Dt was misschien interessant in de jaren '90, maar inmiddels is online bankieren & betalen de gewoonste zaak van de wereld. Het is al realtime. Het is al naadloos geïntegreerd.quote:
Is een makkie, komt goed.quote:Op maandag 24 juli 2023 16:19 schreef Rnie het volgende:
Voor alle techies hier, hoe werkbaar is het om Twitter, in zijn geheel, op de een of andere manier, te includen in het nieuwe platform wat Musk voor ogen hebt? Wat zijn de grootste valkuilen / limitaties waar dan tegenaan gelopen wordt?
Mocht dit te doen zijn, dan bespaar je uiteindelijk tijd en energie om Twitter 2.0 vanaf nul opnieuw op te bouwen, en hoef je niet verder te gaan op die so-called bloated codebase, wat telkens aangegeven wordt. Imo zal dit de weg zijn die Musk wilt bewandelen.
Die tweet is sarcastisch.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dt was misschien interessant in de jaren '90, maar inmiddels is online bankieren & betalen de gewoonste zaak van de wereld. Het is al realtime. Het is al naadloos geïntegreerd.
Huh? Nee, die van Josh Marshall met die van zaimiri embedded.quote:
De grote vraag is of het westen zit te wachten op een allesomvattende app ipv een losse Twitter app voor communicatie + tal van losse apps. Chinezen zweren er klaarblijkelijk bij.quote:Op maandag 24 juli 2023 18:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dt was misschien interessant in de jaren '90, maar inmiddels is online bankieren & betalen de gewoonste zaak van de wereld. Het is al realtime. Het is al naadloos geïntegreerd.
Ja, dat snap ik. Josh maakt een grapje, maar die zaimiri is serieus. Daar reageerde ik opquote:Op maandag 24 juli 2023 18:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Huh? Nee, die van Josh Marshall met die van zaimiri embedded.
musk die wil weer naar een wereldwijde betaal app als PayPall , dat samen met zijn kick voor crypto, is de link al snel gelegd, en een voorbode van een bitcoin explosie in het verschietquote:Op maandag 24 juli 2023 19:00 schreef Rnie het volgende:
[..]
De grote vraag is of het westen zit te wachten op een allesomvattende app ipv een losse Twitter app voor communicatie + tal van losse apps (waaronder je eigen internetbankier app). Chinezen zweren er klaarblijkelijk bij.
Maar het lijkt mij sterk dat dit gaat lukken.
Het probleem is alleen: PayPal bestaat al. En aan crypto-apps ook niet echt een gebrekquote:Op maandag 24 juli 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
musk die wil weer naar een wereldwijde betaal app als PayPall , dat samen met zijn kick voor crypto, is de link al snel gelegd, en een voorbode van een bitcon explosie in het verschiet
zo dat is eruit
Even snel wat inslaan dan maarquote:Op maandag 24 juli 2023 19:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
musk die wil weer naar een wereldwijde betaal app als PayPall , dat samen met zijn kick voor crypto, is de link al snel gelegd, en een voorbode van een bitcon explosie in het verschiet
zo dat is eruit
maar X zal een betrouwbare worldwide app zijnquote:Op maandag 24 juli 2023 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het probleem is alleen: PayPal bestaat al. En aan crypto-apps ook niet echt een gebrek
ze noemen hem gewoon X hequote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef TLC het volgende:
'X Æ A-Xii kom je naar binnen ? het eten staat klaar en eerst je handen wassen !'
Ja, hij heeft de laatste maanden echt laten zien ontzettend betrouwbaar te zijn, ja. Echt iemand die ik m'n geld toe vertrouwquote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar X zal een betrouwbare worldwide app zijn
Lol.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar X zal een betrouwbare worldwide app zijn
Pay Pall was een mooi iets , als Musk die niet verkocht had dan was PayPall nu een global playerquote:Op maandag 24 juli 2023 19:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, hij heeft de laatste maanden echt laten zien ontzettend betrouwbaar te zijn, ja. Echt iemand die ik m'n geld toe vertrouw
Dat is het nu niet dan?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Pay Pall was een mooi iets , als Musk die niet verkocht had dan was PayPall nu een global player
nee niet zoals het had kunnen zijn, Paypall had western union en al die gasten in de pocket kunnen hebbenquote:
Musk kan PayPal ook van de beurs halen....quote:Op maandag 24 juli 2023 19:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Pay Pall was een mooi iets , als Musk die niet verkocht had dan was PayPall nu een global player
Twitter is veeeeel groterquote:Op maandag 24 juli 2023 19:13 schreef Rnie het volgende:
[..]
Musk kan PayPal ook van de beurs halen....
Let that sink in.
Vandaar juist.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:15 schreef michaelmoore het volgende:
heb je weleens commentaar gezien van musk hoe de nieuwe eigenaren met paypall zijn omgegaan , heeft ie geen goed woord voor over
quote:
Moet X als 10 worden uit gesproken?quote:Op maandag 24 juli 2023 19:04 schreef TLC het volgende:
'X Æ A-Xii kom je naar binnen ? het eten staat klaar en eerst je handen wassen !'
Ja, dat is me nu ook duidelijk.quote:Op maandag 24 juli 2023 19:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Josh maakt een grapje, maar die zaimiri is serieus. Daar reageerde ik op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |