Die had een vriendje van me, zo gaafquote:
Als kind wilde toch iedereen zo'n fiets?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die had een vriendje van me, zo gaafVooral die "versnellingen" die helemaal niets deden, maar wel heel erg stoer waren
laatst weer gezien bij Kruidvatquote:
Je kon erdoor gecastreerd worden, dus werden ze niet heel lang verkocht.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die had een vriendje van me, zo gaafVooral die "versnellingen" die helemaal niets deden, maar wel heel erg stoer waren
In deze "naakte" versie ken ik de speeldoos niet, maar het is wel een goede manier om de techniek aanschouwelijk te maken.quote:
Ja, daar heb ik ook nog muziek mee geluisterd, o.a deze - De verlaten mijnquote:
Ik was bij zn eerste literaire lezing...quote:Op maandag 6 november 2023 23:53 schreef nomina het volgende:
Toen ik de video over de jaren 80 bekeek en Kees van Kooten zag, herinnerde het me aan een sketch die hij maakte met mijn favoriete Nederlandse schrijver Simon Carmiggelt. Het opnemen van het filmpje duurde iets langer dan gewoonlijk omdat Simon steeds in de lach schoot.
Overigens is Kees van Kooten is een aardig mens die ook kwam opdagen en spreken bij een samenkomst van de "vrienden van Carmiggelt club" waar ik toen ook lid van was.
Van Carmiggelt of van van Kooten?quote:Op maandag 6 november 2023 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was bij zn eerste literaire lezing...
Ah, dus Kees gaf ook lezingen.quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kees
wordt zelfs beschreven in 1 van zn boeken
Ja dat was nieuw voor hem.. mn moeder regelde dat toen ...quote:Op dinsdag 7 november 2023 00:08 schreef nomina het volgende:
[..]
Ah, dus Kees gaf ook lezingen.
Carmiggelt ook en hij dat noemde dat zoiets als "nog net eerlijke bijverdienste" .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |