quote:Op maandag 17 juli 2023 22:18 schreef maily het volgende:
Eerst zuipen, dan balkonspringen.
En misschien nog kopschoppen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:06 schreef maily het volgende:
[..]
En op iemand poepen![]()
![]()
Nederlandse toerist poept op slapende man. Videogaat eiland over
Heb jij ook wel eens op iemand zijn hoofd gepoept dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:32 schreef etuiedelapiel het volgende:
En hier maar klagen over allochtonen die zich misdragen, wij zijn zelf geen haar beter.
Een boekquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:36 schreef Culkin het volgende:
Naar het schijnt bestaat hier een lied over.
Staat dit bij jullie ook rechtsbovenin je scherm?quote:Nieuws & Achtergronden
Discussieer hier diepgaander over de actualiteiten.
yepquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Staat dit bij jullie ook rechtsbovenin je scherm?
Ik ben nog van de generatie zonder hersenschades.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:39 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens op iemand zijn hoofd gepoept dan?
Fok is voor mij al 20+ jaar heaven der nonsens.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Oh, wacht ff, dit is FOK!
Foutje van mij, sorry![]()
Ik werd niet wakker toen er een bliksem insloeg in een boom bij mij in de straat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Waarom werd die man niet wakker toen er op zijn hoofd gepoept werd.
Dat is geluid, er viel geen stinkende plaktroep op je hoofd.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:01 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik werd niet wakker toen er een bliksem insloeg in een boom bij mij in de straat.
Was helemaal omgevallen.
Ik weet eigenlijk ook niet wanneer die man precies wakker is geworden.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is geluid, er viel geen stinkende plaktroep op je hoofd.
Okee. Ik heb net het filmpje gezien en de man is niet wakker geworden. Ook niet toen alles klaar was. Iedereen staat er ook herkenbaar op.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat is geluid, er viel geen stinkende plaktroep op je hoofd.
Ja verdomme, toch geklikt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:30 schreef Zipportal het volgende:
De beelden via een Spoanse krant.
https://www.laprovincia.e(...)duerme-90146876.html
Ik gok dat ze eerst hadden gemerkt dat ie niet makkelijk wakker werd (bvb toen ie geraakt werd door een bal, of iemand over hem struikelde..), en daardoor op het idee kwamen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:00 schreef deedeetee het volgende:
Waarom werd die man niet wakker toen er op zijn hoofd gepoept werd.
Nu je het zegt, hij leek wel op Ron Brandsteder.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 21:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is toch ook helemaal niet bekend of die man er bezwaar tegen had dat iemand op zijn hoofd poepte?
blauw-geelquote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:30 schreef Zipportal het volgende:
De beelden via een Spoanse krant.
https://www.laprovincia.e(...)duerme-90146876.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |