Goed letten op de dosering als je het koopt in een multivitamine.quote:Op maandag 12 augustus 2024 13:42 schreef Debsterr het volgende:
OH JA foliumzuur, dat ga ik eerst maar eens bestellen
Goede tip, heb nu wel puur foliumzuur besteld, dan is het sowieso goed.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:46 schreef June. het volgende:
[..]
Goed letten op de dosering als je het koopt in een multivitamine.
Zag laatst dat een influencer superdure potjes aansmeerde speciaal voor zwangeren, maar de dosering foliumzuur was veels te laag en vitamine A veels te hoog..
Sorry, ik lees vooral mee, hier geen derde![]()
Irritant is dat hè?! Kan je denk ik ook weinig aan doen, gok ik.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Nu al de 2e cyclus waarbij mijn eisprong voor het gevoel beduidend later was, maar de menstruatie 2/3 dagen eerder op komt dagen. Weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet.
Meh dat is ook balen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:35 schreef Debsterr het volgende:
Nu al de 2e cyclus waarbij mijn eisprong voor het gevoel beduidend later was, maar de menstruatie 2/3 dagen eerder op komt dagen. Weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet.
Ja meteen besteld idd, zou morgen binnen moeten komen! Ik verwacht hier niet zo snel iets, met hoe weinig wij dat doen waar baby's van komen, maar toch he.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:41 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zeker mee beginnen, wij hadden de knoop doorgehakt om voor een tweede te gaan en een week later werd ik zwanger, op vakantie. Toen inderdaad snel een potje foliumzuur gehaald, maar eigenlijk moest je daar minimaal vier weken van tevoren mee beginnen.
Was bij ons ook….. Op vakantie, allebei een eigen tent (ik sliep bij dochter in de grote tent, man in een klein tentje ernaast). 1x was genoeg, verder die week ook totaal geen actie gehad.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:59 schreef Bami het volgende:
[..]
Ja meteen besteld idd, zou morgen binnen moeten komen! Ik verwacht hier niet zo snel iets, met hoe weinig wij dat doen waar baby's van komen, maar toch he.
Ohhh dat zou wel schrikken zijn zeg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:26 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Was bij ons ook….. Op vakantie, allebei een eigen tent (ik sliep bij dochter in de grote tent, man in een klein tentje ernaast). 1x was genoeg, verder die week ook totaal geen actie gehad.
Dat was het ook, ja. Heb wel even een paar dagen nodig gehad om er een beetje aan te wennen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:57 schreef Bami het volgende:
[..]
Ohhh dat zou wel schrikken zijn zeg.Zo'n haast heb ik helemaal niet, hahaha.
Nou snap ik!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 16:07 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Dat was het ook, ja. Heb wel even een paar dagen nodig gehad om er een beetje aan te wennen.
Meh wat een gedoe is dat dan toch altijd weer he. Hopelijk snel duidelijkheid!quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:20 schreef margaretha_01 het volgende:
Hmmm hier is weer eens mijn cyclus veranderd, want ben een dag overtijd maar heb een negatieve zwangerschapstest. Ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt tot ik weer ongesteld word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |