Voor mij een stuk lastiger, maar gelukkig nemen klanten vaak een zak (of meer) drop voor me mee, waaronder Engelse dropquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
Ja nog steeds te verkrijgen
[ afbeelding ]
Opvolger van de rubixcube.quote:
IC, maar je plaatje ggad maar 3 lagen.. makkelijker?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Opvolger van de rubixcube.
Drie lagen maakt het niet makkelijker maar wel minder werk, in die zin wel makkelijker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
IC, maar je plaatje ggad maar 3 lagen.. makkelijker?
003 voor het weer en 008 als je een telefoonnummer niet wist.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:58 schreef TLC het volgende:
Als je vroeger 002 belde kon je erachter komen hoe laat het was
Bij de volgende toon is het.....quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:58 schreef TLC het volgende:
Ik heb een keer, rond 1980 moet dat geweest zijn, in de Taptoe gelezen hoe dat werkte. In de centrale stond een stelling met drie vooraf ingesproken grammofoonplaten, een met de uren, een met de minuten en een met de seconden. Daarna heb ik het niet precies meer onthouden, maar ik vermoed dat die voortdurend op verschillende snelheden ronddraaiden, zodat elke 10 seconden de juiste tijd voorbij kwam.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 22:58 schreef TLC het volgende:
Deze was de makkelijkste, denk ikquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
IC, maar je plaatje ggad maar 3 lagen.. makkelijker?
Cool!quote:Op zondag 13 augustus 2023 14:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Deze was de makkelijkste, denk ik
Maf dat de taptoe dat antwoord gaf. Het waren namelijk geen grammofoonplaten, maar het was was een heuse machine. Je kan de machine overigens bij een telefoon/ptt museum in Rotterdam bewonderen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik heb een keer, rond 1980 moet dat geweest zijn, in de Taptoe gelezen hoe dat werkte. In de centrale stond een stelling met drie vooraf ingesproken grammofoonplaten, een met de uren, een met de minuten en een met de seconden. Daarna heb ik het niet precies meer onthouden, maar ik vermoed dat die voortdurend op verschillende snelheden ronddraaiden, zodat elke 10 seconden de juiste tijd voorbij kwam.
Haha, vet ding! Dank voor de correctie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 18:30 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Maf dat de taptoe dat antwoord gaf. Het waren namelijk geen grammofoonplaten, maar het was was een heuse machine. Je kan de machine overigens bij een telefoon/ptt museum in Rotterdam bewonderen.
[ afbeelding ]
(Deze dus. Helaas is hij wel een beetje wazig.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |