar toch niet. :D
  woensdag 11 september 2024 @ 19:53:32 #110
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_214954894
Jammer @margaretha_01! En herkenbaar hoor, al merkte ik (helaas) wel bij onze “eerste” zwangerschap, dat naarmate de tijd verstrijkt de focus ook weer wat afneemt. Voor mij in ieder geval. De nieuwigheid raakt ervan af, je merkt dat je toch niet ZO veel invloed hebt, en ineens ben je een tijdje verder en heb je niet al teveel nagedacht over alles.

Dat gun ik je qua rust, dat of nog beter snelle resultaten ;)!

Hier een overgeslagen ronde, tijdens m’n ovulatie waren we in een heel gehorig huisje op vakantie met vrienden. Dus daar zat even geen actie in :D.

@Bami welkom weer hier :).
  woensdag 18 september 2024 @ 13:35:21 #111
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_215017977
Nu al de 2e cyclus waarbij mijn eisprong voor het gevoel beduidend later was, maar de menstruatie 2/3 dagen eerder op komt dagen. Weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet -O-.
pi_215028699
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Nu al de 2e cyclus waarbij mijn eisprong voor het gevoel beduidend later was, maar de menstruatie 2/3 dagen eerder op komt dagen. Weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet -O-.
Irritant is dat hè?! Kan je denk ik ook weinig aan doen, gok ik.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_215167534
quote:
17s.gif Op woensdag 18 september 2024 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Meh dat is ook balen. ;(

Nou, spiraal is eruit. Dan moet ik ook maar weer op zoek naar foliumzuur zeker. :D
pi_215174394
Zeker mee beginnen, wij hadden de knoop doorgehakt om voor een tweede te gaan en een week later werd ik zwanger, op vakantie. Toen inderdaad snel een potje foliumzuur gehaald, maar eigenlijk moest je daar minimaal vier weken van tevoren mee beginnen.
pi_215174536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:41 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zeker mee beginnen, wij hadden de knoop doorgehakt om voor een tweede te gaan en een week later werd ik zwanger, op vakantie. Toen inderdaad snel een potje foliumzuur gehaald, maar eigenlijk moest je daar minimaal vier weken van tevoren mee beginnen.
Ja meteen besteld idd, zou morgen binnen moeten komen! Ik verwacht hier niet zo snel iets, met hoe weinig wij dat doen waar baby's van komen, maar toch he. :D
pi_215176077
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 09:59 schreef Bami het volgende:

[..]
Ja meteen besteld idd, zou morgen binnen moeten komen! Ik verwacht hier niet zo snel iets, met hoe weinig wij dat doen waar baby's van komen, maar toch he. :D
Was bij ons ook….. Op vakantie, allebei een eigen tent (ik sliep bij dochter in de grote tent, man in een klein tentje ernaast). 1x was genoeg, verder die week ook totaal geen actie gehad.
pi_215176802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 13:26 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Was bij ons ook….. Op vakantie, allebei een eigen tent (ik sliep bij dochter in de grote tent, man in een klein tentje ernaast). 1x was genoeg, verder die week ook totaal geen actie gehad.
Ohhh dat zou wel schrikken zijn zeg. :@ Zo'n haast heb ik helemaal niet, hahaha.
pi_215177247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef Bami het volgende:

[..]
Ohhh dat zou wel schrikken zijn zeg. :@ Zo'n haast heb ik helemaal niet, hahaha.
Dat was het ook, ja. Heb wel even een paar dagen nodig gehad om er een beetje aan te wennen.
pi_215177307
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2024 16:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:

[..]
Dat was het ook, ja. Heb wel even een paar dagen nodig gehad om er een beetje aan te wennen.
Nou snap ik!
pi_215186066
Meteen ongesteld. :') Dat heb ik dan weer niet gemist de afgelopen twee jaar.
pi_215187807
Morgen zou ik ongesteld moeten worden… en ik heb me er al op ingesteld dat dat ook gewoon gaat gebeuren.

Dit is de 3e ronde en bij de eerste twee rondes had allemaal rare ‘kwaaltjes‘ en dacht ik daarom misschien zwanger te zijn. Bij de eerste ronde werd ik 3 dagen te laat ongesteld. Bij de tweede ronde had ik vanaf 6 dagen na mijn eisprong bruine afscheiding en dacht ik dat het misschien een innestelingsbloeding kon zijn, maar nee werd heel normaal ongesteld.

Normaal gesproken heb ik altijd zo’n 3-4 dagen voordat ik ongesteld moet worden bruine afscheiding, maar die heb ik tot dit moment nog helemaal niet. Dus ook deze ronde weer een ‘raar’ kwaaltje.

Het blijft raar wat je opeens allemaal bewust waarneemt in je lichaam als je zo actief bezig bent met zwanger worden. Om gek van te worden.

We zullen zien..! :)
pi_215198439
Hmmm hier is weer eens mijn cyclus veranderd, want ben een dag overtijd maar heb een negatieve zwangerschapstest. Ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt tot ik weer ongesteld word.
  maandag 7 oktober 2024 @ 20:01:09 #123
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_215205360
Pfff wat een onrust zo @margaretha_01 daar word je toch ook kriegel van. Wel herkenbaar hoor, cyclus doet hier ook maar raar. Al is de borstvoeding ook in rappe afbouw fase dus wellicht dat daarmee m’n hormoon spiegel ook wat van de wap is…
pi_215207173
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 07:20 schreef margaretha_01 het volgende:
Hmmm hier is weer eens mijn cyclus veranderd, want ben een dag overtijd maar heb een negatieve zwangerschapstest. Ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt tot ik weer ongesteld word.
Meh wat een gedoe is dat dan toch altijd weer he. Hopelijk snel duidelijkheid!

Ik ben meteen twee dagen nadat mijn spiraal eruit ging ongesteld geworden. Dat heb ik dus helemaal niet gemist de afgelopen twee jaar. :')
pi_215215693
Ben nog steeds niet ongesteld geworden, maar heb dus al sinds zondag lichtroze slijmverlies.

Heb wel het gevoel dat mijn ongesteldheid zich vandaag zou kunnen doorzetten. Hoop het eigenlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')