zeker wetenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik vermoed dat die man niet zomaar in slaap was gevallen op straat. Hij was vermoedelijk zwaar onder invloed van t een of ander.
wat walgelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:30 schreef Zipportal het volgende:
De beelden via een Spoanse krant.
https://www.laprovincia.e(...)duerme-90146876.html
stom tuig, we staan er weer mooi opquote:‘Het is het bekende Nederlandse toerisme’,
Ja echt grappig om hem dan onder te schijtenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Ik vermoed dat die man niet zomaar in slaap was gevallen op straat. Hij was vermoedelijk zwaar onder invloed van t een of ander.
Volgens mij vooral op plaatsen zoals Mallorca. Omdat daar alleen de aller tokkieste tokkies heen gaan. In Azie bijvoorbeeld vallen Nederlanders dankzij de Russen geeneens op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:49 schreef Buitendam het volgende:
We staan niet voor niets bekend als extreem kutvolk als het gaat om toerisme.
Ga er maar rustig van uit dat de dader ook niet geheel nuchter was. Tenminste laten we het hopen... inb4 hopen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Kan. Maar kan ook een lokale zwerver zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:22 schreef Hathor het volgende:
Buiten dat dit gewoon walgelijk is, waarom zou je buiten gaan slapen? Wellicht zelf te dronken om je hotel terug te vinden?
Valt best mee vergeleken met andere toeristen. Wel eens in een resort gezeten met Russen?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:49 schreef Buitendam het volgende:
We staan niet voor niets bekend als extreem kutvolk als het gaat om toerisme.
Er is telkens stront aan de knikkerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dan ook nog in dat artikel zetten:
"Ze hebben eigenlijk gewoon schijt aan alles. Wangedrag is tegenwoordig cool en wordt blijkbaar getolereerd"
Zucht. Kies dan even een andere formulering.
Als er stront aan de knikker is mag dat toch gewoon benoemd worden?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:13 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Dan ook nog in dat artikel zetten:
"Ze hebben eigenlijk gewoon schijt aan alles. Wangedrag is tegenwoordig cool en wordt blijkbaar getolereerd"
Zucht. Kies dan even een andere formulering.
Victimblaimingquote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:40 schreef deedeetee het volgende:
Ho ho vriend. Ik verwacht hetzelfde sentiment van jou als dat het een bericht over Marokkanen zou zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 00:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Valt best mee vergeleken met andere toeristen. Wel eens in een resort gezeten met Russen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |